Zgadza sie, testowalismy to na poczatku z kolega i nie dalo rady uslyszec kiedy przelacza sie na 4 cylindry. Z tego co pamietam, to jedyna metoda sprawdzenia tego bylo chyba przelaczenie na pokazywanie spalania.panton pisze: od tego jest ANC i aktywny zawias silnika...jak wszystko jest sprawne tego praktycznie nie usłyszysz i nie wyczujesz w jakim trybie jedziesz
a czas przełączenia z trybu 4 na 8 cylindrowy to średnio 300ms
Ale za to w AMG jak mialam silnik z wylaczaniem cylindrow, to tam byla duza roznica w dzwieku silnika i wiadomo bylo od razu kiedy przelacza sie na 4 cylindry, a kiedy z powrotem na 8. Szczerze mowiac, to bardziej tesknie za dzwiekiem tego AMG niz moca S8.
Nie w Volvo, nowe sa ciagle paliwozerne mimo malej wielkosci silnika i mocy.prnit pisze:miałem kiedyś volvo S60 5 cylindrowe 2,0t z automatem i 180KM i napędem na przód..paliło właściwie tyle samo co obecne S8..niesamowicie technika poszła do przodu.