I tak właśnie ma być - stopy są tylko na lampach zewnętrznych.meewosh pisze:CHodziło mi o podwójne stopy w lampie zasadniczej - bo mijania są po 2 z lewej i prawej, ale stop mam tylko na zewnętrznych...
[D2 96 4.2PB/LPG ] Czujnik świateł hamowania
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 paź 2016, 16:51
- Lokalizacja: malopolska
witam
mam taki problem zablokowany lewarek biegów i brak świateł stopu, czujniki przy pedale są 2 biały i czarny , biały 4 piny i czarny 2 piny i gumowy wężyk. Ten biały 4 pinowy wymieniłem i dalej nic bez zmian, bezpieczniki sprawdzone są oki.
auto jeździło normalnie do dziś, rano po odpaleniu nie mogłem ruszyć lewarkiem o co chodzi??? co dalej robić vag pokazuje błąd 526 ale na ABS i mam tak odkąd kupiłem a8 i nie było problemu. gdzie szukać dalej przyczyny braku stopu ??
mam taki problem zablokowany lewarek biegów i brak świateł stopu, czujniki przy pedale są 2 biały i czarny , biały 4 piny i czarny 2 piny i gumowy wężyk. Ten biały 4 pinowy wymieniłem i dalej nic bez zmian, bezpieczniki sprawdzone są oki.
auto jeździło normalnie do dziś, rano po odpaleniu nie mogłem ruszyć lewarkiem o co chodzi??? co dalej robić vag pokazuje błąd 526 ale na ABS i mam tak odkąd kupiłem a8 i nie było problemu. gdzie szukać dalej przyczyny braku stopu ??
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 paź 2016, 16:51
- Lokalizacja: malopolska
witam
ten czujnik 4 pinowy sprawdzałem na stole miernikiem i zarówno nowy jak i stary działają tak samo zwykłe styczniki . ma zadyszkę czyli jak to rozumieć co jeszcze wchodzi w ten układ sa jakieś przekaźniki ? gdzie te 4 przewody idą może by je miernikiem przedzwonił i sprawdził czy nie przerwane gdzieś?? bo już nie mam pomysłów a najlepsze ze auto normalnie jeździło postało 1 noc i już nie jeździ
ps.
tam w kostce sa 4 kable 2 grubsze i 2 cieńsze jak je z most-kuje np te 2 grubsze ( mogą byś od stopu ? ) to powinien stop zaświecić ?? i analogicznie te cieńsze , dobrze myślę czy coś uwalę
ten czujnik 4 pinowy sprawdzałem na stole miernikiem i zarówno nowy jak i stary działają tak samo zwykłe styczniki . ma zadyszkę czyli jak to rozumieć co jeszcze wchodzi w ten układ sa jakieś przekaźniki ? gdzie te 4 przewody idą może by je miernikiem przedzwonił i sprawdził czy nie przerwane gdzieś?? bo już nie mam pomysłów a najlepsze ze auto normalnie jeździło postało 1 noc i już nie jeździ
ps.
tam w kostce sa 4 kable 2 grubsze i 2 cieńsze jak je z most-kuje np te 2 grubsze ( mogą byś od stopu ? ) to powinien stop zaświecić ?? i analogicznie te cieńsze , dobrze myślę czy coś uwalę
Jak pomogę to będzie flaszka ?Chris pisze:Odgrzebuję trupa, ale mam problem z komunikatem "brems licht".
Po podłączeniu kompa pokazywał, że walnięty jest czujnik, więc go wymieniłem. Błędu na kompie nie ma (żadnego), a komunikat nadal wyświetla.
Ktoś się orientuje jak to wyczyścić?
Ja w trzech Audi (2xA6 C5 i A8 D2) walczyłem z informacją o awarii stopu, brems light czy jakoś tam. Odpowiedź była we wszystkich przypadkach taka sama. Wystarczyło wymienić na sprawny przekaźnik 387. W D2 znajduje się pod nogami pasażera, pod tym "drewnem" . Przekaźnik odpowiada za "selftest" który jest realizowany po wrzuceniu D na skrzyni.
