Drodzy klubowicze, jak większość pewnie zauważyła nastąpiły dość znaczne zmiany na forum, konta (nicki) które mieliście przed zmianami zostały, należy tylko użyć funkcji przypomnij hasło (kliknij) aby wygenerowało nowe hasło na email.
Ps: Jeśli jest jakikolwiek problem z forum po migracji zgłaszajcie do mnie bo migracja zawsze niesie za sobą jakieś niedoskonałości które nie zawsze szybko się wychwyci. Nasz temat - kliknij.
marta pisze:casanovak, Może być "Coma" Płyn do wspomagania on podajże jest bez barwny, ale febi może być, byle nie był to atf do skrzyni automatycznej bo niektórzy uważają ze to samo ale różnią się parametrami.
Pozdrawiam
Wlasnie o tym "Coma" tez slyszalem ale musialbym na niego za dlugo czekac a juz nie moge sie doczekac kiedy znow uslysze dzwiek diesla w V8 :mrgreen: wiec juz mam febi zielony mineralny...on podobno jest gesciejszy od tego czerwonego np"Carlube" i lepiej smaruje i uszczelnia maglownice i o to chodzi, bo perspektywa wymiany lub regeneracji magla mnie nie bardzo bawi ;-)
Nawet mi sie nie chce spac...najchetniej teraz poszedlbym do warsztatu i zaczal cos grzebac przy aucie hehehe.... odliczanie do uruchomienia trwa....max 3 dni... Moze jeszcze zdazy spasc snieg i zrobie zdjecia do kalendarza heheh :mrgreen:
Niestety prace sie troche przedluza :-/ poniewaz nie moge nigdzie dostac zaworow...nawet serwisy nie maja :evil: Znajomy ktory zajmuje sie naprawa glowic powiedzal ze mozna dorobic z 2,5 albo dac do zrobienia na urzad... :?: :roll:
Nie znacie moze kogos kto ma glowice i chce ja na czesci sprzedac??? kupilbym pare zaworow...
Dzieki kolego mdamian, juz mam zamowione nieco blizej i na jutro maja byc...Mam nadzieje ze jutro bede mogl sie zabrac za skladanie wszystkiego...Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-25, 21:21 ]
Okazalo sie ze zawory sa dobre prosciutkie...sprawdzone w servisie glowic w Poznaniu wiec jeden wydatek z glowy...dalem tylko prowadnice do nawiercenia i bedzie ok...od jutra skladanie....
[ Dodano: 2011-01-27, 00:56 ]
Zawory zamontowalem i jest ok chodza elegancko...zauwazylem ze jeden zawor stoi troche za nisko patrzac od gory glowicy....okazalo sie ze talez (ktory znajduje sie nad sprezyna zaworu i w ktorym znajduje sie zamek), jest wyrobiony wiec dla swietego spokoju jutro pojade po nowa...Nie chcialbym drugi raz tego robic ;-) Jutro kolejna relacja ;-)
[ Dodano: 2011-01-30, 00:32 ]
Witam wszystkich zainteresowanych!
Dzisiaj nastapil przelom w skladaniu mojego autka...
Nie obylo sie bez malych komplikacji ale jakos droga dedukcji udalo sie rozwiazac mam nadzieje wszystkie juz problemy....
Pierwszym problemem bylo wlasciwe ostawienie walkow parami...Po zastosowaniu "blokady" wlasnej roboty problem znikl:)
Oto owa "blokada"
Wykonane ze zwyklej blachy 4mm idealnie pasowaly w naciecia z tylu na walkach...
Po zgraniu walkow w pary i zamontowaniu przyszla kolej na odpowiednie ustawienie walkow wzgledem walu...
W tym pomogly wczesniej zrobione znaki na mostkach walkow oraz kolach zebatych walkow i wale korbowym... Zostalo zamontowanie pasa przedniego i paru pierdolek ale to juz w poniedzialek...Wtedy tez okaze sie czy wszystko zostalo dokladnie zlozone, po podlaczeniu VAG-a w przypadku zlegopolozenia walkowwzgledem walu wyskoczy zapewne blad czujnika waklow lub obrotow walu... Tyle na dzis w poniedzialek kolejneinfo...
Zalecam po złożeniu przed kręceniem rozrusznikiem przekręcić ręcznie wałem 2 obroty i sprawdzić czy znaki się pokrywają z wcześniej zaznaczonymi znakami, i czy nic się nie dotyka po drodze:)
bo po odpaleniu może być za późno ;-)
przemoR888 pisze:Zalecam po złożeniu przed kręceniem rozrusznikiem przekręcić ręcznie wałem 2 obroty i sprawdzić czy znaki się pokrywają z wcześniej zaznaczonymi znakami, i czy nic się nie dotyka po drodze:)
bo po odpaleniu może być za późno
Dokladnie tak zrobilem i nie ma kontaktu z zaworow z tlokiem kleci sie bez problemow... ewentualnie o jeden zabek moze byc przestawiony ale to nie zniszczy jeszcze silnika a wykryje to czujnik...podejrzewam ze jakby byl o pol zabka przestawiony to juz czujniki nie pokaza tego....
(...)
Info dla FOSS z opisu znika wyraz (mam nadzieje) teraz jestem naprawde szczesliwym posiadaczem A8...Pozdrawiam...
W krotce mozna sie spodziewac w rubryce zrob to sam opisu jak wymienic walki rozrzadu w 3,3tdi...
Gratulacje... jestem pełen podziwu...
rozrząd w 4.2V8 to bym raczej już sam ogarnął ale w 3.3TDI całe te zabawy z wałkami to bez fachowej pomocy sam bym się w życiu nie zabrał.
A jak zrobiłeś z tego jeszcze do "warsztatu" poradnik "zrób to sam" to już wogóle chylę czoła :->
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
casanovak, Oczywiście gratulacje i wielki szacunek teraz pozostaje Ci tylko jeździć i cieszyć się doznaniami jakie dają nam wszystkim nasze ósemeczki ;D
Pozdrawiam.. do zobaczenia gdzieś kiedyś na trasie albo na zlocie
Dziekuje wszystkim za slowa uznania ale nie dalbym rady bez Waszej pomocy... Byly juz chwile zwatpienia i mysli o sprzedazy ale teraz sie z tego smieje ;-) Bo jazdy A8-ką nie zamienilbym na nic innego...Teraz zostaje mi tylko wjechac na jakiegos spota i podziekowac wam osobiscie...Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-02-09, 11:54 ]
FOSS pisze:A jak zrobiłeś z tego jeszcze do "warsztatu" poradnik "zrób to sam" to już wogóle chylę czoła
Poradnik juz sie robi tylko chcialbym to zrobic jak najbardziej profesionalnie i przejrzyscie wiec zapewne zajmie mi to troche czasu...
[ Dodano: 2011-02-09, 11:56 ]
marta pisze:casanovak, Oczywiście gratulacje i wielki szacunek teraz pozostaje Ci tylko jeździć i cieszyć się doznaniami jakie dają nam wszystkim nasze ósemeczki ;D
Pozdrawiam.. do zobaczenia gdzieś kiedyś na trasie albo na zlocie
Na zlocie na pewno ;-) Teraz moge nareszcie robic zdjecia do kalendarza wiec spodziewaj sie mnie na marzec:) Pozdrawiam