![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wycena przekładki na manuala D2 6b
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
[D2 ALL ] Wycena przekładki na manuala D2 6b
Ile można wołać za przekładkę na manuala?
Lewarek 6 biegów, dekor, gałka, półosie, komplet pedałów, serwo, pompa sprzęgła, łapy skrzyni, skrzynia 6b od 2.5tdi, i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem.
Na allegro jest: "SKRZYNIA BIEGÓW AUDI A8 S8 D2 4.2 MANUAL SWAP" za 6500zł
To inflacja tak skoczyła czy może przez niedostępność gościu dał taką cenę?
Lewarek 6 biegów, dekor, gałka, półosie, komplet pedałów, serwo, pompa sprzęgła, łapy skrzyni, skrzynia 6b od 2.5tdi, i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem.
Na allegro jest: "SKRZYNIA BIEGÓW AUDI A8 S8 D2 4.2 MANUAL SWAP" za 6500zł
To inflacja tak skoczyła czy może przez niedostępność gościu dał taką cenę?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez caro86wlkp, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jak to Getrag z eSki, a nie długa skrzynia z TDI to się nie dziwię. Jednak to i tak przekładka na wszystko uzywane niewiadomo w jakim stanie, dlatego zawsze przy wyższych cenach proponuje sobie jechać do UK po eSke w manualu. 3/4 swapów w PL do ABZta to sa skrzynie z 2.5 TDI - i nie, nie jedzie to tak samo jak S8, ze względu na moc i przełożenia (nawet w ASB)
Black Cars Matters
Sama ori skrzynia z S8 to ze 2k, więc też się nie dziwię.dice111 pisze:Jak to Getrag z eSki, a nie długa skrzynia z TDI to się nie dziwię.
Nie było S8 w manualu z kierą po prawej. W angliku nie ma miejsca na pedały od manuala.dice111 pisze:Jednak to i tak przekładka na wszystko uzywane niewiadomo w jakim stanie, dlatego zawsze przy wyższych cenach proponuje sobie jechać do UK po eSke w manualu.
Ceny gratów są wynikową podaży, a ta jest nikła, więc ceny wysokie. Co do stanu, to fakt, niewiadomy, ale nowych części brak (customowe zamachy są nowe, ale po ok 2k PLN), więc niestety trzeba to brać na klatę, jak się chce swapować.
1 i 2 bieg w skrzyni DQT z A6 C5 mają te same przełożenia co w DGV, trójka kosmetycznie dłuższa i dopiero od czwórki zaczynają się jakieś znaczące różnice. Ale co do zasady, to tak, ABZ nie pojedzie jak AHC z racji mniejszej mocy. Do tego dochodzi fakt, że mapy silnika trzeba dostroić, bo ECU z S8 w ABZ przylewa, a ori ECU z automatu ma ograniczenia momentu obrotowego z dołu, żeby chronić skrzynię, więc dodatkowe straty dochodzą.dice111 pisze:3/4 swapów w PL do ABZta to sa skrzynie z 2.5 TDI - i nie, nie jedzie to tak samo jak S8, ze względu na moc i przełożenia (nawet w ASB)
Four rings to rule them all
Obecnie mam ECU co fabrycznie współpracowało z 5HP i program zmieniony na to https://reflecttuning.square.site/produ ... /1?cs=true
Nie jest idealnie, ale działa. Też trochę za bogato, ale mniej niż na ori programie z S8.
Nie jest idealnie, ale działa. Też trochę za bogato, ale mniej niż na ori programie z S8.
Four rings to rule them all
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
Zależy jakiego kupca trafisz. Jak kogoś przekładającego 2.5TDI z automatu na manual, to 2.5k za komplet (z niewymienionych rzeczy w pierwszym poście jeszcze są sprzęgło i przewód między pompką sprzęgła a wysprzęglikiem) wydaje się ok. Dla kogoś chcącego ABZ-ta w manualu, sprzęgło z diesla i skrzynia FWD nie mają wartości, a musi jeszcze dodatkowo wykombinować sobie wał.
Ja to widzę mniej więcej tak na obecną chwilę:
- półosie ze sprawnymi przegubami 300zł/szt
- pedały z pompką sprzęgła - 500zł
- przewód pompka sprzęgła-wysprzęglik (+ uchwyt przykręcany od dołu do podszybia) - 100zł
- wybierak z cięgnami (+ zawleczki, podkładki, sworznie na które się cięgna przy skrzyni zakłada, blacha pod wybierakiem do przykręcenia do tunelu) - 350zł
- dekor z gałką - 200zł
- łapy skrzyni - 100zł/szt.
Ja to widzę mniej więcej tak na obecną chwilę:
- półosie ze sprawnymi przegubami 300zł/szt
- pedały z pompką sprzęgła - 500zł
- przewód pompka sprzęgła-wysprzęglik (+ uchwyt przykręcany od dołu do podszybia) - 100zł
- wybierak z cięgnami (+ zawleczki, podkładki, sworznie na które się cięgna przy skrzyni zakłada, blacha pod wybierakiem do przykręcenia do tunelu) - 350zł
- dekor z gałką - 200zł
- łapy skrzyni - 100zł/szt.
Four rings to rule them all
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin