
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie dziala Jacking mode?!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 paź 2017, 18:14
- Lokalizacja: UK
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie dziala Jacking mode?!
Witam od jakiegos czasu nie dziala Jacking mode ,kiedy chce go zalaczyc caly czas jest off czy ktos mial taki problem ??Diagnostyka pokazuje nieszczelnosc ukladu i tu problem bo nie mam jak zblokowac zawieszenia zeby podniesc i sprwdzic gdzie jest nieszczelnosc:/Mieszkam w Szkocji i niestety nie ma tu specjalistow od zawieszenia pneumatycznego:/Dobre rady mile widziane 

Możesz odłączyć akumulator aby podnieść auto. Zadziała tak jak jacking mode.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Odkopuję. Mam podobny problem. A8 4,2 MPI 2005 rok. Nie można włączyć trybu podnoszenia. Udało się to raz na kilkadziesiąt prób, ale po kilkunastu sekundach sam się wyłączył. W zawieszeniu błędów brak, w całym aucie wyskakuje tylko błąd poduszek silnika i czujnika parkowania z tyłu. Macie jakieś pomysły?
Czy awaryjnie (np. gdybym musiał zmienić koło na zapasowe gdzieś w drodze) można wyjąć któryś bezpiecznik, żeby wyłączyć regulację zawieszenia, zamiast odpinać akumulator?
Pozdrawiam
Czy awaryjnie (np. gdybym musiał zmienić koło na zapasowe gdzieś w drodze) można wyjąć któryś bezpiecznik, żeby wyłączyć regulację zawieszenia, zamiast odpinać akumulator?
Pozdrawiam
Bezpiecznik od sterownika zawieszenia, takwordeck pisze:Odkopuję. Mam podobny problem. A8 4,2 MPI 2005 rok. Nie można włączyć trybu podnoszenia. Udało się to raz na kilkadziesiąt prób, ale po kilkunastu sekundach sam się wyłączył. W zawieszeniu błędów brak, w całym aucie wyskakuje tylko błąd poduszek silnika i czujnika parkowania z tyłu. Macie jakieś pomysły?
Czy awaryjnie (np. gdybym musiał zmienić koło na zapasowe gdzieś w drodze) można wyjąć któryś bezpiecznik, żeby wyłączyć regulację zawieszenia, zamiast odpinać akumulator?
Pozdrawiam

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Czy dobrze kombinuję, że to jest nr 10 po prawej stronie deski, Luftferderung 10A?
Pozdrawiam
Edit: sprawdziłem, regulacja wyłącza się po wyjęciu tego bezpiecznika. Po podniesieniu jednego koła i opuszczeniu auta zawieszenie siada na glebie na osi, której jedno koło było w powietrzu. Żeby się podniosło trzeba najpierw wykasować błędy. Sposób nie jest idealny, ale chyba mimo wszystko lepszy niż odpinanie klemy.
Pozdrawiam
Edit: sprawdziłem, regulacja wyłącza się po wyjęciu tego bezpiecznika. Po podniesieniu jednego koła i opuszczeniu auta zawieszenie siada na glebie na osi, której jedno koło było w powietrzu. Żeby się podniosło trzeba najpierw wykasować błędy. Sposób nie jest idealny, ale chyba mimo wszystko lepszy niż odpinanie klemy.