![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Zacięty nastawnik 4.2 BFM
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Zacięty nastawnik 4.2 BFM
Witam, czy spotkał się ktoś z zaciętym nastawnikiem wałków? Ostatnio usłyszałem dziwne stukanie w swojej A8. Rozebrałem pokrywy i co się okazuje to kręcąc wałem napinacz po stronie pasażera wysuwa się i wsuwa a po stronie kierowcy jest cały czas jakby wciśnięty. Kręcąc wałem łańcuch raz jest bardziej naciągnięty a raz bardzo luźny. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 cze 2015, 19:15
- Lokalizacja: Turek
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 cze 2015, 19:15
- Lokalizacja: Turek
Czyli taki luz jak na filmiku jest zupełnie normalny?
[ Dodano: 2020-08-04, 08:58 ]
kamil788 pisze:
Czyli taki luz jak na filmiku jest zupełnie normalny?
Napinacz po stronie pasażera jest cały czas napięty i widać jak tłok pracuje. Natomiast napinacz od strony kierowcy kręcąc wałem w pewnym momencie jest napięty a w pewnym tak luźny jak na filmiku. To chyba nie jest normalne zjawisko bo nawet jeśli napina w dół to łańcuch powinien być napięty. Ślizgi wyglądają na całe i nie wytarte.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 cze 2015, 19:15
- Lokalizacja: Turek
-
- Forum Audi A8
- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nie jest inaczej z prostej przyczyny - w 4.2 A8/S8 D2 i 4.2 A8 D3 są te same nastawnikiPrezes-Artek pisze:Ale może w D3 jest inaczej![]()

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-