![]() |
![]() |
![]() |
[D3 06 4.2TDI ] Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 05 paź 2013, 14:10
- Lokalizacja: Kraków
[D3 06 4.2TDI ] Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R
Witam,
niestety nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.
Od pewnego czasu przy wciśniętym hamulcu na postoju - skrzynia w pozycji D lub R - pojawiają się wibracje odczuwalne oraz słyszalne w kabinie. Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skrzynia biegi zmienia płynnie nie szarpie. Po ruszeniu z miejsca wibracje ustają jak również po wrzuceniu P lub N.
z góry dzięki za pomoc
niestety nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.
Od pewnego czasu przy wciśniętym hamulcu na postoju - skrzynia w pozycji D lub R - pojawiają się wibracje odczuwalne oraz słyszalne w kabinie. Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skrzynia biegi zmienia płynnie nie szarpie. Po ruszeniu z miejsca wibracje ustają jak również po wrzuceniu P lub N.
z góry dzięki za pomoc
-
- Forum Audi A8
- Posty: 163
- Rejestracja: 22 paź 2016, 02:34
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R
Co pokazuje komputer??wujekdon pisze:Witam,
niestety nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.
Od pewnego czasu przy wciśniętym hamulcu na postoju - skrzynia w pozycji D lub R - pojawiają się wibracje odczuwalne oraz słyszalne w kabinie. Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skrzynia biegi zmienia płynnie nie szarpie. Po ruszeniu z miejsca wibracje ustają jak również po wrzuceniu P lub N.
z góry dzięki za pomoc
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
-
- Forum Audi A8
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
- Lokalizacja: Wroclaw
Czescdanishow pisze:Na P i N silnik nie ma obciążenia, na D i R napędza pompę skrzyni a to spore obciążenieTommyA8L pisze:Poduszki silnika raczej nie bo wtedy na N i P tez by wibrowalo
Moim zdaniem poduszki wybite
Poduszki sprawdzane byly jak i zadnego bledu w diagnostyce w tym kierunku nie bylo.
Ale jak pisalem, pojezdzilem troche po wymianie tych przegubow i wibracje sie zmniejszyly wiec dla mnie teraz jest ok.
- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
99% tych przyczyn co opisałeś to przeguby... szczególnie jak w 4.2TDI czuć delikatne szarpanie, mrowienie a nawet telepanie budą na D trzymając auto na hamulcu
i od tego zawsze należy zacząć bo przez duży moment bardzo szybko te elementy potrafią zakończyć żywot szczególnie jak się namiętnie korzysta z mocy
/momentu
i od tego zawsze należy zacząć bo przez duży moment bardzo szybko te elementy potrafią zakończyć żywot szczególnie jak się namiętnie korzysta z mocy
/momentu