Witam
A8 D3 3.7 MPI 2004R
Razem z kolegą kupiliśmy A8 3.7 z walnięta pneumatyką. Tzn na parkingu ktoś próbował wyrwać kompresor łamiąc wszystkie mocowania, przewody. Po ciężkich bojach udało nam się kupić w miarę świeży kompresor. Złożyliśmy wszystko tak jak było oryginalnie i zaczynamy adaptacje. Kompresor bije lecz ani drgnie żaden miech.
(zregenerowaliśmy kompresor, zostały wymienione wszelkie podzespoły i dalej te samo)
Przed i po regeneracji kompresor podczas adaptacji bije 6.5bar. Lecz zachowuje się tak jak by coś go blokowało. Miechy są szczelne, były nabijane i zostawione na spory czas i nic nie zeszło.
Moje pytanie to co dalej działać w tym kierunku?
Błędy (po usunięciu od razu wracają)
01400 zła adaptacja pneumatyki
01583 nie szczelność w układzie pneumatyki
[D3 03 3.7 MPI] Zawieszenie się nie podnosi
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lip 2021, 23:26
- Lokalizacja: Iłowa
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 sie 2021, 10:20
- Lokalizacja: Żyrardów
Na moje oko, wielkiej filozofii w tym zawieszeniu (jeśli chodzi o samą pneumatykę), to nie ma.
Błąd ) 01400 traktuj z przymrużeniem oka jako mało istotny.
Sterownik pokazuje Wam, że gdzieś jest nieszczelność, czyli są dwie opcje:
- gdzieś naprawdę uchodzi powietrze i kompresor nie nadążą dobijać ciśnienia,
- kompresor jest wadliwy i nie pompuje odpowiedniego ciśnienia w układ.
Piszesz, że czymś pompowaliście układ, żeby sprawdzić szczelność. Czym to robiliście?
Zapewne spuszczaliście też ciśnienie z układu pneumatycznego. W jaki sposób to robiliście?
Moim zdaniem kompresor nie podaje odpowiedniego ciśnienia i rozłącza go układ termiczny (kompresor się przegrzewa), stąd błąd 01400. 6,5 bar'a to chyba jednak trochę za mało.
Błąd ) 01400 traktuj z przymrużeniem oka jako mało istotny.
Sterownik pokazuje Wam, że gdzieś jest nieszczelność, czyli są dwie opcje:
- gdzieś naprawdę uchodzi powietrze i kompresor nie nadążą dobijać ciśnienia,
- kompresor jest wadliwy i nie pompuje odpowiedniego ciśnienia w układ.
Piszesz, że czymś pompowaliście układ, żeby sprawdzić szczelność. Czym to robiliście?
Zapewne spuszczaliście też ciśnienie z układu pneumatycznego. W jaki sposób to robiliście?
Moim zdaniem kompresor nie podaje odpowiedniego ciśnienia i rozłącza go układ termiczny (kompresor się przegrzewa), stąd błąd 01400. 6,5 bar'a to chyba jednak trochę za mało.