[D3 09 4.2TDI ] Temat zarchiwizowany
spokojnie... bez nerwówmaciu pisze:********** , myslisz ze sie nie zorientowal?Jacek82 pisze:bardzo dobrze
zrób sobie od razu alternator i rozrusznik
Ogólnie głupie byłoby robienie remontu silnika za blisko 20tys i nie zrobienie alternatora oraz rozrusznika za 400-500 zł
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
zgadza sięGlac pisze:Mechanik też mówi, że jakby wtrysk lał to by była wytopiona dziura, a u mnie jest pęknięcie.
mechanik dobrze mówiGlac pisze:Według niego stan tłoków jest spowodowany zbyt wysoką temperaturą.
a co ma teraz powiedzieć? tylko takie dyrdymały pozostałyGlac pisze:Patryk mówi, że to wina wtrysków na 100% i po 150tys km należy wymienić na nowe bo nawet jak maszyna pokaże, że są sprawne to nie odwzorowuje warunków jakie panują w silniku.
masz przyczynę padu silnika
Moim zdaniem nie ma mowy o zmęczeniu materiału. Te silniki swojej opinii o pazerności z kosmosu nie wzięły. Przypadek pojedynczego tłoka jeszcze mógłby się zdarzyć ale masz efekty "czegoś" na więcej niż jednym. Ja jednak przychylałbym się do tego co panton pisał.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
I dobra robota, jak auto lubisz to będziesz miał nówkę jak fabryka na lata
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG