[S8 D4 12 ] WAUZZZ4H6DN001447 - Tomaszowice k/Krakowa
Jestem już po wizycie w audi special w krakowie.
Po 2,5h dostałem raport nt auta.
Poza wspomnianą uszczelką są jakieś zapisy w pamięci usterek na wydruku, który dostałem.
1) P036800 - czujnik położenia wałka rozrządu - czujnik, sygnał za duży - objaw aktywne/statyczne, status 5533.
2) P047700 - klapy spalin - jest tam wydech mg motosport więc to jest powodem - klapy są odłączone
3) C10C800 - wyłączenie funkcji aktywne - nie wiem o co chodzi
4) VAG03022 - lokalna magistrala danych 4 elektryczna usterka w obwodzie prądowym sporadyczna
5) VAG03932 - sterownik otwierania pokrywy tylnej - brak sygnały (klapa działa normalnie)
Pod każdym błędem są wypisane jakieś cykle wyuczania/jazdy, itp - nie mam pojęcia co to.
Poza klapami spalin pozostałe błędy wg serwisu są spowodowane nadgryzionymi kablami jakiegoś sterownika ponieważ po ich skasowaniu i ruszeniu tymi uszkodzonymi kabelkami wywala te błędy. Poza tym wszystko OK. Klocki tył zmienione w tamtym roku, przód w tym 5tym km temu. Dyfer tylni wymieniony jeszcze na gwarancji,
Do wymiany pióra wycieraczek , odprysk na przednie szybie. Pokrywa maski i zderzak malowane - grubość lakieru na masce 338 - powtórnie malowanie spowodowane ubytkami od kamieni.
Malowany przedni prawy błotnik - szkoda parkingowa - są zdjęcia ale szpachli nie oszczędzali - przy rantach ok 1000, błotnik tył lewy - 445, oraz błotnik tył prawy - uszkodzenie przy uderzeniu w tył zderzaka - także przy rantach ok 1000. Są zdjęcia. Auto generalnie bezwypadkowe, trochę odprysków na przednim zderzaku, spód OK, wnętrze OK, wszystko działa, opony OK, zawieszenie OK. Kolejny przegląd serwisowy wg Audi za 15tyś km lub rok.
Jutro mam dać znać czy biorę.
Wstępnie robocizna ok 8k - rabat 20%, uszczelka ok 340zł, śruby, podkładki, itp ok 400zł.
W przypadku walniętej głowicy mogę dostarczyć swoje jeśli znajdę jakieś używki.
U nich nowa głowica 25k - 10% upustu - więc nie mało.
Muszę się z tym przespać
Po 2,5h dostałem raport nt auta.
Poza wspomnianą uszczelką są jakieś zapisy w pamięci usterek na wydruku, który dostałem.
1) P036800 - czujnik położenia wałka rozrządu - czujnik, sygnał za duży - objaw aktywne/statyczne, status 5533.
2) P047700 - klapy spalin - jest tam wydech mg motosport więc to jest powodem - klapy są odłączone
3) C10C800 - wyłączenie funkcji aktywne - nie wiem o co chodzi
4) VAG03022 - lokalna magistrala danych 4 elektryczna usterka w obwodzie prądowym sporadyczna
5) VAG03932 - sterownik otwierania pokrywy tylnej - brak sygnały (klapa działa normalnie)
Pod każdym błędem są wypisane jakieś cykle wyuczania/jazdy, itp - nie mam pojęcia co to.
Poza klapami spalin pozostałe błędy wg serwisu są spowodowane nadgryzionymi kablami jakiegoś sterownika ponieważ po ich skasowaniu i ruszeniu tymi uszkodzonymi kabelkami wywala te błędy. Poza tym wszystko OK. Klocki tył zmienione w tamtym roku, przód w tym 5tym km temu. Dyfer tylni wymieniony jeszcze na gwarancji,
Do wymiany pióra wycieraczek , odprysk na przednie szybie. Pokrywa maski i zderzak malowane - grubość lakieru na masce 338 - powtórnie malowanie spowodowane ubytkami od kamieni.
Malowany przedni prawy błotnik - szkoda parkingowa - są zdjęcia ale szpachli nie oszczędzali - przy rantach ok 1000, błotnik tył lewy - 445, oraz błotnik tył prawy - uszkodzenie przy uderzeniu w tył zderzaka - także przy rantach ok 1000. Są zdjęcia. Auto generalnie bezwypadkowe, trochę odprysków na przednim zderzaku, spód OK, wnętrze OK, wszystko działa, opony OK, zawieszenie OK. Kolejny przegląd serwisowy wg Audi za 15tyś km lub rok.
Jutro mam dać znać czy biorę.
Wstępnie robocizna ok 8k - rabat 20%, uszczelka ok 340zł, śruby, podkładki, itp ok 400zł.
W przypadku walniętej głowicy mogę dostarczyć swoje jeśli znajdę jakieś używki.
U nich nowa głowica 25k - 10% upustu - więc nie mało.
Muszę się z tym przespać
Tutaj masz zdrowy niemalowany serwisowany z 2013 roku
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 7f8746ff97
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 7f8746ff97
Znika płyn chłodniczy oraz to sprawdzali wcześniej, ale w raporcie wpisane jest uszczelka lub głowica więc w wariancie optymistycznym jest uszczelka.Jacek82 pisze:a skąd wiedzą która uszczelka?bo 8k to chyba za jedną stronę
sprawdzałeś auto po CEPiKu?na ile były szkody?
Mam zdjęcia, zaraz po uszkodzeniach. Jedno to obcierka dość mocna z przodu błotnika, druga to podobnie, trochę zgięty zderzak i tylna krawędź błotnika. Są też zdjecia auta które dokonało uszkodzeń. Nie znam wartości napraw ale po zdjeciach widać, że to te pofalowania zamiast prostować ktoś poszpachlował w serwisie i zamalował.
[ Dodano: 2020-08-28, 12:03 ]
Dzięki ale zależy mi na fakturze vat po drugie to też jedno jest napisane drugie może wyjść na miejscu. Mimo wszystko chyba zdecyduje się na zakup tego egzemplarza.PABLO200 pisze:Tutaj masz zdrowy niemalowany serwisowany z 2013 roku
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 7f8746ff97
Nawet jakbym miał do niego dołożyć jeszcze 50k to przynajmniej będę wiedział co mam w aucie.
Jest pełna dokumentacja, zdjęcia uszkodzeń przed naprawą, historia serwisowa i jeden właściciel (choć auta było zarejestrowane na jedną potem na drugą firmę ale tej samej osoby). Nie mogę też oczekiwać od 12 letniego auta tego typu z tym przebiegiem igły. Przy okazji wymiany uszczelki zrobię wszytko co trzeba, najwyżej wymienię przedni błotnik na nieszpachlowany i wymaluję lub może dobiorę w kolorze. Auto będzie wykorzystywane na co dzień więc nie obędzie się pewnie bez jakiś rysek czy odprysków na lakierze. Ale postaram się aby wyglądał i jeździł ja nowy
ulepy omijajRafałS pisze:Nie chcę już zakładać kolejnego wątku ale pojawiła się dzisiaj kolejna s8 12r , lampy poliftowe ale cena już przedliftowa
ruszony przód w D4 to masa tematów do ogarnięcia i bardzo duże koszty a doświadczenie podpowiada, że takie modyfikacje robione są po większym lub mniejszym dzwonie (oczywiście jak zawsze są wyjątki ale nie liczyłbym na nie)
ps: jak masz możliwości i S8 spełnia Twoje oczekiwania to bierz bo to dobry sprzęt.... a że są osoby co zaraz liczą ile to nie stracisz a jak się coś zepsuje to jakie koszty serwisu to cóż... niech sobie będą i z taką filozofią żyją...
ps2: to S8 z uszkodzonym silnikiem (uszczelka) to nie jest jakaś biedna wersja - ceramika była w tym modelu za dopłatą i ktoś to wziął... nie widzę HUD, III pakietu skóry, automatycznego parkowania, homelinka, tył jest goły (brak pakiety multimedialnego, brak masaży w fotelach pewnie) a tak to fajna konfiguracja więc nie przesadzajmy "ile to jej jeszcze brakuje..." bo brakuje jej mało.
