Generalnie rzecz banalna, ale może komuś pomoże.
Lampy po lifcie mają te same mocowania, kostki, zatem odbywa się to Plug and play.
jedyna różnica to taka że poliftowe z klapy mają 7 pinów a nie 6, ale nie wiem do czego jest ten 7 pin bo wszystko działa ( może są kierunki w klapie?)
Lampy z błotnika trzymają się na 2 rubach 13, z klapy na 3 śrubkach 8.

Lampy z błotnika
W bagażniku z boku tapicerki znajdują się 2 zaślepki
od śrub

Ściągamy

Śruby odkręcamy nasadkowym ( ja użyłem starego klucza do świec od Rometa)
Trick- żeby śrubki nam nie spadły pod tapicerkę, klucz od środka paprzemy smarem, wtedy śrubka się "przykleja"
Lampa jest już wolna, odpinamy wtyczkę, montujemy drugą lampę w odwrotnej kolejności.



Żeby zmienić lampy z klapy ściągamy tapicerkę .
Najpierw osłonka zamka

Potem gumki, lampka, przycisk zamykania bagażnika (i tu uwaga- wyciągamy przycisk z ramki a nie całą ramkę bo ją połamiemy)


W uchwytach są zaślepki pod którymi są po 2 śrubki X. Potem odkręcamy "warsztacik" z narzędziami. Cała reszta trzyma się spinkach. Tapicerkę zdejmujemy.



Ukazują się nam 3 śrubki 8 od lamp. Odkręcamy.

Kabelki są wpięte kotwiczką, którą wypinamy i odpinamy ją od kostki bo nie wyciągniemy jej przez otwór. Gumkę przez którą przechodzi wiązka wyciągamy.



Wymieniamy lampy i składamy w odwrotnej kolejności.
Trochę ciężko wsadzić tą gumkę przez którą idzie wiązka. Uszczelka od lamp jest przyklejona do blachy taśmą 2 stronną.
Ot cała filozofia.


Pozdrawiam
Moocha

							









