![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Regeneracja Kompresora Zawieszenia
[D3 03 4.2MPI ] Regeneracja Kompresora Zawieszenia
Witam, takie szybkie pytanko, gdyż wymieniam głowice i pierścień tłoka w kompresorze zawieszenia i zastawiam się jak to powinno wszystko pracować niby ori na sucho, niektórzy czymś to delikatnie smarują pierścień i głowicę. Ktoś to przerabiał czy na sucho wszystko ładować?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Gronth, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierścień powinien być z materiału "samosmarujacego" się jak to potocznie nazywają więc niczym nie powinieneś go smarować. No chyba że chcesz zasyfić sobie instalację pneumatyczną.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/