[D2 preFL ALL ] Znaczenie korekt LTFT STFT: kanały 10,11
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
to po co ci wiedza której nie będziesz miał jak sprawdzić?DAWIDOOO pisze:Tego też nie wiem.
Samochód rozebrany i nie mam jak sprawdzić.
wg mnie nie widać tego w blokach - czyli nie ma jak zweryfikować vagiem
ale może mnie ktos poprawi
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- DAWIDOOO
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 12 kwie 2015, 14:55
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Parczew
jak bym miał wiedzę to bym nie musiał sprawdzaćmaciu pisze: to po co ci wiedza której nie będziesz miał jak sprawdzić?
Też mi się tak wydaje.krisker pisze:Poza tym wydaje mi się, że obroty nie są jedynym wyznacznikiem przejścia w OL - ważne jest też obciążenie.
Obciążenie odczytywane jest z przepływki.
Czas wtrysków ECU dobiera po napięciu z przepływki.
A czy duże otwarcie przepustnicy też przełącza na OL?
Czy jadąc np stale z obrotami 4tyś jest OL czy CL?
Znalazłem screeny z vag-coma na necie (mam ten sam numer serownika)
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=136497
Chyba da się sprawdzić przejście z CL na OL w grupie 99. Jest tam okienko ostatnie z opisem O2-Reg.ON. które pewnie zmienia się na OFF.