[D3 FL ALL ] Wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy
[D3 FL ALL ] Wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy
Witam wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy błąd to zwarcie z masą bezpieczniki w aucie wszystkie sprawdzone dobre ktoś ma pomysł co może być
Ostatnio zmieniony 04 paź 2018, 20:51 przez Adrian42, łącznie zmieniany 2 razy.
Woda... sprawdź dwa najczęstrze miejsca. Pod wykładziną kierywcy gdzie sterownik telefonu i pod akumulatorem
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Oki jutro sprawdze a możliwe że modol akumulatora padł akumulator jest zakodowany i jest dobry a jak na postoju stoję na zgaszonym silniku to po kilku minutach wyskakuje że bateria słaba i że za 3minuty zostanie wyłączone radio niewiem czy ma ten moduł akumulatora powiązanie z tymi błędami ?lub bezpiecznik pirotechniczny może podniety . jutro sprawdze czy to wina wody jak nie to bd szukał dalej
Sterownik ECU j623 wymieniłem na drugi bo myślałem że uszkodzony i nie pomogło błędy nie zginęły auto też nie ma takiej jak powinno mieć mocy od czasu pojawienia się tych błędów.niewiem czy coś może mieć wspólnego z tym nastawnik rozrządu ten od strony kierowcy się odzywa na wolnych obrotach i z rana na zimnym się odzywa na jakieś 2-3 sek
[ Dodano: 2018-10-07, 16:14 ]
Błąd w skrzyni też wywaliło i nie da się jego skasować wraca od razu jak skasuję jego na zgaszonym silniku to błąd z zegarów trójką t że strzałką ten od ESP znika po odpaleniu od razu się pojawia i wywala błąd w skrzyni
[ Dodano: 2018-10-07, 16:14 ]
Błąd w skrzyni też wywaliło i nie da się jego skasować wraca od razu jak skasuję jego na zgaszonym silniku to błąd z zegarów trójką t że strzałką ten od ESP znika po odpaleniu od razu się pojawia i wywala błąd w skrzyni
Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, sterownik wentylatora chłodnicy, zawór zawieszenia silnika i przepływomierz niewiele mają ze sobą wspólnego. Wspólny dla nich jest J623. Mówisz że komp sprawny, wiązki i wtyczki też na pewno sprawdziłeś? Wszystkie błędy to zwarcie z masą i wszystkie pojawiły się w tym samym czasie.... to musi być komp albo zalana/przepalona wiązka Nie wiem jak ona tam dokładnie idzie... może gdzieś o wydech Ci się oparła? Może interwencja jakiegoś zwierza?
Wiązka sprawdzona i tam wszystko jest ok ale w skrzyni wywala błąd sygnał obciążenia silnika wiadomość że sterownika silnika ten błąd był na starym ECU i na nowym wszystko to samo i wywala trójkąt że strzałką od ESP na zegarach skasuję błąd na zgaszonym silniku znika odpalam chwila i znowu wywala wszystko.dlatego pytam czy ten błąd obciążenie silnika wywala przez nastawnik który na rozgrzanym motorze odzywa się na wolnych obrotach do 1 tys obrotów a na zimnym słychać jego mocno jakieś 3sekundy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1294
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Odłóż ten komputer, przestań wymieniać i idź obejrzeć dokładnie wiązki. Uparłeś się jak osioł ale jak wymieniasz, uszkodzone wg VCDS elementy, i nic się nie zmienia, to gdzie może być problem?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez szary824, łącznie zmieniany 1 raz.
Moim zdaniem gdzieś jest woda. Nie ma bata. Za dużo na raz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- mAlIbOr
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:25
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Pruszków/Brwinów
Część, udało Ci się zlokalizować usterkę która powodowała te błędy? Mam dokładnie to samo tylko dodatkowo po przekręceniu kluczyka przepala mi się bezpiecznik odpowiedzialny za te wszystkie komponenty.
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi...
EDIT: sprawa rozwiązana, winowajcą był przetarty przewód przy samej wtyczce poduszki silnika. Przetarcie spowodowała miedziana rurka od LPG
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi...
EDIT: sprawa rozwiązana, winowajcą był przetarty przewód przy samej wtyczce poduszki silnika. Przetarcie spowodowała miedziana rurka od LPG