Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Wycena przekładki na manuala D2 6b

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

[D2 ALL ] Wycena przekładki na manuala D2 6b

Post autor: caro86wlkp » 29 paź 2021, 20:00

Ile można wołać za przekładkę na manuala?
Lewarek 6 biegów, dekor, gałka, półosie, komplet pedałów, serwo, pompa sprzęgła, łapy skrzyni, skrzynia 6b od 2.5tdi, i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem.
Na allegro jest: "SKRZYNIA BIEGÓW AUDI A8 S8 D2 4.2 MANUAL SWAP" za 6500zł
To inflacja tak skoczyła czy może przez niedostępność gościu dał taką cenę?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez caro86wlkp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 paź 2021, 20:13

Jak to Getrag z eSki, a nie długa skrzynia z TDI to się nie dziwię. Jednak to i tak przekładka na wszystko uzywane niewiadomo w jakim stanie, dlatego zawsze przy wyższych cenach proponuje sobie jechać do UK po eSke w manualu. 3/4 swapów w PL do ABZta to sa skrzynie z 2.5 TDI - i nie, nie jedzie to tak samo jak S8, ze względu na moc i przełożenia (nawet w ASB)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 29 paź 2021, 21:14

dice111 pisze:Jak to Getrag z eSki, a nie długa skrzynia z TDI to się nie dziwię.
Sama ori skrzynia z S8 to ze 2k, więc też się nie dziwię.
dice111 pisze:Jednak to i tak przekładka na wszystko uzywane niewiadomo w jakim stanie, dlatego zawsze przy wyższych cenach proponuje sobie jechać do UK po eSke w manualu.
Nie było S8 w manualu z kierą po prawej. W angliku nie ma miejsca na pedały od manuala.
Ceny gratów są wynikową podaży, a ta jest nikła, więc ceny wysokie. Co do stanu, to fakt, niewiadomy, ale nowych części brak (customowe zamachy są nowe, ale po ok 2k PLN), więc niestety trzeba to brać na klatę, jak się chce swapować.
dice111 pisze:3/4 swapów w PL do ABZta to sa skrzynie z 2.5 TDI - i nie, nie jedzie to tak samo jak S8, ze względu na moc i przełożenia (nawet w ASB)
1 i 2 bieg w skrzyni DQT z A6 C5 mają te same przełożenia co w DGV, trójka kosmetycznie dłuższa i dopiero od czwórki zaczynają się jakieś znaczące różnice. Ale co do zasady, to tak, ABZ nie pojedzie jak AHC z racji mniejszej mocy. Do tego dochodzi fakt, że mapy silnika trzeba dostroić, bo ECU z S8 w ABZ przylewa, a ori ECU z automatu ma ograniczenia momentu obrotowego z dołu, żeby chronić skrzynię, więc dodatkowe straty dochodzą.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 paź 2021, 23:13

Czyli podobnie jak na rynek US. Btw, na jakim Ty Paweł ECU jeździsz swoim ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 29 paź 2021, 23:42

Obecnie mam ECU co fabrycznie współpracowało z 5HP i program zmieniony na to https://reflecttuning.square.site/produ ... /1?cs=true
Nie jest idealnie, ale działa. Też trochę za bogato, ale mniej niż na ori programie z S8.
Four rings to rule them all

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 02 lis 2021, 07:42

Myślicie że mój zestaw będzie wart z 2.5tyś?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 lis 2021, 10:41

Pod q czy ośkę ? Jak pod q to sam byłbym zainteresowany
Black Cars Matters

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 02 lis 2021, 20:34

pod Q trzeba tylko inną skrzynie. Nie było Q z manualem w dieslu. U mnie zastosowałem skrzynie z A6 C5 i idealnie podpasowała przełożeniami pod tylni most

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 lis 2021, 21:21

To taki słaby komplet, myślałem ze całość, pod ośki skrzynie chodzą za facke, bo nikt tego nie chce.
Black Cars Matters

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 03 lis 2021, 07:47

Wiem. Dlatego nie wiem ile za to wszystko wołać. Chociaż pewnie i tak pójdzie szybciej wszystko bez skrzyni. Muszę opróżnić garaż także ceny z kosmosu i lata czekania odpadają

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 03 lis 2021, 09:33

Zależy jakiego kupca trafisz. Jak kogoś przekładającego 2.5TDI z automatu na manual, to 2.5k za komplet (z niewymienionych rzeczy w pierwszym poście jeszcze są sprzęgło i przewód między pompką sprzęgła a wysprzęglikiem) wydaje się ok. Dla kogoś chcącego ABZ-ta w manualu, sprzęgło z diesla i skrzynia FWD nie mają wartości, a musi jeszcze dodatkowo wykombinować sobie wał.

Ja to widzę mniej więcej tak na obecną chwilę:
- półosie ze sprawnymi przegubami 300zł/szt
- pedały z pompką sprzęgła - 500zł
- przewód pompka sprzęgła-wysprzęglik (+ uchwyt przykręcany od dołu do podszybia) - 100zł
- wybierak z cięgnami (+ zawleczki, podkładki, sworznie na które się cięgna przy skrzyni zakłada, blacha pod wybierakiem do przykręcenia do tunelu) - 350zł
- dekor z gałką - 200zł
- łapy skrzyni - 100zł/szt.
Four rings to rule them all

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 05 lis 2021, 08:27

Dzięki za wycenę. Jakby ktoś z forum chciał to za 1600zł wszystko oddam ze skrzynią lub bez bo dla mnie nie przedstawia dużej wartości. A jak będę miał czas to wrzucę na allegro komplet za 2200zł

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 06 lis 2021, 00:48

caro86wlkp, czy możesz podać oznaczenie tej skrzyni z A6 C5?
Ja kupiłem swoje D2 z uszkodzoną CYB i z braku słabej dostępności wrzuciłem DQS z Passata B5

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 06 lis 2021, 20:43

ta skrzynia z audi a6 c5 to DQT tylko to jest Q. Ta co mam w zestawie na sprzedaż jest z napędem na przód tylko nie pamiętam oznaczenia. Ale jakbyś chciał to mogę ci tanio oddać

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 06 lis 2021, 23:32

caro86wlkp pisze:ta skrzynia z audi a6 c5 to DQT tylko to jest Q. Ta co mam w zestawie na sprzedaż jest z napędem na przód tylko nie pamiętam oznaczenia. Ale jakbyś chciał to mogę ci tanio oddać
Ja mam FWD, więc trzeba by zblokować Torsena.
Poczekam, może jeszcze na inną opcję.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl