części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] swap hamulców D3

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 sty 2019, 21:24

kolorystyka serio? ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 14 sty 2019, 07:19

Tak, zaciski są schowane za szerokimi ramionami felg więc nie rażą w oczy. Mi się podoba, chociaż wiedziałem, że nie wszyscy będą popierać kolor w a8 :>

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 16 sty 2019, 00:53

Panowie szukam alternatywy do W12,zalezy mi raczej na montażu p/p . Z tego co wyczytalem heble z rs6 c6 powinny sie sprawdzic? Czy ma ktos jeszcze jakis.lomysl na cos innego a skutecznego?

SP_V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 12 sie 2009, 18:10
Lokalizacja: śląsk

Post autor: SP_V8 » 07 wrz 2021, 23:32

Przekładał ktoś już komplet z d4 380mm przód i 356mm tył do d3? Dużo rzeźbienia?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 wrz 2021, 10:10

SP_V8 pisze:Przekładał ktoś już komplet z d4 380mm przód i 356mm tył do d3? Dużo rzeźbienia?
Miałem u siebie w D2 380 z D4, tyle, że na stoczonej tarczy z S8/W13 D3 385, żeby nie dawać podkładek (poza tym te tarcze były, są (?) nadal tańsze, na upartego i by te 385 wlazło lekko brusząc zacisk. Czujniki klocków inne i tyle, reszta pasuje. Jak masz teraz osłony pod 360, to u Ciebie wystarczy zastosować te pod 385 z S8/W12, albo zostawić te co masz.
Z tyłu natomiast 330 z Q5/D4, ale do tego potrzebne już adaptery.
Black Cars Matters

SP_V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 12 sie 2009, 18:10
Lokalizacja: śląsk

Post autor: SP_V8 » 08 wrz 2021, 14:37

Mam cały komplet z d4 na przód i tył nawet zaciski elektryczne, na tył nie da rady założyć tej 356mm? seryjnie zacisk z tyłu w d4 jest po przeciwnej stronie tzn. lustrzane odbicie.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 wrz 2021, 17:22

Pewnie jakos się da, ale nie praktykowano tu tego, sa lepsze swapy niż ten w/w.
Trzeba by zrobić adapter i dopasować jakoś z tego zwrotnico-wahacza do tego z D3.
Black Cars Matters

SP_V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 12 sie 2009, 18:10
Lokalizacja: śląsk

Post autor: SP_V8 » 09 wrz 2021, 10:34

No to chyba trzeba będzie zmienić koncepcje....

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 09 wrz 2021, 10:59

Polecam iść w jakiś 6-tłok na przód (Brembo, Akebono), u mnie 385 na takim zacisku dopiero hamuje jak trzeba (większy nie montowałem ze względu na rozmiar felg).

Dla porównania 380 z D4:
Obrazek

vs

385 z B9

Obrazek
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 28 wrz 2021, 17:58

Można:

385 tarcza + 8-tłok (felga min 19") + adaptery +nowe przewody hamulcowe giętkie

Obrazek

lub

400 tarcza + 6 tłok (nie na każdą 20" wejdzie ten zestaw) + adaptery + nowe przewody hamulcowe giętkie

Obrazek

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 28 wrz 2021, 20:16

a tyl panowie jakie macie??

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 wrz 2021, 06:04

marekp750 pisze:Można:

385 tarcza + 8-tłok (felga min 19") + adaptery +nowe przewody hamulcowe giętkie
Ile takie adaptery? Wkładam zwrotnice z pytona aktualnie ale one ważą więcej jak całe auto teraz :D
marcin85 pisze:a tyl panowie jakie macie??
Tył będę w przyszłości chciał tak robić :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 29 wrz 2021, 22:22

nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb <hmm> mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 wrz 2021, 22:52

W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu. Sam kiedyś myślałem o tarczobębnie z Q7/Cayenne.
Chyba, że ktoś z Was zna jakiś tylny zacisk z linką pod tarcze minimum 360mm ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 wrz 2021, 06:13

marcin85 pisze:nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno
Fabryczny zestaw też hamuje mocno ale nie o to w tym chodzi. Przede wszystkim o zwiększenie pojemności cieplnej układu. Większa i grubsza tarcza. Co z tego, że fabryczny hamuje mocno skoro robi to przy konkretnym użyciu tylko raz lub dwa razy i trzeba czekać aż się ostudzi. Dwa to zwiększenie powierzchni nacisku czyli o tłoczki i ich ilość. a tzry to wygląd.
dice111 pisze:W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu.
Napisałbym odwrotnie. W aucie z elektrycznym ręcznym ciężko o inny mod bo większość przypadków wiąże sie z błędami hamulca ręcznego gdy pozbędziemy się fabrycznego zacisku. W linkowym to podłączasz inny zacisk i elektroniki w aucie to za bardzo nic nie obchodzi.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl