[D2 97 4.2PB/LPG ] 4,2 ABZ problem z przeplywomierzem
[D2 97 4.2PB/LPG ] 4,2 ABZ problem z przeplywomierzem
Pacjent to D2 1997rok 4,2 ABZ, po miesiacu nieuzytkowania auto przestalo odpalac, przy odpalaniu zlapywal ale bylo takie wrzaenie jakby ja zalewalo zaczela prychac kichac i strzelac w tlumik a po dodaniu gazu zaraz gasł. Po podlaczeniu vaga zero bledów, a w blokach pokazuje obciazenie silnika 100% i 28g/s przeplywu powietrza, po zdjeciu wtyczki od przeplywki nic sie nie zmienia, sa te same wartosci i auto nie odpala. Przeczyscilem przeplywke srodkiem w sprayu ale nic nie pomoglo. Czy wartosci ktore pokazuje vag sa prawidlowe i co ma wplyw na obiazenie silnika bo wydaje mi sie ono duze zwlaszcza ze silnik nie pracuje.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Pompa paliwa , poszukaj na forum jest bardzo dużo o tym .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pioter, łącznie zmieniany 1 raz.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
benzyny w zbiorniku jest lekko ponad polowa, zatankowana miesiac temu,, ja nie pompa sie przejmuje, bardziej niepokoi mnie ta przeplywka, wg mnie jak komputer pokazuje 100% obciazenia i 27g/s przeplywu masy powietrza to ECU leje benzyne bez opamietania na wtryski, zwlaszcza ze parametry sa takie same przy odpietej jak i zapietej przeplywce a do tego przy odpietej ECU nie wywala bledu , dzis przyjdzie inna przpelywka tez uzywana to sie okaze czy mam racje
mieliscie panowie racje, po dolaniu okolo 20 litrow benzyny auto zapaliło na widok kluczyka, jednak trzeba zajrzec do pompy,
[ Dodano: 2021-12-09, 18:12 ]
czy ktos dysponuje schematem lub zdjeciem bypassa pompy paliwowej jak to ma wygladac, bo jak juz bede rwał to chce zrobic zeby bylo dobrze a czytalem ze z tym bypassem nie problemu z zasysaniem przy niskim stanie paliwa
[ Dodano: 2021-12-09, 18:12 ]
czy ktos dysponuje schematem lub zdjeciem bypassa pompy paliwowej jak to ma wygladac, bo jak juz bede rwał to chce zrobic zeby bylo dobrze a czytalem ze z tym bypassem nie problemu z zasysaniem przy niskim stanie paliwa
w temacie tym co link przyslales jest opis tego bypassa
cytuje
Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.
Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.
[ Dodano: 2021-12-09, 20:04 ]
cytuje
Połaczenie przewodem paliwowym kroćca w koszu z pominieciem drugiego kosza i bezpośrednio do trójnika który rozgałezia się do ssawek daje nam w zasadzie pewna sprawnośc przelewową.
cytuje
Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.
Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.
[ Dodano: 2021-12-09, 20:04 ]
cytuje
Połaczenie przewodem paliwowym kroćca w koszu z pominieciem drugiego kosza i bezpośrednio do trójnika który rozgałezia się do ssawek daje nam w zasadzie pewna sprawnośc przelewową.
cytuje
Wpinasz jeden koniec do tej metalowej rurki co wychodzi z kosza a drugi do trójnika na dnie baku. Ten oring na trójniku można wywalić bo i tak opaskę założysz. Chyba że go tam nie masz i dlatego nie działa Z tym felernym króćcem możesz zrobić co chcesz ale ja go zostawiam i służy jako element ustalający kosz.
[ Dodano: 2021-12-09, 20:20 ]
potrzebowałbym schematu lub zdjecia bypassa wlasnie z tych opisow
Wpinasz jeden koniec do tej metalowej rurki co wychodzi z kosza a drugi do trójnika na dnie baku. Ten oring na trójniku można wywalić bo i tak opaskę założysz. Chyba że go tam nie masz i dlatego nie działa Z tym felernym króćcem możesz zrobić co chcesz ale ja go zostawiam i służy jako element ustalający kosz.
[ Dodano: 2021-12-09, 20:20 ]
potrzebowałbym schematu lub zdjecia bypassa wlasnie z tych opisow
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Proponowałbym napisać PW do profiles/10557.htm być może ma jeszcze zdjęcia na dysku
Black Cars Matters