[D2 ALL ] Felgi RH 20" 10j ET60
[D2 ALL ] Felgi RH 20" 10j ET60
Jak myślicie będzie to pasować? W sensie od razu szukać jakiegoś dystansu? Jutro ma mi gość wysłać więc wolę się upewnić. Zakładam ze otwór centrujący 71.4 nie jest problemem. Aha kapcie mam 265/35/20
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jeśli o te chodzi dla mnie wzór brzydki (ale o gustach się nie dyskutuje), już parę D2 na nich widziałem.
ET spore nawet przy tej szerokości więc jak chcesz bardziej odsadzić to jasne, że dystans wskazany (inny na przód, inny na tył). Co do otworu centrującego - będzie potrzebny pierścień na 57,1
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
A to już od Ciebie zależy ile chcesz odsunąć. Patrząc na szerokość gumy, naciąg będziesz miał delikatny.
Przed kupnem dystansów założyłbym setup i sam sobie pomierzył już na samochodzie.
Felgi jak rozumiem, już zamówione. Jak ktoś chce na dłużej lub pogonić na ten sam model w przyszłości, a producent klepie rożne ET ten sam model warto zaopatrzyć się w różne na tył i przód i wtedy nie ma konieczności stosowania dystansu (ale o tym mało kto myśli).
Przed kupnem dystansów założyłbym setup i sam sobie pomierzył już na samochodzie.
Felgi jak rozumiem, już zamówione. Jak ktoś chce na dłużej lub pogonić na ten sam model w przyszłości, a producent klepie rożne ET ten sam model warto zaopatrzyć się w różne na tył i przód i wtedy nie ma konieczności stosowania dystansu (ale o tym mało kto myśli).
Black Cars Matters
Moim zdaniem różne ET to słabe rozwiązanie.dice111 pisze:Jak ktoś chce na dłużej lub pogonić na ten sam model w przyszłości, a producent klepie rożne ET ten sam model warto zaopatrzyć się w różne na tył i przód i wtedy nie ma konieczności stosowania dystansu (ale o tym mało kto myśli).
Głównie dlatego, że przeszkadza to w stosowaniu zamiennie kół z przodu na tył i odwrotnie.
Tu patrzę oczywiście ze swojej perspektywy ale tak dla przykładu...
Łapiesz kapcia na przodzie. Chcesz założyć zapas a swoje koło oddać do wulkanizacji. Na zapasie masz koło tylko 18" ale masz podłubane hamulce i na twój zacisk 18" nie wejdzie. A kolega E0_SMOK z tego co na zdjęciu widać właśnie ma jakieś inne heble z przodu.
Noi może być klops.
Jak masz identyczne koła na przodzie i tyle to przekładasz z tyłu na przód, na tył dajesz zapas i dalej w drogę. Jak koła są inne to już robi się kłopot.
Ja akurat na pełnowymiarowym zapasie mam 20" Multispoke ale na pewno są tacy co na zapas trzymają inne, mniejsze koła
Noi w ewentualnej dalszej odsprzedaży również może to być bardziej kłopotliwe bo jednak tych co szukają kół z różnym ET na osiach będzie jednak zdecydowanie mniej.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-