[D2 01 4.2PB/LPG ] [SOLVED]Wymiana sondy bank1 sensor 1
Jakby miałą bogato to i tak by falowała .
A te co wymieniłem, są ospałe, ich zakres pracy jest bardzo wąski i bardzo często stoją na jednej wartości.
Nie jestem mechanikiem i się generalnie nie znam, ale rozumiem to tak,
16518 - Zespół 1 sonda 1
P0134 - 35-00 - brak aktywności
17521 - Zespół 1 sonda 1
P1113 - 35-00 - rezystancja wewnętrzna za duża
Brak aktywności - rozumiem, że ECU zauważa też, że sonda stoi w miejscu
rezystancja wewnętrzna za duża - nie wiem czy chodzi o grzałke czy czujnik powietrza, ale jest coś zjeb...ne
Pytanie jest, tylko co ?
A te co wymieniłem, są ospałe, ich zakres pracy jest bardzo wąski i bardzo często stoją na jednej wartości.
Nie jestem mechanikiem i się generalnie nie znam, ale rozumiem to tak,
16518 - Zespół 1 sonda 1
P0134 - 35-00 - brak aktywności
17521 - Zespół 1 sonda 1
P1113 - 35-00 - rezystancja wewnętrzna za duża
Brak aktywności - rozumiem, że ECU zauważa też, że sonda stoi w miejscu
rezystancja wewnętrzna za duża - nie wiem czy chodzi o grzałke czy czujnik powietrza, ale jest coś zjeb...ne
Pytanie jest, tylko co ?
Dzisiaj zamieniłem sondy miejscami. Błąd pozozstał na 1 banku
16518 - Zespół 1 sonda 1
P0134 - 35-00 - brak aktywności
Natomiast nowa sonda z banku1 na banku2 działa i lata , z tym że trochę słabiej jak stara, ale to mniej istotne. Działającą sondę wrzuciłem na bank 1 i bład cały czas ten sam.
Wartości napięcią non stop 0,44V bądź 0,45 V czasmi wrzuci jakiś 0,800 bądź inną wartość. ale głównie stoi w miejscu.
ECU jest rozbieralne czy lepiej tego nie otwierać ?
16518 - Zespół 1 sonda 1
P0134 - 35-00 - brak aktywności
Natomiast nowa sonda z banku1 na banku2 działa i lata , z tym że trochę słabiej jak stara, ale to mniej istotne. Działającą sondę wrzuciłem na bank 1 i bład cały czas ten sam.
Wartości napięcią non stop 0,44V bądź 0,45 V czasmi wrzuci jakiś 0,800 bądź inną wartość. ale głównie stoi w miejscu.
ECU jest rozbieralne czy lepiej tego nie otwierać ?