[D2 00 4.2PB ] Katalizator
Witam, w tym roku stałem się posiadaczem S8 D2 2000r. Niestety oryginalny dźwięk jest daleki do mojego ideału. Przy V8 chciałbym mieć dźwięk podobny do muscle carów z USA, aby pięknie klekotał stojąc po odpaleniu. Czytając forum polecacie wyciąć katalizatory, ale czy to wystarczy? Czy dźwięk auta ( głośność )nie będzie kusil nasza policję do zatrzymania dowodu?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
nertiz, po pierwsze:
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Po drugie - w D2 nie uzyskasz takiego dźwięku. Dźwięk można poprawić zostawiając katalizatory. Było o tym kilkaset postów !
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Po drugie - w D2 nie uzyskasz takiego dźwięku. Dźwięk można poprawić zostawiając katalizatory. Było o tym kilkaset postów !
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dice111, łącznie zmieniany 1 raz.
Black Cars Matters
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Odkopię sobie Komuś przydał się układ wydechowy i auto zostało z samymi kolektorami. Z uwagi na to, że stary trup robię po kosztach i wjechała używka H-pipe, tłumik środkowy i tłumik końcowy. Zamiast katalizatorów rury. Efekt taki, że na postoju spoko, sporo głośniej niż było, ale ujdzie. Natomiast auto głównie jeździ, a tu już jest dramat we wszystkich aspektach. Po pierwsze nie jedzie. Tzn. na niskich obrotach muł, wolno się rozpędza, ale jak dostanie but powyżej połowy wychylenia przepustnicy to łoo paaanie. Nie ten samochód co był. I to by było nawet fajne tyle, że jest drugi problem. Już przy lekkim dodaniu gazu hałas jest nieznośny, a przy dynamicznym przyspieszaniu łeb chce urwać. Huk jakby jakiś John Deere z pługiem pomykał na promocję do Tesco. I to przy podwójnych szybach. Pytanie z czego tam wsadzić tłumiki przelotowe żeby to pasowało najlepiej bez spawania czyli średnice rur 55/60mm?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Rozwiązanie sprawdzone, dobre to katalizatory metalowe spełniające normy i nie sypiące błędami. Polecam, firma EL-TEC, Piastów k/Warszawy. Montowałem wielokrotnie do D3, D2, C5, C6 do różnych silników.Ara$ pisze:WItam.
Doradzi ktoś jakieś sprawdzone rozwiązanie zamiast katalizatorów
najlepiej z linkami
AUW 4.2
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Taaaa, szczególnie jak są przytkane to "emulator" rozwiązuje problem albo jak jeden jest a drugiego wydmuchałopepi pisze:jak by nie było za 10 zł emulatorów sady lambda
Poza tym jakiż to emulator masz na myśli?... Te tulejki?... Jżeli tak to nazwa "emulator" jest tu zdecydowanie nieuzasadniona
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-