części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Problem przy odpalaniu

WiZ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 07 lis 2010, 15:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

[D3 04 4.2MPI ] Problem przy odpalaniu

Post autor: WiZ » 07 lis 2010, 15:46

Witam.

Od niedawna jestem posiadaczem D3 4,2 z 2004 roku. Autko ma przejechane 140,000 tys.
Od czasu do czasu mam mały problem przy odpalaniu. Wkładam kluczyk, odpalam zapłon, przekręcam kluczyk,żeby odpalić i......... tak jakby na 1 sec. zaczął kręcić i nagle odcina.
Musze wyjąć kluczyk i za drugim razem odpala bez problemu. Auto mam od tygodnia i już parę razy tak się stało.
Jakieś pomysły? Może ktoś miał podobny problem?

Pozdrawiam
Slawek
Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 00:57 przez WiZ, łącznie zmieniany 3 razy.

krzysztofeq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 12 lis 2010, 10:41
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: krzysztofeq » 12 lis 2010, 10:57

Witam,

przyłączam się do pytania, mam podobne objawy,

raz odpala za 1 razem, raz za 3.


Na pewno to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką,
czy ktoś wie co jest dokładnie nie tak ?
i jakie ewentualnie koszty ?

ps. jesli kolego juz uporałeś się z tematem napisz co i jak.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-11-12, 14:32 ]
ps. byłem u kumpla na komputerze,
jest komunikat: SŁABY SYGNAŁ TRANSPONDERA

Awatar użytkownika
jaro_alfa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 14:49
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: jaro_alfa » 19 sty 2011, 14:39

Witajcie Koledzy, u mnie to samo, ale myślałem, że to raczej rozrusznik ...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 19 sty 2011, 14:51

Panowie a 1 pytanie , Ile macie paliwa ??
Bo u mnie jak mam poniżej połowy to też odpala za 2-3 razem , a jak mam ponad połowę to za pierwszym .
Może tutaj leży przyczyna ???

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 19 sty 2011, 19:27

mdamian w D3 już nie ma problemów z pompą paliwa ,czyli nie trzeba mieć ponad połowę stanu zbiornika żeby odpalać . Jeżeli to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką to napiszcie do kolegi olo_gsm powinien coś poradzić .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 19 sty 2011, 22:03

u mnie się zdarza raz na jakiś czas, może raz na tydzień, albo rzadziej. Może wymiana baterii w kluczyku pomoże?

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 19 sty 2011, 22:58

krzysztofeq pisze:Witam,

przyłączam się do pytania, mam podobne objawy,

raz odpala za 1 razem, raz za 3.


Na pewno to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką,
czy ktoś wie co jest dokładnie nie tak ?
i jakie ewentualnie koszty ?

ps. jesli kolego juz uporałeś się z tematem napisz co i jak.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-11-12, 14:32 ]
ps. byłem u kumpla na komputerze,
jest komunikat: SŁABY SYGNAŁ TRANSPONDERA

ja w odroznieniu do kolegow obstawie, ze Twoj kluczyk upadl Ci o jeden raz za duzo. i chyba naruszyles transponder.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 20 sty 2011, 01:36

bateryjka w kluczyku nie odpowiada za odpalanie
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
wietpol2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 01 lis 2010, 00:57
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wietpol2 » 20 sty 2011, 01:50

najpierw podepnijcie sofie kompa i odpytajcie immo jak będzie błąd sporadyczny o komunikacji to w d3 jest podstawowy problem z jakościa kabli i konektorów i błyskawicznie zachodzi w reakcje z wilgocią najpierw przemyj kostkę od pętelki oraz sterownik silnika usuwaczem śniedzi wurth ma takie coś w ofercie potem kontaktem ta śniedź jest niewidoczna na pierwszy rzut oka ale miałem dwa razy taki przypadek i dwa razy pomogło jeżeli to nie pomoże zakoduj sobie nową pigułę nie jest droga i zobaczysz efekt
PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: chrisvtr » 28 sty 2011, 19:20

colln pisze:bateryjka w kluczyku nie odpowiada za odpalanie
a jesli masz keyless go to tez nie , no bo jak mam kluczyk w kieszeni i chce odpalic auto a bateria padnieta to juz nieodpale , jesli sie myle to prosze o poprawke

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 28 sty 2011, 19:46

chrisvtr,

jesli masz slaba baterie w pilocie, to dostaniesz odpowiedni komunikat na FIS-ie

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: chrisvtr » 28 sty 2011, 21:56

and808,

i dokładnie tak sie dzieje , chciałem tylko wyjasnic ze bateria jednak odpowiada za odpalanie w niektórych przypadkach ;-)
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

Awatar użytkownika
jaro_alfa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 14:49
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: jaro_alfa » 03 lut 2011, 07:44

...a ja myślę, Koledzy, że to zwyczajnie zaśniedział kabel od rozrusznika i trza go wyczyścić. W tym tygodniu podjadę do znajomego fachury, to dam znać, co to za przyczyna.
Pzdr

Awatar użytkownika
nils
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 21 cze 2011, 23:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: nils » 21 lip 2011, 22:14

Mam podobny objaw: zwykle pali od razu - jak to się mówi "na dotyk" (dosłownie i w przenośni :>), a czasem zdarza się tak, że tylko raz cyknie i koniec.

Czasem po tym jak cyknie, zdarza się że za drugim razem dość długo kręci zanim zapali.

Ogólnie z objawów wnioskuję że albo coś z rozrusznikiem albo zapowietrza się układ paliwowy. Albo i to, i to ;p Demontaż rozrusznika brzmi jak przerażająco dużo roboty, więc traktuję jako ostateczność, ale kończą mi się inne pomysły...

Ktoś coś ustalił w temacie?
Kolego jaro_alfa - coś się udało? Miałeś dać znać :)

Awatar użytkownika
jaro_alfa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 14:49
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: jaro_alfa » 21 lip 2011, 23:13

no tak, przepraszam, wiec tak:
rozrusznika nie wyjeli, bo duzo roboty, powiedzieli, ze silnik trzeba przesuwac :shock:
kolega powiedzial, ze u niego tak samo sie dzieje i ze to moze byc jakis przekaznik, jak sie zorientuje, to mi da znac (ma znajomosci w serwisie).
W poniedziałek byłem w serwisie na wymianie cewek i zapytalem sie o to "tykanie". Gość powiedzial, zeby zacząć od wymiany baterii w kluczyku. Póki co olalem sprawe, bo ostatnio zalalo mi samochod. Albo cos przecieka, albo nie dosunalem szybra.
Poki co, to na tyle...
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl