[D4 10 4.2TDI ] Dobór odpowiednich tarcz
przy tej masie auta przegrzać uważam można absolutnie wszystko
dokładnie 700 to nie byla roznica ktora by mnie skłoniła do Zimmermanna "w ciemno"
ale jak kupisz to prosze zważ i obfoć dokładnie - nawet jakbyś miał ją w ręku
tylko na chwilę jak warsztat może zamówić na próbę
dokładnie 700 to nie byla roznica ktora by mnie skłoniła do Zimmermanna "w ciemno"
ale jak kupisz to prosze zważ i obfoć dokładnie - nawet jakbyś miał ją w ręku
tylko na chwilę jak warsztat może zamówić na próbę
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Maćku, a jakbyś miał taką 400mm, jakąkolwiek, zużytą, złom, to ja chętnie przyjmę taką jedną sztukę, nie do sesji zjęciowej
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Biore te zaciski akebono i znalazlem OE tarcze 400mm w cenie zimmermanow 380 wiec git chyba, a podjebek z OE raczej nie ma?
[ Dodano: 2021-07-25, 01:07 ]
znalazłem nawet oryginały nawiercane, moze te beda lepsze?
https://www.ebay.de/itm/264386111124
[ Dodano: 2021-07-25, 01:07 ]
znalazłem nawet oryginały nawiercane, moze te beda lepsze?
https://www.ebay.de/itm/264386111124
ten oryginał nawiercany jest podejrzany...
nie widziałem jeszcze ori 400m wierconych a po numerze to są zwykłe gładkie 400ki
do D4ki...
ale moze ktos je powiercił, może to i dobrze...
w razie jakbys kupil to prawa i lewa mają być inne (kierunkowe)
nie widziałem jeszcze ori 400m wierconych a po numerze to są zwykłe gładkie 400ki
do D4ki...
ale moze ktos je powiercił, może to i dobrze...
w razie jakbys kupil to prawa i lewa mają być inne (kierunkowe)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Dogadałem sie na 700 bez klockow, koles jest z czech i ma dostep do uszkodzonych lakierniczo szczek, warty u wagi bo ceny sa o wiele atrakcyjniejsze jak w Polsce. Teraz pytanie jakie klocki do nich dobrać? Stare mam ATE i jestem z nich zadowolony, kupiłem auto juz z lekko zuzytymi, zrobilem juz 20 tys i mało co się starły.
Skoro przegrzewałeś hamulce z klockami, które po 20 tys nie wykazują dużego zużycia, to jest wielce prawdopodobne, że klocki są za twarde i źle działa odprowadzenie temperatury. Klocek powinien się zużywać i jest to najbardziej zdrowy objaw układu hamulcowego. Według mnie zmień klocki na innego producenta. Nie widzę żadnych przeciwwskazań do tych z ASO.
Zagrzałem tarcze przy jednorazowym wypadzie na autostradzie, była nie sprzyjająca pogoda do tego.
W kazdym aucie u mnie klocki wytrzymują przynajmniej 50 tys, moze dlatego, że jezdze na codzień tirem i wykorzystuje mase auta i teren. Razem z zaciskami bedą te klocki, wcześniej widziałem, że robił je Textar te są Pagid https://www.fotosik.pl/zdjecie/c0755298cb263aa2
Zdania są podzielone, zostawić je czy szukać czegoś innego?
W kazdym aucie u mnie klocki wytrzymują przynajmniej 50 tys, moze dlatego, że jezdze na codzień tirem i wykorzystuje mase auta i teren. Razem z zaciskami bedą te klocki, wcześniej widziałem, że robił je Textar te są Pagid https://www.fotosik.pl/zdjecie/c0755298cb263aa2
Zdania są podzielone, zostawić je czy szukać czegoś innego?
Opieram to na własnym doświadczeniu. Jeżdżę na tarczach i klockach z ASO od nowości. Tarcze nie były jeszcze wymieniane. Wszystko działa bardzo dobrze. Nie dostrzegłem nigdy przegrzania układu hamulcowego. Zauważam jedynie znikające tarcze. Jednak nie bije przy hamowaniu, więc mi to nie przeszkadza. Takiego mocnego zużycia tarczy nie miałem w innych samochodach. Nie wiem, czy mam zamontowane nowe klocki nacinane. O stylu jazdy i prędkościach nie będę się wypowiadał publicznie.