Czym był III pakiet skóry?panton pisze:III pakietu skóry, automatycznego parkowania, homelinka, tył jest goły (brak pakiety multimedialnego, brak masaży w fotelach pewnie) a tak to fajna konfiguracja więc nie przesadzajmy "ile to jej jeszcze brakuje..." bo brakuje jej mało.
Masaże są tylko z przodu.
Już zdecydowałem i go biorę.
Dziękuje za rady i opinie.
Pochwalę się jak już będzie wszystko będzie zrobione
od dekorów w górę masz skórę a tutaj jest tworzywo sztuczneRafałS pisze:Czym był III pakiet skóry?
generalnie jak masz III pakiet skóry to masz cały środek w skórze (z wyjątkiem podsufitki, która była oddzielną opcją jako alcantara)
wymieniałem jakie opcje może mieć S8... a czego tutaj nie ma jak np. hak czy jonizatorUnseen pisze:Pakiety multimedialny z tylu czy indywidualnie regulowane fotele, to chyba tylko dla tych, ktorzy maja rodzine z malymi dziecmi albo lubia miec nieuzywane gadzety.
a co do pakietu multimedialnego to jak słusznie zauważyłaś przy rodzinie takie pierdoły z tyłu są wykorzystywane
dzieciaki jak oglądają bajki z karty SD, gdzie foteliki mają podłączone do audio a w aucie można sobie spokojnie słuchać muzyki/radia to takie gadżety ułatwiają podróż
ps: z tyłu w wersji krótkiej A8/S8 jest wystarczająco miejsca więc nie widzę sensu Longa czy wersji 4 osobowej mimo braku dostępności w S8
Po nieoficjalnej rozmowie z pracownikiem serwisu Audi jutro zawożę auto do Auto Woźniak w Mszalnicy (serwis audi korzysta od kilku lat z ich usług m.in dot remontów silników, itp). Auto wezmą na warsztat po 21 września i wtedy okaże się co jest faktyczną przyczyną. Jeszcze mnie pocieszyli, że jeśli to nie uszczelka czy głowica to może być walnięty blok
[ Dodano: 2020-10-27, 16:11 ]
Po prawie dwóch 2 miesiącach oczekiwań na swoją kolejkę w serwisie autko jest zrobione.
Poza wymianą zaworu ciśnienia spalin oraz jakiejś pompki, która powodowała brak działania nawiewu ciepłego powietrza, nieszczelność i odpowietrzenia (czy coś takiego), naprawą wiązki, którą podgryzły jakieś myszy w aucie - wszystko już super działa. Sprawdzenie pod ciśnieniem szczelności silnika czy układu chłodzącego, sprawdzenie uszczelki, itp, itd pokazało, że problemem był ta pompka czy coś (jutro będę rozmawiał z właścicielem serwisu więc dokładniej dowiem się co było przyczyną).
Pozostaje wymalować przedni zderzak bo jest mocno podziurawiony od kamieni, w czwartek wizyta w aso na akcji serwisowej dot blachy mocującej uszczelkę szyby i wszystko powinno być OK. Więc na szczęście nie uszczelka, nie głowica i nie blok.
[ Dodano: 2020-10-27, 16:11 ]
Po prawie dwóch 2 miesiącach oczekiwań na swoją kolejkę w serwisie autko jest zrobione.
Poza wymianą zaworu ciśnienia spalin oraz jakiejś pompki, która powodowała brak działania nawiewu ciepłego powietrza, nieszczelność i odpowietrzenia (czy coś takiego), naprawą wiązki, którą podgryzły jakieś myszy w aucie - wszystko już super działa. Sprawdzenie pod ciśnieniem szczelności silnika czy układu chłodzącego, sprawdzenie uszczelki, itp, itd pokazało, że problemem był ta pompka czy coś (jutro będę rozmawiał z właścicielem serwisu więc dokładniej dowiem się co było przyczyną).
Pozostaje wymalować przedni zderzak bo jest mocno podziurawiony od kamieni, w czwartek wizyta w aso na akcji serwisowej dot blachy mocującej uszczelkę szyby i wszystko powinno być OK. Więc na szczęście nie uszczelka, nie głowica i nie blok.