Wg. załącznika to przekaźnik nr 5. Masz tam jego numer seryjny. Ja kupiłem 3 na złomie za 50zł. Jeden używany również był uszkodzony i wymieniłem na złomie. Jeśli ktoś ogarnia temat na złomie, to z 60-80zł za sztukę policzy.
Heh... Pewnie i by była flaszka, gdyby nie fakt, że nie otrzymawszy tutaj odpowiedzi szukałem dalej i również trafiłem na takie info.
Przekaźnik już do mnie jedzie i zobaczymy, czy zagra.
Co prawda kupiłem go za całe 22zł z przesyłką, ale mam nadzieję, że chociaż raz zadziała, żebym miał pewność to wtedy będę szukał sprawnej sztuki. Swoją drogą, ciekawe ile za taki wołają w ASO.
No i ja w aucie miałem taki o numerze bez indeksu A i taki też zamówiłem.
Niemniej, dzięki za zainteresowanie.
Przekaźnik już do mnie jedzie i zobaczymy, czy zagra.
Co prawda kupiłem go za całe 22zł z przesyłką, ale mam nadzieję, że chociaż raz zadziała, żebym miał pewność to wtedy będę szukał sprawnej sztuki. Swoją drogą, ciekawe ile za taki wołają w ASO.
No i ja w aucie miałem taki o numerze bez indeksu A i taki też zamówiłem.
Niemniej, dzięki za zainteresowanie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 cze 2014, 11:39
- Lokalizacja: Zamość
Witam! Mam podobny problem zmieniłem czujnik stopu i dalej święci się pomarańczowa kontrolka na fi sie i błąd w skrzyni że czujnik stopu walnięty i pytanie do chrisa czy pomogła wymiana przekaźnika?
Ostatnio zmieniony 03 sty 2017, 10:08 przez darozabcia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 kwie 2016, 15:52
- Lokalizacja: Ożary
Panowie u mnie od niedawna rówinież padły światła STOP-u, wyświetla się komunikat Brems licht i jak do tej pory już został wymieniony czujnik na nowy (niestety nie dał żadnego efektu), i u mnie nie wiem dlaczego nie występuje przekaźnik 387 (pole nr 5 jest puste)
Za to dziwi mnie podłączenie w dziwny sposób takiego kondensatora do złączki od czujnika:
Co może jeszcze być nie tak że te światła nie działają?
Za to dziwi mnie podłączenie w dziwny sposób takiego kondensatora do złączki od czujnika:
Co może jeszcze być nie tak że te światła nie działają?
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Za kontrolę żarówek. ZTCP działa jak amperomierz wpięty szeregowo w obwody oświetlenia. Jak wykryje, że prąd nie płynie (żarówka przepalona), płynie za niski (LED bez balastu) lub za wysoki (przyczepa na zwykłych żarówkach wpięta bezpośrednio pod lampy bez modułu) to wtedy wywala 'granat' na FIS. Podstawowa wersja monitorowała 2x stop i światła mijania. Bardziej rozbudowane pozycyjne, trzeci stop.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
dzięki Dice, ale u mnie aktualnie nie tyka wciśnięcie hebli i nie mogę ruszyć lewarkiem (pomimo wymiany czujnika na drugi sprawny) nawet jak na sztywno mostkuję pary przewodów (cieńsze grubsze) chociaż tydzień temu się udało i dojechałem 100m pod dom.. dłuuuuga schiza, bo po spinaniu kosza w maju stał jakieś pół roku, po czym po odpaleniu skrzynia nie chciała spinać w ogóle, za to z silnikiem jak gdyby nigdy nic i tak po pięciu próbach ruszania, w końcu kulawo odpala i pracuje (korektu gazem i po chwili chodzi niby równo) ale z kolei co 15sek podnosi obroty prawie 500rpm w góre i zaraz równa.. przejeździłem z 20km a teraz w ogóle nawet gazem nie mogę utrzymać wolnych i gaśnie, kaplica jak nie urok to skrzynia i tak na przemian..