części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] Co sądzicie o silniku 1.8 Turbo w A4 B6... ??

Awatar użytkownika
tomow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:47
Lokalizacja: Jawor

Post autor: tomow » 25 sty 2011, 16:14

mdamian pisze:ale to nie zmienia faktu że to 1.8 Turbo od 180km/h do swojej max prędkości zajmie mu trochę dłużej niż naszym "8" z V8 :D
w tym audi jest tylko 1.8 i nigdy przy większych prędkościach nie będzie tak przyśpieszać jak V8 .

A spalanie przy takich prędkościach np 180 km/h takie samo w obydwóch samochodach .
A komfort jazdy ??
tego chyba nie trzeba mówić .
zależy które 1.8T... przed obecnym autem miałem S3 1.8T zmodzone na 270KM i 420Nm no i niestety ani od 0-100km/h ani przy 150 ani przy 200 żadne A8 D2 czy S8 D2 nie miało szans (pomijam juz fakt że większosc V8 nie trzyma serii) ...

spalanie mniejsze niż w przypadku A8 V8 które też 3 lata temu miałem, więc porównanie mam

komfort jazdy wiadomo, pod tym względem S3 wypada blado ;-)

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 25 sty 2011, 16:47

tomow,


... a kogo interesuje predkosc 180 km/h ?
a dokladnie sciganie sie przy tej predkosci ?

chyba tylko salencow.

a zepewne siostra autora tego watku nie bedzie brala udzialu w tych wysicgach.

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 25 sty 2011, 17:02

Panowie
Temat poświęcony jest temu Co myślimy na temat silnika 1,8 T a nie porównaniu silników 1,8 Turbo z silnikami z A8 czy S8, wyścigom i tuningowi, także trzymajmy się tego o co pyta autor tematu.
Jeśli chce ktoś podyskutować na temat porównać niech założy osobny temat i chętnie tam dołączę się do tej dyskusji ;-)

Awatar użytkownika
tomow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:47
Lokalizacja: Jawor

Post autor: tomow » 25 sty 2011, 17:03

and808 pisze: ...a kogo interesuje predkosc 180 km/h ?
a dokladnie sciganie sie przy tej predkosci ?

chyba tylko salencow.

a zepewne siostra autora tego watku nie bedzie brala udzialu w tych wysicgach.
odniosłem sie do tylko do postu w którym była mowa ze 1.8T rzekomo nie daje rady z V8.

co do siostry to lepiej jej kupić jakieś 2.0 , bez żadnego turbo.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 25 sty 2011, 17:24

2.0 ?

uwazam, ze bardzo dobry pomysl.
co wiecej zaryzukuje stwierdzenie, ze nie-do-zajechania.

Awatar użytkownika
tomow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:47
Lokalizacja: Jawor

Post autor: tomow » 25 sty 2011, 17:34

and808 pisze:2.0 ?
uwazam, ze bardzo dobry pomysl.
co wiecej zaryzukuje stwierdzenie, ze nie-do-zajechania.
dla kobiety bardzo dobre rozwiązanie, wsiada rano, zapala ,jedzie, gasi, na turbo nie musi uważac.

ogólnie 2.0 to idiotoodporna konstrukcja wiec ciezko to zajechac, no i można to kupić w dobrych pieniądzach bo to mało pożądany silnik. Większosc w budzie B6 decyduje sie na 1.9 TDI ale dla kobiety jezdzącej rano po bułki i spowrotem to srednio udane rozwiązanie :-P

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 25 sty 2011, 17:36

... ponownie zupelnie sie zgdazam. silnik diesla musza sie rozgrzac, w przeciwnym razie stopien zuzycia nastepuje bardzo szybko. jesli jeszcze dodam, ze "ta wyprawa po bulki" odbywa sie w zimie (silnik sie nie rozgrzeje), wtedy juz trzeba sie powaznie zastanowic nad wycofaniem sie z zakupu tej wersji.

Awatar użytkownika
PitBullRedNos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:43
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PitBullRedNos » 25 sty 2011, 23:08

Zapominacie panowie że to kobieta pasjonująca się motoryzacja i silnik 2.0 benz. bez turbo to dla niej za mało, miała 2.4 benz. 165PS w A4 i chce coś mocniejszego...:)
Dlatego chce nadal A4 bo jest tańsze w utrzymaniu od A8 D2 4.2 które jej bez obaw pożyczałem i nic mi w nim nie uszkodziła (użytkowała go wzorowo) lub A6 z jakimś benzynowym mocnym silnikiem... :)
Więc proszę o pisanie na temat a nie doradzanie innych słabszych typów silnika w Audi...:)
No chyba że macie jakiś lepszy mocniejszy silnik w Audi do zaproponowania w podobnej cenie i kosztach użytkowania co 1.8T... ;-) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 25 sty 2011, 23:18

ferrari california. jedyny kobiecy ferrari

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 25 sty 2011, 23:26

Dalej będę twierdził z uporem maniaka że wybrałbym do AUDI A4 B6 silnik 1,8T i koniecznie 180 KM z quattro.
Jeżeli dziewczyna lubuję się autami to potrzebuje auta z zacięciem, a nie beznamiętnego przemieszczacza z punktu A do B.

Po 1:
silniki 1,8T to sprawdzona konstrukcja i jeżeli dba się o ten silnik i właściwie użytkuje napewno odwdzięczy się długą bezawaryjną i w miarę oszczędną eksploatacją (12l LPG to jest oszczędność- koszt instalacji 2300-2500 zł a nie jak przy V6 3000-3300zł).
Po 2:
Jeśli ktoś interesuje się motoryzacją i lubi autka z pazurem to z doświadczenia wiem, że po jakimś czasie zawsze w głowie pojawia się pomysł na jakieś modyfikacje, a jednostka 1,8T ma potencjał i możliwości, aby przy niewielkim nakładzie pieniędzy zrobić z niego potwora. Silniki te są bardzo odporne i wytrzymałe na wszelkiego rodzaju mody. :-D

Awatar użytkownika
tomow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:47
Lokalizacja: Jawor

Post autor: tomow » 25 sty 2011, 23:36

jeżeli dziewczyna ma pazur to trzeba zapodać 3.0 V6 220KM ;-)

6.5s do setki więc jakoś już jedzie a i dzwięk silnika bez porównania do 1.8T, no i napewno dużo mniej awaryjny z racji prostej jak cep konstrukcji bez sprężarki.

Awatar użytkownika
nynek16
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 30 gru 2010, 23:40
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: nynek16 » 26 sty 2011, 00:22

ja sie tu zgodze z sergio bo sam użytkuje taki silnik w chwli obecnej i jestem szalenie zadowolony mam też inną a4 b5 silnik 1.8 T 150 seris delikatny chip i zrobiło sie 182 KM i nie mam quattro szkoda bo przy śliskiej nawierzchni nie idzie tym wyprzedzić bo rwie kapcie.... wkład'? to tylko i wyłącznie rozrząd i wymiana płynów :P także polecam 1.8T 180 ale quattro bardzo dobry wybór...
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.

Awatar użytkownika
PitBullRedNos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:43
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PitBullRedNos » 26 sty 2011, 03:04

Dzięki chłopaki za tematyczne/rzeczowe posty...:) na pewno pomogą w rozważaniu... Pozdrawiam

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 27 sty 2011, 10:50

PitBullRedNos, Słuchaj mój kumpel ma paska 1,8t. Na LPG przejeździł jakie 150 tys. km. Więc śmiem twierdzić, że konstrukcja tego silnika jest dość udana. Także można śmiało polecić.
Dążenie do doskonałości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl