części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 09 4.2TDI ] Temat zarchiwizowany

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 25 wrz 2020, 23:27

Glac pisze:No to powstało pytanie od czego ta dziura i tutaj jest zagadka. Prawdopodobnie wina wtrysku. Możliwe, że jedna z mikro dziurek lub kilka się zatkała i wtrysk podawał z pozostałych strugę.
Kupy się to nie trzyma. Przecież ECU by go po prostu odcięło (a przynajmniej powinno).
Skoro więcej samochodów lata na tym programie (pewnie nie gotowiec, ale dopasowany pod każdy indywidualnie) i nie ma problemów to zapewne zmęczenie materiału, wada fabryczna, albo po prostu pech (kilka czynników na raz).
Black Cars Matters

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 26 wrz 2020, 20:15

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:27 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 28 wrz 2020, 00:18

Glac pisze:Powiedział, że to gdybanie, ale za przyczynę nie jest odpowiedzialny program.
Zawsze mi się podoba podejście naszych krajowych firm od "tuningu"... nikt nie wie co się stało, że silnik pierdo...ą ale wszyscy wiedzą, że ich praca (program) nie miała na to wpływu. <hihiwiesz>

ps: dla jasności mogą mieć rację bo tego mądrusia z comsportu i Marka zakochanego w gnojowozach znam - są to ludzie z ogromną wiedzą i doświadczeniem ale nawet najlepszym zdarzają się wtopy bo wszyscy jesteśmy ludźmi... tutaj taka opcja nie jest brana pod uwagę i to jest słabe
oby nowy setup śmigał długo i bez niespodzianek <okok>

KowalskyBTR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 02 paź 2020, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KowalskyBTR » 15 paź 2020, 17:28

Niestety jestem przed podobnym dylematem jak ty. U mnie na 99% pękł bok w BTR. Po zakupie bloku sprawdzałeś go na szczelność kanałów?

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 15 paź 2020, 18:17

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:28 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

KowalskyBTR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 02 paź 2020, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KowalskyBTR » 15 paź 2020, 19:28

Ja niestety mam w Q7 taki problem. Z tego co czytam BTR jest bliźniaczy do BVN, więc chce założyć dół od BVN. Główny powód to taki, że BTR jest mniej a przez co jest droższy. Gdzie robiłeś blok? Zadzwoniłem w kilka miejsc w Warszawie i nie mają możliwości sprawdzenia V8. Masz do polecenia jakąś dziuplę z gratami :) ?

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 15 paź 2020, 22:05

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:28 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

KowalskyBTR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 02 paź 2020, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KowalskyBTR » 16 paź 2020, 15:37

Coś mnie dzisiaj podkusiło, żeby jeszcze sprawdzić szczelność pompy wody. Okazało się, że najprawdopodobniej za ubytki w płynie (wszystko wędruje do oleju) odpowiada nieszczelność w pompie wody. Zaślepiłem wszystkie otwory i pompowałem powietrze. Gniazdo w które wchodzi trzpień ruszało się przód - tył, dodatkowo po jego ruszeniu lewo-prawo było słychać wyraźną nieszczelność.
Mam nadzieję, że nie będę musiał bawić się w wymianę bloku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl