![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 W12 ] Kończący się rozrusznik?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 sty 2019, 00:47
- Lokalizacja: Forum
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 13:51
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: W12 6.0
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Imię: grazyeyes
- Lokalizacja: mazowieckie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 62
- Rejestracja: 30 mar 2016, 00:28
- Lokalizacja: Melton Mowbray
Kurcze przepraszam kolego Karolek9024. Byłem pewien że odpisałem. Czasu upłynęło, będzie dla kolejnych.
U mnie wymiana rozrusznika częściowo zamknęła temat, częściowo ponieważ nie było idealnie, było słychać różnice w kręceniu pomiędzy zimnym a nagrzanym silnikiem. Na ciepłym gorzej zdarzało się że się potrafił zatrzymać na sekundę, na zimnym zero problemu. Długo po sprzedaży auta poruszyłem temat ze znajomym znajomego i ciężko mi jest się nie zgodzić z nim. Powiedział że silnik kiedyś musiał się przegrzać, że gdy się rozgrzeje cylindry puchną i przez to ma problem z kręceniem, nowy rozrusznik miał więcej siły więc sobie dawał lepiej radę na rozgrzanym silniku.
Co do przewodów może byś słaba masa gdzieś. Jak dobrze pamiętam jest też łączenie przewodów z akumulatora, pod dywanikiem prawy przód.
U mnie wymiana rozrusznika częściowo zamknęła temat, częściowo ponieważ nie było idealnie, było słychać różnice w kręceniu pomiędzy zimnym a nagrzanym silnikiem. Na ciepłym gorzej zdarzało się że się potrafił zatrzymać na sekundę, na zimnym zero problemu. Długo po sprzedaży auta poruszyłem temat ze znajomym znajomego i ciężko mi jest się nie zgodzić z nim. Powiedział że silnik kiedyś musiał się przegrzać, że gdy się rozgrzeje cylindry puchną i przez to ma problem z kręceniem, nowy rozrusznik miał więcej siły więc sobie dawał lepiej radę na rozgrzanym silniku.
Co do przewodów może byś słaba masa gdzieś. Jak dobrze pamiętam jest też łączenie przewodów z akumulatora, pod dywanikiem prawy przód.