[D3 ALL ] Czujniki przyspieszenia G341 G342 G343
[D3 ALL ] Czujniki przyspieszenia G341 G342 G343
Panowie mam problem z zawieszeniem, jest bardzo twarde. Kompresor działa, można podnieść samochód do góry. Błędy to wszystkie 3 czujniki przyspieszenia G341 G342 G343 przy każdym jest "short to ground". Czujniki wymieniłem i dalej jest to samo.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
U mnie też te same błędy - utrzymują się po wymianie czujników na nowe . Świeci pomarańczowy samochodzik w zegarach - mimo to zawieszenie działa prawidłowo - podnosi się i opuszcza na postoju i podczas jazdy , działają wszystkie cztery tryby. Myślę że winę ponosi sterownik - trzeba będzie go sprawdzić pod kątem luźnych połączeń lub zimnych lutów. Jestem po samodzielnej - udanej naprawie sterownika kessy ( http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-napraw ... t18472.htm ) więc zastanawiam się czy i tutaj poszczególne czujniki zawieszenia mogą być zabezpieczone opornikami które ze starości lub jakiegoś zwarcia przestały działać
Ja mam zawieszenie sportowe, czy sterownik od normalnego zawieszenia podejdzie na próbę żeby tyko sprawdzić czy na nim też będzie sypal błędami?
[ Dodano: 2017-08-15, 09:02 ]
Wczoraj podłączyłem sterownik od zwykłego zawieszenia i wszystko działała, zero błędów czyli mój był uwalony. Man teraz dwie wysokości na komforcie i dynamicznym. Mam tylko wrażenie że komfort jest zbyt miękki bo buja autem, może jest to po prostu winna amortyzatorów sportowych które pewnie mają inna charakterystykę tłumienia. Jest tylko jeden problem który mnie denerwuje, gdy przyłączę na tryb dynamiczny to po przekroczeniu 50km/h nie mogę zmienić na żaden inny tryb, po prostu reszta opcji jest na szaro, żeby zmienić muszę zwolnić. Też tak macie? Wydaje mi się to dziwne... Może to kwestia kodowania?
[ Dodano: 2017-08-15, 09:02 ]
Wczoraj podłączyłem sterownik od zwykłego zawieszenia i wszystko działała, zero błędów czyli mój był uwalony. Man teraz dwie wysokości na komforcie i dynamicznym. Mam tylko wrażenie że komfort jest zbyt miękki bo buja autem, może jest to po prostu winna amortyzatorów sportowych które pewnie mają inna charakterystykę tłumienia. Jest tylko jeden problem który mnie denerwuje, gdy przyłączę na tryb dynamiczny to po przekroczeniu 50km/h nie mogę zmienić na żaden inny tryb, po prostu reszta opcji jest na szaro, żeby zmienić muszę zwolnić. Też tak macie? Wydaje mi się to dziwne... Może to kwestia kodowania?
Po udanej wymianie sterownika przez kolegę kamil4993 ja również zdecydowałem się na wymianę - również miałem problemy z twardością zawieszenia oraz z poszczególnymi czujnikami przyspieszenia ( żółty samochodzik cały czas palił się na zegarach ). Całkowity czas wymiany zajął ok. 30minut. Zamontowany sterownik miał literkę C - ja wymieniłem na taki z literką F - poliftowy. Teraz - po wymianie - wszystko działa - zero błędów - wszystkie opcje zawieszenia są sprawne ( żółty samochodzik już się nie pali ). Sterownik zawieszenia nie posiada CP - ochrony komponentu. Teraz w końcu auto zachowuje się jak na AUDI a8 przystało
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Zawieszenie
Witam ja mam z kolei inny problem rano auto stoi normalnie nie opada ruszam zawieszenie przednie pracuje głośno przekraczał 50km/h załącza się przekaźnik zawieszenia i ciasza zawieszenie super dojeżdżam do skrzyżowania przekaźnik znowu słuchać i jak powietrze schodzi z zawieszenia i znowu głośno pracuje przekaźnik w czasie jazdy też często się załącza i wyłącza co jest grane miechy całe bo inaczej rano była by gleba A tu jest ok może amortyzatory albo.sterownik coś szwankuje żadne kontrolki się nie świecą od zawieszenia
[ Dodano: 2019-08-18, 01:11 ]
Może czujniki przyspieszenia szwankuje tylko który i gdzie on jest
[ Dodano: 2019-08-18, 01:11 ]
Może czujniki przyspieszenia szwankuje tylko który i gdzie on jest
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec