O co dokładnie pytasz?pepi pisze:po prawie 20 latach jakie są plastiki ?
[D3 ALL ] Samodzielna naprawa nastawników.
Jakie są objawy urwanego dolnego ślizgu? (bo znaki na wałkach i obudowie pokrywają się a łańcuch jest napięty że nie da się go oderwać od ślizgu)pepi pisze:o te 2 mm wytarcia ja rozumiem ze optycznie one ok ale na zimnym silniku plastik jest twardy i kruchy już raczej i często tak się dzieje ze uwala ten dolny którego nie widzisz
To że wymienisz na nowy, nie oznacza, że pozbędziesz się problemu. Też wsadziłem nowe, z ASO, z całą resztą rozrządu, zaworkami zwrotnymi itp itd. Pompa oleju pomierzona na zimnym, na ciepłym. Wszystko książkowo. Lewy klepie.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Tzn że nastawnik jest wadliwy ,coś go przytyka. Ja już niestety z ASO nastawnika nie kupię bo nie ma takiej możliwości ,nie produkują i nie są dostępne. Także każdy zakup to loteria. Już trzy razy wkładałem różne i za każdym razem nastawnik miał inn zakres pracy i błąd. W końcu się wkurzyłem i ocuciłem stary.
Dlatego ja swoje stare nastawniki zostawiłem bo są w bdb stanie
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Cześć panowie. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czy różnią się czymkolwiek nastawniki z inną literką niż D? Numer cały się zgadza a tylko na końcu jest C E Lub P wypisane na aukcji, a nie ma właśnie D 🫤... Jest napisane że niby do Audi A8 D3 4.2 334 konie pasuje, roczniki do 2006 roku czyli BFM. ktoś coś wie na ten temat? Na oko na foto porównując z nastawnikiem z literą D nie ma żadnej różnicy poza kolorem ślizgu. W tym na aukcji jest kremowego koloru, a ten z D" jest bardziej w brąz wpadający. Reszta wygląda na identyczne
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 gru 2024, 10:46
- Lokalizacja: Radom
Witam. I jak Panowie z tymi literkami na końcu/ ma to znacznie czy nie? Dziekuję za odpowiedz. Pozdrawiamsolus1987 pisze:Cześć panowie. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czy różnią się czymkolwiek nastawniki z inną literką niż D? Numer cały się zgadza a tylko na końcu jest C E Lub P wypisane na aukcji, a nie ma właśnie D 🫤... Jest napisane że niby do Audi A8 D3 4.2 334 konie pasuje, roczniki do 2006 roku czyli BFM. ktoś coś wie na ten temat? Na oko na foto porównując z nastawnikiem z literą D nie ma żadnej różnicy poza kolorem ślizgu. W tym na aukcji jest kremowego koloru, a ten z D" jest bardziej w brąz wpadający. Reszta wygląda na identyczne
Niestety nie znam odpowiedzi, jedyne moje przypuszczenie to to, że może dostawca części się zmienił. W Volvo jak zmienia się dostawca części to zmienia się jej numer (niestety).
Ewentualnie jest jeszcze opcja, że ta sama część do innego auta idzie i ma wtedy inną końcówkę. Jak jest np. z wahaczami które są w D3 są takie same jak w Continentalu, różnią się tylko twardością gum w tulejach. Odlew do Bentleya ma oznaczenie 4E0...... natomiast oznaczenie samej części jest bodaj 3W...., przy czym to jest tylko nadrukowane na aluminium (już nie jest odlewem). Czyli pewnie biorą wahacz z produkcji do D3 i tylko inne gumy zakładają, dzięki czemu nie muszą mieć drugiej matrycy do samych odlewów.
Np w D3 z końcówki produkcji używano modułu telefonu o oznaczeniu 4E1 lub zamiennie 4F1 który był już modelem modułu stosowany w A6 późniejszej, a który to dawał dużo większe możliwości komunikacji z telefonem + dodatkowo miał możliwość użytkowania anteny zewnętrznej samochodu.
Ewentualnie jest jeszcze opcja, że ta sama część do innego auta idzie i ma wtedy inną końcówkę. Jak jest np. z wahaczami które są w D3 są takie same jak w Continentalu, różnią się tylko twardością gum w tulejach. Odlew do Bentleya ma oznaczenie 4E0...... natomiast oznaczenie samej części jest bodaj 3W...., przy czym to jest tylko nadrukowane na aluminium (już nie jest odlewem). Czyli pewnie biorą wahacz z produkcji do D3 i tylko inne gumy zakładają, dzięki czemu nie muszą mieć drugiej matrycy do samych odlewów.
Np w D3 z końcówki produkcji używano modułu telefonu o oznaczeniu 4E1 lub zamiennie 4F1 który był już modelem modułu stosowany w A6 późniejszej, a który to dawał dużo większe możliwości komunikacji z telefonem + dodatkowo miał możliwość użytkowania anteny zewnętrznej samochodu.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 gru 2024, 10:46
- Lokalizacja: Radom