części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wyciek płynu chłodzenia jak to wymieni

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wyciek płynu chłodzenia jak to wymieni

Post autor: denveco » 13 lip 2020, 11:33

Witam wszystkich.
Borykam się z problemem cieknącego płynu chłodzącego i to w dużej ilości. Za cholerę nie mogę ani od dołu ani od góry zlokalizować miejsca wycieku. Z kanału wygląda to tak i z miejsc po których widać się leje. Siedząc jak by w aucie to jest z prawej strony...







Jakieś pomysły lub ktoś miał coś takiego??
Ostatnio zmieniony 02 sie 2020, 21:08 przez denveco, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 lip 2020, 18:15

Wyciek może być z którejś rury wodnej z tyłu silnika. Która konkretnie to ciężko ocenić zaocznie - trzeba mieć auto, rozebrać sobie trochę rzeczy jak potrzeba i wtedy namierzyć.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 13 lip 2020, 19:54

Filmik z kolejną dostawą wycieku po nocnym postoju...



Chyba więcej jak trochę ;) To pewnie 3/4 samochodu trzeba rozbierać łącznie z tylnym zderzakiem ;) Najbardziej obawiam się tego, że trzeba będzie zrzucać silnik by wymienić którąś z nieszczelnych metalowych rur. Bo gumowe węże to pół biedy choć i z tym może być różnie. Chyba że cała magistrala wodna jest tak przemyślana, że w razie nieszczelności z tyłu silnika nie ma potrzeby zrzucenia silnika, po za wybebeszeniem części gratów okalających silnik...

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 13 lip 2020, 22:07

Zapewne leci z rury jak wspomniał Damian tej ci łączy dwie głowice taka czarna metalowa, jak zdemontujesz po kolei co tylko się da to nawet dostęp nie jest taki zły <jezyk2>

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 16 lip 2020, 13:20

Tylko kurcze jak zaglądam tam lusterkiem to nie widzę by ciekło z tej rury na styku z silnikiem.
Jak się ściąga np kolektor dolotowy?? Czy wtryski z całą listwą też muszę odkręcić?? Ódma też jest do ściągnięcia??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lip 2020, 19:02

denveco pisze:Tylko kurcze jak zaglądam tam lusterkiem to nie widzę by ciekło z tej rury na styku z silnikiem.
Jeżeli mowa o tej czarnej rurze łączącej obie głowice to na wejściu do głowicy są oringi.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 02 sie 2020, 16:31

Masz na myśli tą rurę zaznaczoną na żółto i to miejsce zaznaczone na czerwono?? Jeśli tak to tam zaglądam lusterkiem na teleskopie i nie widzę by na łączeniu z silnikiem pod spodem było mokre.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl