części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2TDI ] Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R

wujekdon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 05 paź 2013, 14:10
Lokalizacja: Kraków

[D3 06 4.2TDI ] Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R

Post autor: wujekdon » 14 lip 2017, 01:28

Witam,
niestety nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.

Od pewnego czasu przy wciśniętym hamulcu na postoju - skrzynia w pozycji D lub R - pojawiają się wibracje odczuwalne oraz słyszalne w kabinie. Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skrzynia biegi zmienia płynnie nie szarpie. Po ruszeniu z miejsca wibracje ustają jak również po wrzuceniu P lub N.


z góry dzięki za pomoc

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 14 lip 2017, 19:29

Jakie paliwo lejesz? Spróbuj zalać inne dobre.
Wibracje prawdopodobnie pochodzą od silnika.
Sprawdziłbym też wtryski i poduszki silnika, skrzyni.

Gecio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 163
Rejestracja: 22 paź 2016, 02:34
Lokalizacja: Bełchatów

Re: Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R

Post autor: Gecio » 20 lip 2017, 23:33

wujekdon pisze:Witam,
niestety nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.

Od pewnego czasu przy wciśniętym hamulcu na postoju - skrzynia w pozycji D lub R - pojawiają się wibracje odczuwalne oraz słyszalne w kabinie. Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skrzynia biegi zmienia płynnie nie szarpie. Po ruszeniu z miejsca wibracje ustają jak również po wrzuceniu P lub N.


z góry dzięki za pomoc
Co pokazuje komputer??

Maryo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 2016, 20:21
Lokalizacja: FB

Post autor: Maryo » 28 lip 2017, 22:53

Witam, również i u mnie jest też tak jest jak u kolegi wujekdon

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 02 sie 2017, 09:24

Jak przełączysz na P to nie ma ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

TommyA8L
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: TommyA8L » 14 wrz 2020, 22:01

Witam
Mam identyczny problem.
Czy wie ktos co bylo przyczyna?
Poduszki silnika raczej nie bo wtedy na N i P tez by wibrowalo
Dzieki

norus001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 04 sty 2021, 18:07
Lokalizacja: Luboń

Post autor: norus001 » 04 sty 2021, 18:18

Witam mam ten sam problem czy ktoś doszedl do tego i to naprawil?

TommyA8L
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: TommyA8L » 04 sty 2021, 22:30

norus001 pisze:Witam mam ten sam problem czy ktoś doszedl do tego i to naprawil?
A w jakich okolicznosciach sie pojawil?
U mnie po wymianie przedubow wewn ale po jakims czasie ustalo

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 sty 2021, 20:08

TommyA8L pisze:Poduszki silnika raczej nie bo wtedy na N i P tez by wibrowalo
Na P i N silnik nie ma obciążenia, na D i R napędza pompę skrzyni a to spore obciążenie ;)
Moim zdaniem poduszki wybite

robrob
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 16 maja 2016, 10:20
Lokalizacja: Łomża

Post autor: robrob » 10 sty 2021, 09:46

a przyczyną nie może być sprzęgło hydro kinetyczne ?

TommyA8L
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: TommyA8L » 10 sty 2021, 10:44

danishow pisze:
TommyA8L pisze:Poduszki silnika raczej nie bo wtedy na N i P tez by wibrowalo
Na P i N silnik nie ma obciążenia, na D i R napędza pompę skrzyni a to spore obciążenie ;)
Moim zdaniem poduszki wybite
Czesc
Poduszki sprawdzane byly jak i zadnego bledu w diagnostyce w tym kierunku nie bylo.
Ale jak pisalem, pojezdzilem troche po wymianie tych przegubow i wibracje sie zmniejszyly wiec dla mnie teraz jest ok.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 10 sty 2021, 13:14

99% tych przyczyn co opisałeś to przeguby... szczególnie jak w 4.2TDI czuć delikatne szarpanie, mrowienie a nawet telepanie budą na D trzymając auto na hamulcu
i od tego zawsze należy zacząć bo przez duży moment bardzo szybko te elementy potrafią zakończyć żywot szczególnie jak się namiętnie korzysta z mocy
/momentu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl