[S8 D2 98 LPG ] Problem z instalacją gazową
[S8 D2 98 LPG ] Problem z instalacją gazową
Witam wszystkich. Zauważyłem że że gdy stoje na światłach ,albo samochód chwile pochodzi na wolnych obrotach to przechodzi na benzyne, gdy jade normalnie (obroty wyższe niż 800-900) to na gazie wszystko dobrze działa.....instalacja Stag,reduktor KME, wtryski Valtek, czy jakoś tak
Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 23:09 przez artek, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak będe miał jak to jeszcze dzisiaj kompa podepne i zobacze co tam się dzieje
[ Dodano: 2011-01-26, 14:49 ]
Już wszystko działa. Problem był z czujnikiem temperatury, który jest w reduktorze raz działał na gazie raz na benzynie. Czujnik wymieniony i wszystko gra. Temp. min. jest na zero tyko podniosłem max. obroty na gazie.
[ Dodano: 2011-01-26, 14:49 ]
Już wszystko działa. Problem był z czujnikiem temperatury, który jest w reduktorze raz działał na gazie raz na benzynie. Czujnik wymieniony i wszystko gra. Temp. min. jest na zero tyko podniosłem max. obroty na gazie.
Witaj.
Miałem podobny problem, ale wina była po stronie gazownika. Zrobił tak że po tym jak obroty spadały po niżej 1000 to przełączał się na Pb, a to dlatego że jak chodził cały czas na LPG to po zgaszeniu na LPG i ponownym uruchamianiu był problem, silnik się zalewał bo podawał i LPG i Pb.
Masz najprawdopodobniej źle podłączone zasilanie w swoim STAGU, a gamoń nie może dojść jak zrobić to prawidłowo. Mi pomógł NOWOTCZYŃSKI w Mławie i teraz mam wszystko OKI.
Miałem podobny problem, ale wina była po stronie gazownika. Zrobił tak że po tym jak obroty spadały po niżej 1000 to przełączał się na Pb, a to dlatego że jak chodził cały czas na LPG to po zgaszeniu na LPG i ponownym uruchamianiu był problem, silnik się zalewał bo podawał i LPG i Pb.
Masz najprawdopodobniej źle podłączone zasilanie w swoim STAGU, a gamoń nie może dojść jak zrobić to prawidłowo. Mi pomógł NOWOTCZYŃSKI w Mławie i teraz mam wszystko OKI.