![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] 4,2 ABZ problem z przeplywomierzem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 05:04
- Lokalizacja: lubuskie
[D2 97 4.2PB/LPG ] 4,2 ABZ problem z przeplywomierzem
Pacjent to D2 1997rok 4,2 ABZ, po miesiacu nieuzytkowania auto przestalo odpalac, przy odpalaniu zlapywal ale bylo takie wrzaenie jakby ja zalewalo zaczela prychac kichac i strzelac w tlumik a po dodaniu gazu zaraz gasł. Po podlaczeniu vaga zero bledów, a w blokach pokazuje obciazenie silnika 100% i 28g/s przeplywu powietrza, po zdjeciu wtyczki od przeplywki nic sie nie zmienia, sa te same wartosci i auto nie odpala. Przeczyscilem przeplywke srodkiem w sprayu ale nic nie pomoglo. Czy wartosci ktore pokazuje vag sa prawidlowe i co ma wplyw na obiazenie silnika bo wydaje mi sie ono duze zwlaszcza ze silnik nie pracuje.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2298
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Pompa paliwa , poszukaj na forum jest bardzo dużo o tym .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pioter, łącznie zmieniany 1 raz.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 05:04
- Lokalizacja: lubuskie
benzyny w zbiorniku jest lekko ponad polowa, zatankowana miesiac temu,, ja nie pompa sie przejmuje, bardziej niepokoi mnie ta przeplywka, wg mnie jak komputer pokazuje 100% obciazenia i 27g/s przeplywu masy powietrza to ECU leje benzyne bez opamietania na wtryski, zwlaszcza ze parametry sa takie same przy odpietej jak i zapietej przeplywce a do tego przy odpietej ECU nie wywala bledu , dzis przyjdzie inna przpelywka tez uzywana to sie okaze czy mam racje
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 05:04
- Lokalizacja: lubuskie
mieliscie panowie racje, po dolaniu okolo 20 litrow benzyny auto zapaliło na widok kluczyka, jednak trzeba zajrzec do pompy,
[ Dodano: 2021-12-09, 18:12 ]
czy ktos dysponuje schematem lub zdjeciem bypassa pompy paliwowej jak to ma wygladac, bo jak juz bede rwał to chce zrobic zeby bylo dobrze a czytalem ze z tym bypassem nie problemu z zasysaniem przy niskim stanie paliwa
[ Dodano: 2021-12-09, 18:12 ]
czy ktos dysponuje schematem lub zdjeciem bypassa pompy paliwowej jak to ma wygladac, bo jak juz bede rwał to chce zrobic zeby bylo dobrze a czytalem ze z tym bypassem nie problemu z zasysaniem przy niskim stanie paliwa
- dice111
- Moderator
- Posty: 6053
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 05:04
- Lokalizacja: lubuskie
w temacie tym co link przyslales jest opis tego bypassa
cytuje
Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.
Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.
[ Dodano: 2021-12-09, 20:04 ]
cytuje
Połaczenie przewodem paliwowym kroćca w koszu z pominieciem drugiego kosza i bezpośrednio do trójnika który rozgałezia się do ssawek daje nam w zasadzie pewna sprawnośc przelewową.
cytuje
Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.
Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.
[ Dodano: 2021-12-09, 20:04 ]
cytuje
Połaczenie przewodem paliwowym kroćca w koszu z pominieciem drugiego kosza i bezpośrednio do trójnika który rozgałezia się do ssawek daje nam w zasadzie pewna sprawnośc przelewową.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 05:04
- Lokalizacja: lubuskie
cytuje
Wpinasz jeden koniec do tej metalowej rurki co wychodzi z kosza a drugi do trójnika na dnie baku. Ten oring na trójniku można wywalić bo i tak opaskę założysz. Chyba że go tam nie masz i dlatego nie działa
Z tym felernym króćcem możesz zrobić co chcesz ale ja go zostawiam i służy jako element ustalający kosz.
[ Dodano: 2021-12-09, 20:20 ]
potrzebowałbym schematu lub zdjecia bypassa wlasnie z tych opisow
Wpinasz jeden koniec do tej metalowej rurki co wychodzi z kosza a drugi do trójnika na dnie baku. Ten oring na trójniku można wywalić bo i tak opaskę założysz. Chyba że go tam nie masz i dlatego nie działa

[ Dodano: 2021-12-09, 20:20 ]
potrzebowałbym schematu lub zdjecia bypassa wlasnie z tych opisow
- dice111
- Moderator
- Posty: 6053
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Proponowałbym napisać PW do profiles/10557.htm być może ma jeszcze zdjęcia na dysku
Black Cars Matters