Witam
Panowie , błąd pojawia się od jakiegoś czasu , skasowany powraca
Czujniki zamienione miejscami / bez zmian , kostka i kabelki w niej wyglądają ok
O co chodzi gdzie szukać przyczyny
Ps, mogę tak jeździć ? Szykuje mi się trasa , a mechanik umówiony aż po nowym roku
[ D3 03 4.2 MPI ] czujnik pozycji wałka , błąd
Przestawiony rozrząd na prawej głowicy dlatego nie czyta jego pozycji i sypie błędem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS pisze:Przestawiony rozrząd na prawej głowicy dlatego nie czyta jego pozycji i sypie błędem.
Miałem chwilkę czasu w weekend wiec
Myślę sobie zdemontuje cewki od napinaczy i podnienię je miejscami ..najlepsze jest to ze właśnie na banku 1 strona pasażera / po zdemontowaniu cewki ukazał się wciśnięty tłoczek napinacza ( poruszałem nim i zaczął się delikatnie ruszać , wyjąłem tłoczek a na nim kawałeczki plastiku )
Poskładałem wszystko do kupy .. autko ładnie odpaliło bez żadnego zgrzytu itp , w vcds grupa 93 ukazała się brakująca wartość 🙂
Ciekawi mnie dlaczego się zablokował .. skąd te kawałeczki plastiku
Witam panowie pa długiej przerwie.
Mam pytanie.Otóż wyskoczył błąd synchronizacji wałka bank 1.Okazalo sie ze czujnik dosłownie sie rozsypał. Na szybko załatwiłem zamiennik i po odpaleniu ten sam błąd.Czy zamiennik moze działać nie prawidłowo?Jak moge to sprawdzić, pomierzyć.Auto pali normalnie nie szarpie ale czuc ze slabsze.Na fisie oczywiście błąd "helikopterka"😂
Jeszcze jedna rzecz.W grupie 93 na bank1 nie pokazuje zadnych wartosci.
Ktos podpowie?
Mam pytanie.Otóż wyskoczył błąd synchronizacji wałka bank 1.Okazalo sie ze czujnik dosłownie sie rozsypał. Na szybko załatwiłem zamiennik i po odpaleniu ten sam błąd.Czy zamiennik moze działać nie prawidłowo?Jak moge to sprawdzić, pomierzyć.Auto pali normalnie nie szarpie ale czuc ze slabsze.Na fisie oczywiście błąd "helikopterka"😂
Jeszcze jedna rzecz.W grupie 93 na bank1 nie pokazuje zadnych wartosci.
Ktos podpowie?
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
Nie pokazuje ponieważ nie czyta poprawnie jego pozycji.leon0376 pisze:Witam panowie pa długiej przerwie.
Mam pytanie.Otóż wyskoczył błąd synchronizacji wałka bank 1.Okazalo sie ze czujnik dosłownie sie rozsypał. Na szybko załatwiłem zamiennik i po odpaleniu ten sam błąd.Czy zamiennik moze działać nie prawidłowo?Jak moge to sprawdzić, pomierzyć.Auto pali normalnie nie szarpie ale czuc ze slabsze.Na fisie oczywiście błąd "helikopterka"😂
Jeszcze jedna rzecz.W grupie 93 na bank1 nie pokazuje zadnych wartosci.
Ktos podpowie?
No chyba, że wałki są źle ustawione bo wartości powyżej 20 stopni to już może nie pokazywać.
Zamiennik, pomimo tego że nowy, może nie działać poprawnie.
No chyba, że coś masz źle zamontowane to i nie będzie poprawnie pokazywać i może też uszkadzać sam czujnik.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Na razie spróbuje zamienić czujniki miejscami.Jesli to nie pomoże to sprawdze rozrząd choć ten ma 40kkm tak jak i nastawniki ale coś kiedyś żona kminiła że jej coś rano zachrobotalo.
Przy walnietym nastawniku tez pokaże ten blad czy musi przeskoczyć łańcuch?
Przy walnietym nastawniku tez pokaże ten blad czy musi przeskoczyć łańcuch?
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla