Witam. Musiałem, zdemontować licznik i go rozebrać na czynniki pierwsze w celu modyfikacji. Ale teraz jest pora na złożenie go w jedną całość. Jak prawidłowo mają być osadzone wskazówki na trzpieniach. W jakiej pozycji mają być wskazówki gdy podłączam VCDS i w grupie 17 - zestaw wskaźników i dalej "Test elementów wykonawczych" to w którymś kroku dalej wszystkie wskazówki idą od 0 do do końca po czym ustawiają się w pionie. Czy mają one być idealnie na "godzinie 12", czyli dla temperatury na 90⁰, dla obrotościomierza na 4 tyś. obrotach, na prędkościomierzu na 100km/h a dla paliwa na 1/2? Bo w moim starym liczniku np na prędkościomierzu wskazówka była na ok 102-103 km/h.
[ Dodano: 2024-12-15, 22:59 ]
I co nikt nic nie wie w tym temacie.
[D3 ALL ] Prawidłowe ustawienie wskazówek licznika.
Jak któryś dzień będę przy moim aucie z interfejsem grzebał, to jak nie zapomnę to ci to sprawdzę
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Aj kurcze zapomniałem ci to sprawdzić. W piątek postaram się rzucić okiem, byle bym nie zapomniał.
[ Dodano: 2025-01-05, 11:45 ]
Przepraszam, że dopiero dziś, ale wcześniej mi się nie udało.
Zaznaczę że auto mam w wersji USA (choć to raczej nie będzie miało znaczenia.
Pierwsze foto (ze świecącym EPC) to stan po przekręceniu kluczyka jeszcze bez puszczenia testu zegarów. Obie wskazówki idealnie lezą na 0.
Pozostałe trzy zdjęcia masz z testu (obrotomierz równo 4k, natomiast prędkościomierz na 150 km/h). Po zakończeniu testu zegarów wskazówki znów idealnie na 0
I mała uwaga, zdjęcia robiłem prostopadle do zegarów, nie na wprost licznika jakbyś siedział za kierownicą bo wtedy powstaje błąd paralaksy.
Natomiast test pozycji wskazówek dla pełnej skali wylatuje po za obroty oraz po za prędkość dlatego zdjęcia nawet nie robiłem bo to by nic nie pomogło.
Odnośnie wskazówek temperatury oraz poziomu paliwa, nie stoją idealnie pionowo. Jak w teście dasz im pozycję środkową, to nie pokazuje 90 stopni oraz nie pokazuje połowy baku, tylko dotyka wskazówka od lewej strony podziałki dla 90 stopni oraz dla 1/2 baku (czyli tak jakbyś miał około 87 stopni oraz nieco mniej niż 1/2 baku).
Zegary raczej nigdy nie były rozbierane (na pewno nie przeze mnie a pierwszy właściciel kupił to auto jako nowe w salonie).
[ Dodano: 2025-01-05, 11:45 ]
Przepraszam, że dopiero dziś, ale wcześniej mi się nie udało.
Zaznaczę że auto mam w wersji USA (choć to raczej nie będzie miało znaczenia.
Pierwsze foto (ze świecącym EPC) to stan po przekręceniu kluczyka jeszcze bez puszczenia testu zegarów. Obie wskazówki idealnie lezą na 0.
Pozostałe trzy zdjęcia masz z testu (obrotomierz równo 4k, natomiast prędkościomierz na 150 km/h). Po zakończeniu testu zegarów wskazówki znów idealnie na 0
I mała uwaga, zdjęcia robiłem prostopadle do zegarów, nie na wprost licznika jakbyś siedział za kierownicą bo wtedy powstaje błąd paralaksy.
Natomiast test pozycji wskazówek dla pełnej skali wylatuje po za obroty oraz po za prędkość dlatego zdjęcia nawet nie robiłem bo to by nic nie pomogło.
Odnośnie wskazówek temperatury oraz poziomu paliwa, nie stoją idealnie pionowo. Jak w teście dasz im pozycję środkową, to nie pokazuje 90 stopni oraz nie pokazuje połowy baku, tylko dotyka wskazówka od lewej strony podziałki dla 90 stopni oraz dla 1/2 baku (czyli tak jakbyś miał około 87 stopni oraz nieco mniej niż 1/2 baku).
Zegary raczej nigdy nie były rozbierane (na pewno nie przeze mnie a pierwszy właściciel kupił to auto jako nowe w salonie).
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/