Panowie sytuacja podbramkowa ...
Wchodząc dzisiaj do auta załączył mi się alarm, nie mogę włączyć zapłonu ... Aku niby naładowane, podłączyłem go jeszcze ale to nic nie dało...
wie ktoś jak wyłączyć w pierwszej kolejności alarm? Bo nie da się podejść do Auta... Wszystkich sąsiadów dzisiaj obudziłem ...
W drugiej kolejności muszę ogarnąć o co chodzi bo nie mogę odpalić auta.
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Jak wyłączyć alarm, brak zapłonu
Żeby nie wnerwiać sąsiadów to w pierwszej kolejności można odłączyć syrenkę. Jest na podszybiu.
Jeżeli temat prądu jest ogarnięty to alarm powinien się wyłączyć automatycznie po włączeniu zapłonu.
Temat samego odpalania do diagnostyki.
Co się dzieje?... Kręci rozrusznikiem ale nie odpala?... Zapłon jest ale nie kręci rozrusznikiem?... Nie włącza zapłonu?... Jakie błędy są?
Jeżeli temat prądu jest ogarnięty to alarm powinien się wyłączyć automatycznie po włączeniu zapłonu.
Temat samego odpalania do diagnostyki.
Co się dzieje?... Kręci rozrusznikiem ale nie odpala?... Zapłon jest ale nie kręci rozrusznikiem?... Nie włącza zapłonu?... Jakie błędy są?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie mogę włączyć zapłonu, a teraz wystarczy ze podejdę do auta to od razu włącza się alarm... Dotknę drzwi - włącza się alarm ... Włożę kluczyki do stacyjki - włącza się alarm
Zgłupiałem w ogóle... podłączyłem nawet aku bo myślałam ze padł, ale nic to nie dało, a aku nowe.
Nie mam jak podłączyć kompa bo nie ma zapłonu... gdzieś przeczytałem ze jak wcisnę hamulec a potem przekręcę na zapłon to powinienem się połączyć z kompem.
Ale w pierwszej kolejności otworze szybko maskę i dołączę syrenę bo idzie zwariować...
Zgłupiałem w ogóle... podłączyłem nawet aku bo myślałam ze padł, ale nic to nie dało, a aku nowe.
Nie mam jak podłączyć kompa bo nie ma zapłonu... gdzieś przeczytałem ze jak wcisnę hamulec a potem przekręcę na zapłon to powinienem się połączyć z kompem.
Ale w pierwszej kolejności otworze szybko maskę i dołączę syrenę bo idzie zwariować...
Zaskakujące te objawy.tomi14101 pisze:Nie mogę włączyć zapłonu, a teraz wystarczy ze podejdę do auta to od razu włącza się alarm... Dotknę drzwi - włącza się alarm ... Włożę kluczyki do stacyjki - włącza się alarm
Jak już odłączysz syrenę to podłącz naładowany akumulator i sprawdź...tomi14101 pisze:Nie mam jak podłączyć kompa bo nie ma zapłonu... gdzieś przeczytałem ze jak wcisnę hamulec a potem przekręcę na zapłon to powinienem się połączyć z kompem.
Ale w pierwszej kolejności otworze szybko maskę i dołączę syrenę bo idzie zwariować...
- czy po otwarciu drzwi kierowcy na zegarach pokazuje się data i przebieg
- czy kierownica jest zablokowana (czy bez kluczyka w stacyjce można ją na postoju przekręcić czy nie)
- czy po włożeniu kluczyka do stacyjki słychać szczęk blokady kierownicy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Już objaśniam co się stało bo temat wyjaśniony -
Dorabiałem klucze w Polsce, miłemu Panu dałem trzy klucze :
-pierwszy klucz oryginalny, miał naklejoną żółta naklejkę aby go nie pomylić z pozostałymi dwoma i do tego klucza prosiłem o dorobienie dwóch grotów,
-dwa pozostałe klucze posiadały stare groty od auta do którego były przypisane u gościa który mi je w sumie dał za Free bo kupiłem od Niego skrzynie.
A miły Pan (nie chce się wyrażać) po prostu dorobił mi dwa groty do nie tego klucza z naklejką tylko do jednego z tych dwóch pozostałych 🤦
Mało tego powyciągał wszystkie groty i je pomieszał.
Całe szczęście ze nie wyrzuciłem oryginalnego grota, bo dostałem go do ręki z jeszcze jednym jako niepotrzebne już.. 😁
Cyrk na kółkach. Dzisiaj do tego doszedłem
Do stacyjki pasuje każdy klucz.
Po wciśnięciu hamulca i przekręceniu kluczyka nawet gdy nie pojawia się kontrolki na zegarach mamy połączenie z kompem. W kanale „zezwolenie startu” wywalało „kluczyk niezrozumiały sygnał”
Po wlozeniu grota do innego kluczyka (już oryginalnego) zapłon od razu się pokazał.
Masakra, sam się dziwie ze do tego doszedłem.
Ale syrena i tak poszła do weekendu OUT 🤣
Dorabiałem klucze w Polsce, miłemu Panu dałem trzy klucze :
-pierwszy klucz oryginalny, miał naklejoną żółta naklejkę aby go nie pomylić z pozostałymi dwoma i do tego klucza prosiłem o dorobienie dwóch grotów,
-dwa pozostałe klucze posiadały stare groty od auta do którego były przypisane u gościa który mi je w sumie dał za Free bo kupiłem od Niego skrzynie.
A miły Pan (nie chce się wyrażać) po prostu dorobił mi dwa groty do nie tego klucza z naklejką tylko do jednego z tych dwóch pozostałych 🤦
Mało tego powyciągał wszystkie groty i je pomieszał.
Całe szczęście ze nie wyrzuciłem oryginalnego grota, bo dostałem go do ręki z jeszcze jednym jako niepotrzebne już.. 😁
Cyrk na kółkach. Dzisiaj do tego doszedłem
Do stacyjki pasuje każdy klucz.
Po wciśnięciu hamulca i przekręceniu kluczyka nawet gdy nie pojawia się kontrolki na zegarach mamy połączenie z kompem. W kanale „zezwolenie startu” wywalało „kluczyk niezrozumiały sygnał”
Po wlozeniu grota do innego kluczyka (już oryginalnego) zapłon od razu się pokazał.
Masakra, sam się dziwie ze do tego doszedłem.
Ale syrena i tak poszła do weekendu OUT 🤣
Ciężko komentowaćtomi14101 pisze:Już objaśniam co się stało bo temat wyjaśniony -
Dorabiałem klucze w Polsce...

Grunt że doszedłeś z tym do ładu

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-