Przepraszam za pytania podstawowe, ale ciężko mi znaleźć odpowiedź. Na super proste pytania dotyczące demontaży sterownika ABS.
W sumie jest ich dwa. Oczywiście mam problemy z kontrolkami ABS/ASR
Błędy vag pokazuje od czujnika kąta skrętu i jednego czujnika ABS(który wymieniłem na nowy a dalej pokazuje błąd przerwa w obwodzie, czyli trzeba wyciągnąć sterownik- banał)
Ale gdy podniosłem maskę - schody...
1. Rurka od LPG metalowa- dosłownie dociśnięty do samego sterownika. Wyciągnięcie sterownika będzie możliwe albo po odkręceniu pompy całkowitym, albo po zdjęciu tej rurki.
Pytanie na które odpowiedz sama się nasuwa ale wole się upewnić. Na zgaszony aucie zawór od butli jest zamknięty i mogę wyciągać śmiało wężyki i rurki od instalacji LPG?,
Pytanie2
2. jak się dostać do tego sterownika, pomiędzy silnikiem a sterownikiem jest mało miejsca a dodatkowo przechodzi tamtędy wąż chyba od płynu chłodniczego!? (gruby wąż pomiędzy silnikiem a sterownikiem) zasłaniający śruby sterownika. Czy trzeba spuszczać borygo?. Żeby tam jakoś wcelować? torxem?.
I znowu ta niewdzięczna zabawa z odpowietrzaniem?
Ma ktoś może jakąś instrukcję. Przepraszam za pytania banalne na pewno było to poruszane 100razy na forum, ale czytam i szukam filmików i po pół tygodnia


Z góry dziękuje!!
Błędów w mojej laleczce coraz mniej jeszcze z pół roku i może się uporam z cała choinką
