![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Regeneracja zacisków - dwutłoczkowe LUCAS
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Odkop, ale właśnie regeneruję te cuda techniki. Długość 20mm, średnica zewnętrzna 14mm, średnica wewnętrzna 11mm. Jak nie znajdę tulejek pod wymiar będę toczył z brązu B101. Wprawdzie są zestawy z Budweg i Triscan co mają je w komplecie, ale nie widzę żeby były gdzieś w kraju.pb41ns pisze:Ja niestety mam inne podejście. Panowie ma ktoś może Wymiary tych tulejek?
EDIT
Wymiaru jaki jest potrzebny nie znalazłem. Najbliższa mu tulejka rozrusznika miała długość maksymalną 13mm. Pewnie też by to działało, no ale...
W handlu są za to dostępne tulejki samosmarne spiekane AMES 10x14x20. Koszt w granicach 11zł/szt. Obrabia się to kiepsko, ale da się. Rozwiercałem najtańszymi jakie znalazłem, ale nowymi wiertłami wpierw 10.5, a następnie 11mm. No i pasuje idealnie. Tyle że mam teraz dylemat. Tuleje są spiekiem brązu, a smarowanie tego jest nie wskazane. Tyle że w tych warunkach pracy to smarowanie nie wystarczy. Co tam dać? Zazwyczaj w hamulcach lądował Ceratec lub Hydratec Textara. Pytanie co się nie pożre z olejem, którym nasączone są tulejki? Ponoć Mobil ma jakiś olejo-smar dedykowany temu, ale może ktoś już coś takiego przerabiał i ma sprawdzone rozwiązanie.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.