[D3 04 4.2MPI ] Problem przy odpalaniu
[D3 04 4.2MPI ] Problem przy odpalaniu
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem D3 4,2 z 2004 roku. Autko ma przejechane 140,000 tys.
Od czasu do czasu mam mały problem przy odpalaniu. Wkładam kluczyk, odpalam zapłon, przekręcam kluczyk,żeby odpalić i......... tak jakby na 1 sec. zaczął kręcić i nagle odcina.
Musze wyjąć kluczyk i za drugim razem odpala bez problemu. Auto mam od tygodnia i już parę razy tak się stało.
Jakieś pomysły? Może ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam
Slawek
Od niedawna jestem posiadaczem D3 4,2 z 2004 roku. Autko ma przejechane 140,000 tys.
Od czasu do czasu mam mały problem przy odpalaniu. Wkładam kluczyk, odpalam zapłon, przekręcam kluczyk,żeby odpalić i......... tak jakby na 1 sec. zaczął kręcić i nagle odcina.
Musze wyjąć kluczyk i za drugim razem odpala bez problemu. Auto mam od tygodnia i już parę razy tak się stało.
Jakieś pomysły? Może ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam
Slawek
Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 00:57 przez WiZ, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 12 lis 2010, 10:41
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Witam,
przyłączam się do pytania, mam podobne objawy,
raz odpala za 1 razem, raz za 3.
Na pewno to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką,
czy ktoś wie co jest dokładnie nie tak ?
i jakie ewentualnie koszty ?
ps. jesli kolego juz uporałeś się z tematem napisz co i jak.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-11-12, 14:32 ]
ps. byłem u kumpla na komputerze,
jest komunikat: SŁABY SYGNAŁ TRANSPONDERA
przyłączam się do pytania, mam podobne objawy,
raz odpala za 1 razem, raz za 3.
Na pewno to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką,
czy ktoś wie co jest dokładnie nie tak ?
i jakie ewentualnie koszty ?
ps. jesli kolego juz uporałeś się z tematem napisz co i jak.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-11-12, 14:32 ]
ps. byłem u kumpla na komputerze,
jest komunikat: SŁABY SYGNAŁ TRANSPONDERA
Panowie a 1 pytanie , Ile macie paliwa ??
Bo u mnie jak mam poniżej połowy to też odpala za 2-3 razem , a jak mam ponad połowę to za pierwszym .
Może tutaj leży przyczyna ???
Bo u mnie jak mam poniżej połowy to też odpala za 2-3 razem , a jak mam ponad połowę to za pierwszym .
Może tutaj leży przyczyna ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
krzysztofeq pisze:Witam,
przyłączam się do pytania, mam podobne objawy,
raz odpala za 1 razem, raz za 3.
Na pewno to problem z komunikacją transpondera w kluczyku ze stacyjką,
czy ktoś wie co jest dokładnie nie tak ?
i jakie ewentualnie koszty ?
ps. jesli kolego juz uporałeś się z tematem napisz co i jak.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-11-12, 14:32 ]
ps. byłem u kumpla na komputerze,
jest komunikat: SŁABY SYGNAŁ TRANSPONDERA
ja w odroznieniu do kolegow obstawie, ze Twoj kluczyk upadl Ci o jeden raz za duzo. i chyba naruszyles transponder.
najpierw podepnijcie sofie kompa i odpytajcie immo jak będzie błąd sporadyczny o komunikacji to w d3 jest podstawowy problem z jakościa kabli i konektorów i błyskawicznie zachodzi w reakcje z wilgocią najpierw przemyj kostkę od pętelki oraz sterownik silnika usuwaczem śniedzi wurth ma takie coś w ofercie potem kontaktem ta śniedź jest niewidoczna na pierwszy rzut oka ale miałem dwa razy taki przypadek i dwa razy pomogło jeżeli to nie pomoże zakoduj sobie nową pigułę nie jest droga i zobaczysz efekt
PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ
Mam podobny objaw: zwykle pali od razu - jak to się mówi "na dotyk" (dosłownie i w przenośni ), a czasem zdarza się tak, że tylko raz cyknie i koniec.
Czasem po tym jak cyknie, zdarza się że za drugim razem dość długo kręci zanim zapali.
Ogólnie z objawów wnioskuję że albo coś z rozrusznikiem albo zapowietrza się układ paliwowy. Albo i to, i to ;p Demontaż rozrusznika brzmi jak przerażająco dużo roboty, więc traktuję jako ostateczność, ale kończą mi się inne pomysły...
Ktoś coś ustalił w temacie?
Kolego jaro_alfa - coś się udało? Miałeś dać znać
Czasem po tym jak cyknie, zdarza się że za drugim razem dość długo kręci zanim zapali.
Ogólnie z objawów wnioskuję że albo coś z rozrusznikiem albo zapowietrza się układ paliwowy. Albo i to, i to ;p Demontaż rozrusznika brzmi jak przerażająco dużo roboty, więc traktuję jako ostateczność, ale kończą mi się inne pomysły...
Ktoś coś ustalił w temacie?
Kolego jaro_alfa - coś się udało? Miałeś dać znać
no tak, przepraszam, wiec tak:
rozrusznika nie wyjeli, bo duzo roboty, powiedzieli, ze silnik trzeba przesuwac :shock:
kolega powiedzial, ze u niego tak samo sie dzieje i ze to moze byc jakis przekaznik, jak sie zorientuje, to mi da znac (ma znajomosci w serwisie).
W poniedziałek byłem w serwisie na wymianie cewek i zapytalem sie o to "tykanie". Gość powiedzial, zeby zacząć od wymiany baterii w kluczyku. Póki co olalem sprawe, bo ostatnio zalalo mi samochod. Albo cos przecieka, albo nie dosunalem szybra.
Poki co, to na tyle...
Pozdrawiam
rozrusznika nie wyjeli, bo duzo roboty, powiedzieli, ze silnik trzeba przesuwac :shock:
kolega powiedzial, ze u niego tak samo sie dzieje i ze to moze byc jakis przekaznik, jak sie zorientuje, to mi da znac (ma znajomosci w serwisie).
W poniedziałek byłem w serwisie na wymianie cewek i zapytalem sie o to "tykanie". Gość powiedzial, zeby zacząć od wymiany baterii w kluczyku. Póki co olalem sprawe, bo ostatnio zalalo mi samochod. Albo cos przecieka, albo nie dosunalem szybra.
Poki co, to na tyle...
Pozdrawiam