Witam wszystkich.
Borykam się z problemem cieknącego płynu chłodzącego i to w dużej ilości. Za cholerę nie mogę ani od dołu ani od góry zlokalizować miejsca wycieku. Z kanału wygląda to tak i z miejsc po których widać się leje. Siedząc jak by w aucie to jest z prawej strony...
Jakieś pomysły lub ktoś miał coś takiego??
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wyciek płynu chłodzenia jak to wymieni
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
- Lokalizacja: Szczecin
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wyciek płynu chłodzenia jak to wymieni
Ostatnio zmieniony 02 sie 2020, 21:08 przez denveco, łącznie zmieniany 2 razy.
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Wyciek może być z którejś rury wodnej z tyłu silnika. Która konkretnie to ciężko ocenić zaocznie - trzeba mieć auto, rozebrać sobie trochę rzeczy jak potrzeba i wtedy namierzyć.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
- Lokalizacja: Szczecin
Filmik z kolejną dostawą wycieku po nocnym postoju...
Chyba więcej jak trochę
To pewnie 3/4 samochodu trzeba rozbierać łącznie z tylnym zderzakiem
Najbardziej obawiam się tego, że trzeba będzie zrzucać silnik by wymienić którąś z nieszczelnych metalowych rur. Bo gumowe węże to pół biedy choć i z tym może być różnie. Chyba że cała magistrala wodna jest tak przemyślana, że w razie nieszczelności z tyłu silnika nie ma potrzeby zrzucenia silnika, po za wybebeszeniem części gratów okalających silnik...
Chyba więcej jak trochę


-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
- Lokalizacja: Szczecin
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Jeżeli mowa o tej czarnej rurze łączącej obie głowice to na wejściu do głowicy są oringi.denveco pisze:Tylko kurcze jak zaglądam tam lusterkiem to nie widzę by ciekło z tej rury na styku z silnikiem.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-