[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
Standardowo zacznij od naładowania akumulatora poza autem, zakoduj go na nowo. Sprawdź połączenia przewodów zwłaszcza plusowy z alternatora do aku. Łączony na słupku A przy nogach pasażera i na rozłączniku pirotechnicznym.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
a powiedzcie mi zasadę działania tych diod od bodajże alarmu na przednich drzwiach.. powinny one cały czas sobie mrygać przy zamkniętym aucie? czy po jakimś czasie się wygaszają?
Zauważyłem z tym anomalia u siebie, raz mrygają cała noc, a raz po zamknięciu auta przez jakiś czas i się wygaszają.
[ Dodano: 2020-04-09, 10:58 ]
oraz jak mierzycie pobór prądu? pod klemą minusową? co z otwartym bagażnikiem?
Zauważyłem z tym anomalia u siebie, raz mrygają cała noc, a raz po zamknięciu auta przez jakiś czas i się wygaszają.
[ Dodano: 2020-04-09, 10:58 ]
oraz jak mierzycie pobór prądu? pod klemą minusową? co z otwartym bagażnikiem?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
dzięki.. ogarnięte w połowie.. nie zmierzyłem poboru prądu bo akurat baterie w multimetrze padły.......
ale.. akumulator miał napięcie 12,5 (mierzone multimetrem - stał jakieś 24h nie używany, wczoraj zrobiłem trasę około 50km w obie strony), otworzyłem pare razy przednie drzwi żeby wsadzić dongiel do zapalniczki i spadło do 12 - miał już troche ciężko odpalić.
Uruchomiłem silnik, ładowanie wzrosło do 13,9-14 i tak się utrzymywało. Odpaliłem wszystko co możliwe tj masaże, wentylacje, klime przód / tył, muzyke dosyć głośno, z tyłu odpalone DVD na nagłówki - przez chwile ładowanie spadło do 13,6 po czym wróciło na 13,9..
pochodziło z 45 minut, zgasiłem auto, na akumulatorze 12,5..
pojechałem na godzinna szaleńczą przejażdżkę po trasie, ładowanie ciągle 13,9-14, po zgaszeniu auta na aku ciągle 12,5 .. nie zdążyłem zmierzyć na alternatorze..ale jeśli ładowanie wskoczyło na prawie 14 to raczej powinien być ok.. za to akumulator coś nie chce więcej napięcia przyjąć 12,5 i uj
na śmietnik?
ale.. akumulator miał napięcie 12,5 (mierzone multimetrem - stał jakieś 24h nie używany, wczoraj zrobiłem trasę około 50km w obie strony), otworzyłem pare razy przednie drzwi żeby wsadzić dongiel do zapalniczki i spadło do 12 - miał już troche ciężko odpalić.
Uruchomiłem silnik, ładowanie wzrosło do 13,9-14 i tak się utrzymywało. Odpaliłem wszystko co możliwe tj masaże, wentylacje, klime przód / tył, muzyke dosyć głośno, z tyłu odpalone DVD na nagłówki - przez chwile ładowanie spadło do 13,6 po czym wróciło na 13,9..
pochodziło z 45 minut, zgasiłem auto, na akumulatorze 12,5..
pojechałem na godzinna szaleńczą przejażdżkę po trasie, ładowanie ciągle 13,9-14, po zgaszeniu auta na aku ciągle 12,5 .. nie zdążyłem zmierzyć na alternatorze..ale jeśli ładowanie wskoczyło na prawie 14 to raczej powinien być ok.. za to akumulator coś nie chce więcej napięcia przyjąć 12,5 i uj
na śmietnik?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
po zgaszeniu jak spadnie po chwili na okolice 12,5 to jest ok
ładowanie masz nieco za niskie, pewnie musisz odczynić czary na kablu plusowym
poszukaj było o tym sporo pod hasłem że się grzeje
ale dla pewności sprawdź jeszcze vagiem jakie jest zadane ładowania chociaż
to tak proforma bo na pewno jest sporo wyższe
jak sie uporasz ze wszystkimi gremlinami to moze jeszcze pomoc porządne podładowanie
i zakodowanie jako nowy lub kupno nowego ale dopiero wtedy inaczej załatwisz kolejny
ciągłym głębokim rozładowywaniem i niedoładowaniem
ładowanie masz nieco za niskie, pewnie musisz odczynić czary na kablu plusowym
poszukaj było o tym sporo pod hasłem że się grzeje
ale dla pewności sprawdź jeszcze vagiem jakie jest zadane ładowania chociaż
to tak proforma bo na pewno jest sporo wyższe
jak sie uporasz ze wszystkimi gremlinami to moze jeszcze pomoc porządne podładowanie
i zakodowanie jako nowy lub kupno nowego ale dopiero wtedy inaczej załatwisz kolejny
ciągłym głębokim rozładowywaniem i niedoładowaniem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Przejechałem teraz 100km
Ładowanie na donglu w zapalniczce 14-14.1
Sprawdziłem kable na akumulatorze i ten czerwony bardzo ciepły idzie on do tej czarnej skrzynki i dalej już kable zimne.
Nie mam narzędzi z sobą.. możliwe że zasniedzialy i się grzeje?
[ Dodano: 2020-04-10, 17:09 ]
Dobilo i utrzymuje 14,4 teraz. Kabel na zdjęciu gorący.
Ładowanie na donglu w zapalniczce 14-14.1
Sprawdziłem kable na akumulatorze i ten czerwony bardzo ciepły idzie on do tej czarnej skrzynki i dalej już kable zimne.
Nie mam narzędzi z sobą.. możliwe że zasniedzialy i się grzeje?
[ Dodano: 2020-04-10, 17:09 ]
Dobilo i utrzymuje 14,4 teraz. Kabel na zdjęciu gorący.
Pamiętaj tylko przy pracach, że ta czarna "skrzyneczka", jak to nazwałeś, jest rozłącznikiem pirotechnicznym słowo klucz - pirotechnicznym
Tak, śniedziejące styki w tym wieku D3 są dość popularne.
Tak, śniedziejące styki w tym wieku D3 są dość popularne.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
akumulator-sterownik/buda i podłużnica-rozrusznik.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG