Cześć wszystkim
Kupiłem Audi A8 D4 z 2010 roku 4.2 TDI 350km roku z przebiegiem 213.000 Sprawdzałem w ASO do 203.000 serwisowana w ASO. Wiek juz dosyć spory. Proszę mi napisać jakich napraw powinienem sie spodziewać i co warto wymienic w 10 letnim samochodzie. Mechanik mi powiedział że miechy w zawieszeniu. Regeneracja turbin możliwa. Przejechalismy się i mowił że zadbana i cieżko sie do czegoś przyjebać. Na komputerze nie ma żadnych błędów. Co waszym zdaniem może być do wymiany? Akumulator sprawdze, bo też nie wiadomo kiedy był wymieniany. Jadę samochodem za granicę na dłuzszy czas i chcialbym sie odpowiednio przygotować w trase. Pozdrawiam
[ Dodano: 2021-07-03, 02:22 ]
Miechy, turbiny jeszcze nie teraz, ale w tylu letnim aucie lepiej być na to przygotowanym. Tak mi powiedział mechanik
![]() |
![]() |
![]() |
[D4 10 4.2TDI ] 213.000 km - co zapobiegawczo zrobić?
[D4 10 4.2TDI ] 213.000 km - co zapobiegawczo zrobić?
Ostatnio zmieniony 05 lip 2021, 10:03 przez Mateooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Skoro nie ma do czego się przyczepić to nie szukaj na siłę dziury w całym.
Pneumatyka w tych autach to mało awaryjny temat. Jak nie kuca na postoju, nie wpada w tryb awaryjny, nie generuje żadnych błędów to bym ją zostawił w spokoju.
Jak się uprzesz na turbo to zaraz silnik do wyjęcia. A jak wyjmiesz motor to kilka innych rzeczy przydałoby się przejrzeć. A jak już motor wyjęty to może od razu rozrząd. I tak skończysz na kwocie 10kpln+ w aucie które, jak piszesz, jeździ dobrze i nic mu się nie dzieje
Pneumatyka w tych autach to mało awaryjny temat. Jak nie kuca na postoju, nie wpada w tryb awaryjny, nie generuje żadnych błędów to bym ją zostawił w spokoju.
Jak się uprzesz na turbo to zaraz silnik do wyjęcia. A jak wyjmiesz motor to kilka innych rzeczy przydałoby się przejrzeć. A jak już motor wyjęty to może od razu rozrząd. I tak skończysz na kwocie 10kpln+ w aucie które, jak piszesz, jeździ dobrze i nic mu się nie dzieje

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Co racja to racja. Chyba lepiej nie szukać nic na siłe. Odpalam na zimnym w garazu i zawsze nasluchuje. Rozrządu nie słychać. Pneumatyka tez ok. Chociaz musze się jeszcze dowiedziec jak to sprawdzic i czy auto opada po jakims czasie i jeszcze musze poczytać jak zostawiać auto na noc to na jakim trybie. Raz wyskoczyła mi kontrolka od skrzyni i okazało się że to gałka od zmiany biegów po wymianie na inną sztuke i błąd nie wyskakuje