Bardziej chodziło mi o to, że łatwiej znaleźć kompletny zacisk z silniczkiem od innego modelu pod większą tarczę. Znajdź mi jakiś duży zacisk na tył pod linke, pomijając tarczobębnydrago_o pisze:Napisałbym odwrotnie. W aucie z elektrycznym ręcznym ciężko o inny mod bo większość przypadków wiąże sie z błędami hamulca ręcznego gdy pozbędziemy się fabrycznego zacisku. W linkowym to podłączasz inny zacisk i elektroniki w aucie to za bardzo nic nie obchodzi.dice111 pisze:W D3 jak i każdym innym z EBC dla mnie bezsens, ale przy samochodach z klasycznym hamulcem ręcznym ciężko o inny patent na dużą tarczę z tyłu.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] swap hamulców D3
- dice111
- Moderator
- Posty: 6064
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 159
- Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
- Lokalizacja: Łódź
drago_o pisze:Fabryczny zestaw też hamuje mocno ale nie o to w tym chodzi. Przede wszystkim o zwiększenie pojemności cieplnej układu. Większa i grubsza tarcza. Co z tego, że fabryczny hamuje mocno skoro robi to przy konkretnym użyciu tylko raz lub dwa razy i trzeba czekać aż się ostudzi. Dwa to zwiększenie powierzchni nacisku czyli o tłoczki i ich ilość. a tzry to wygląd.marcin85 pisze:nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno
ale wtedy może być problem z zachowaniem balansu, jak tył będzie za mocno łapać
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
marcin85 pisze:Pewnie może jeśli ktoś zostawi przód w seriidrago_o pisze:Fabryczny zestaw też hamuje mocno ale nie o to w tym chodzi. Przede wszystkim o zwiększenie pojemności cieplnej układu. Większa i grubsza tarcza. Co z tego, że fabryczny hamuje mocno skoro robi to przy konkretnym użyciu tylko raz lub dwa razy i trzeba czekać aż się ostudzi. Dwa to zwiększenie powierzchni nacisku czyli o tłoczki i ich ilość. a tzry to wygląd.marcin85 pisze:nawet ok ale czy az 2 zaciski potrzeb mam jeden i jest ok hamuje to naprawdę mocno
ale wtedy może być problem z zachowaniem balansu, jak tył będzie za mocno łapaćAle ćwicząc biska nie zapimina się o dniu nóg
Ja na przód mam Brembo 8'tłok, dużo ludzi zakłada akebono 6'tłoki nawet pod tarcze 400
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
RS6 C6, RS4 B7, Phaeton, R8, Gallardo. Z tego co wiem w tych wozach one występowałymarcin85 pisze:pytalem tylko z czystej ciekawosci, bo mam zrobiony BBK przod i tyl i jest elegancko, zero problemow z kazdej predkosci, zero bicia czy tracenia hamulców, masz 8 tloka z rs6 c5?

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Miało być C5, pisałem na telefoniemarcin85 pisze:rs6 c6 ma 6 tloka

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG