części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Felgi w Waszych autach

Większe koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 26 sty 2011, 09:07

and808 pisze:.... widac albo Twoj kolega miał nieoryginalne oryginały, albo nie potrafi jeździć na oponach o niskim profilu. ja jeżdzę pare lat na oponach o profilu 35 (oryginalne felgi) i felgi są jak nowe.
Troche sie znam na felgach i wiem jak odróżnić oryginały. Oryginał oryginałowi nie równy. Oryginały od lambo sa bardzo lekkie i niedostosowane do jazdy po typowo polskich drogach.
Oryginalne s-line audi w 18" to taka sama plastelina jak włoskie podróbki a oryginalny s-line w 9x20 jest niemalże niezniszczalny (dwa razy mocniejszy od takiej samej felgi 8,5x20)

215/35 i 275/35 to prawie takie same 35 :D

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 26 sty 2011, 09:21

czegos tutaj nie rozumiem.

jesli te felgi nie sa dostosowane do polskich drog, to po co je zakladac i wydawc pieniadze ? wtedy lepiej przeslac pieniadze Owsiakowi.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 sty 2011, 09:33

Pszendza pisze:
and808 pisze:.... widac albo Twoj kolega miał nieoryginalne oryginały, albo nie potrafi jeździć na oponach o niskim profilu. ja jeżdzę pare lat na oponach o profilu 35 (oryginalne felgi) i felgi są jak nowe.
(...) Oryginalne s-line audi w 18" to taka sama plastelina jak włoskie podróbki a oryginalny s-line w 9x20 jest niemalże niezniszczalny (dwa razy mocniejszy od takiej samej felgi 8,5x20)
A tu to mnie zaskoczyłeś...
mam oba te komplety (ori Audi, jeden miałem na A8 a drugi na S8) ale nie zauważyłem aby te węższe z A8 jakoś mi się gięły :roll:
Pszendza pisze:215/35 i 275/35 to prawie takie same 35 :D
Tu już powiało wątkiem humorystycznym :lol: oczywiście że cyfry może są równe ale profil jest diametralnie różny ;-)

Co do jazdy na niskim profilu to akurat zawsze byłem zwolennikiem ładnej dużej felgi ale starałem się także o te koła dbać... na swoich 20-tkach dawałem radę ale rzeczywiście 215/35 to zdecydowanie mniej gumy... jazda prawie na feldze ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 26 sty 2011, 13:30

FOSS pisze:A tu to mnie zaskoczyłeś...
mam oba te komplety (ori Audi, jeden miałem na A8 a drugi na S8) ale nie zauważyłem aby te węższe z A8 jakoś mi się gięły :roll:
jak kiedyś miał sposobność to zwróć uwage na wewnętrzne "ranciki" w 8,5 i 9, różnica jest bardzo duża.
A8- nie dla idiotów !!

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 27 sty 2011, 00:51

BiLu pisze: A kto jeździ po Wrocku na jakimkolwiek profilu doskonale wie co tutaj się dzieje (zwłaszcza teraz) :/
ja tam przejeżdżam jak jadę do Italii albo choćby do Niemiec tylko, to wiem, dla mnie Wrocław to test zawieszenia, jeśli przejadę tamtejszy poligon i jest ok tzn że mam bardzo dobry stan zawieszenia :mrgreen: nie wyobrażam sobie jazdy po Wrocławiu na 20 calowych kołach :shock:

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 sty 2011, 11:49

colln pisze:
BiLu pisze: A kto jeździ po Wrocku na jakimkolwiek profilu doskonale wie co tutaj się dzieje (zwłaszcza teraz) :/
nie wyobrażam sobie jazdy po Wrocławiu na 20 calowych kołach :shock:
Nie przesadzajmy... byłem tam kilka razy i może łatwo nie było ale jakoś wróciłem cały a koła dalej okrągłe :lol:

Mi tam koła 20" jakoś szczególnie nie przeszkadzają... jak chcesz jeździć na takich rozmiarach to po prostu trzeba uważać i tyle.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 27 sty 2011, 12:21

FOSS ma calkowita racje.
posiadajac kola 20 cali, trzeba po prostu uwazac, i nie jezdzic po kraweznikach.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 27 sty 2011, 13:05

Ha...Wrocław, po przejażdżce po centrum nie będę już narzekał na cieszyńską "poligonową" :mrgreen:
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 28 sty 2011, 01:55

no ale jak tak jedziesz za takim panem patrzysz taka duża bryka a w tem pan hamuje bo wertepy i jak się nie wnerwiać ;-) to że przejechać się da to oczywiste, mam tez na myśli mój kręgosłup - chętnie bym widział u siebie fotel na amorkach jak w ciężarowych 8-)

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 28 sty 2011, 17:34

Chcę kupić felgi 18 cali i pytanie do klubowiczów jakie ET najlepiej wybrać, podoba mi sie jak felga wychodzi więcej z błotnika. Teraz mam orginały ET45 ale są osadzone głeboko i jakoś mi się nie widzą :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 28 sty 2011, 17:36

... a czy tak wolno ? i nie narazisz sie na mandat ?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 28 sty 2011, 17:40

nie mówie że mają wystawać za obrys błotnika tylko mieścić się w jego zakresie

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 28 sty 2011, 17:51

Ja u siebie na lato mam ET 33 lub 35 jutro postaram się, sprawdzić. Kółka są równiutko z nadkolami. Bez żadnych dystansów.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 sty 2011, 19:20

and808 pisze:... a czy tak wolno ? i nie narazisz sie na mandat ?
Przepisy w Polsce mówią o bieżniku.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sty 2011, 20:40

riki76 pisze:Chcę kupić felgi 18 cali i pytanie do klubowiczów jakie ET najlepiej wybrać, podoba mi sie jak felga wychodzi więcej z błotnika...
dżizas... a czy tak trudno uzywać szukajki??
osobiście napisałem tu już chyba parę "wypracowań" nt. rozmiaru opon oraz rozmiaru kół w naszych A8/S8 więc zamiast wymuszać pisanie po raz 10-ty tego samego to wystarczyłoby zadać sobie samemu troche trudu i znaleźć odpowiedź od ręki :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl