[D2 98 4.2PB ] Wypadanie zapłonów
Odkopię trochę temat. Problem w sumie na gazie. Na benzynie nie ma błędów, jedzie ładnie, przełączam na gaz, zaczynają wypadać zapłony (16684), przełączę na benzynę, skasuję błąd i jest ok. Znowu przełączę na gaz i dupa. Przez jeden dzień po ustawieniu gazu było ok, nic się nie działo, kolejny dzień już coś poszarpywał, kolejny masakra, nie da się na gazie jeździć. Zastanawiam się czy na przykład komp od gazu albo instalacja elektryczna gazu może tak mieszać? Moduły podmieniałem na inne i zero różnicy. W przyszłym tygodniu może podjadę do gazownika który mi to raz ładnie ustawił żeby zobaczył czy nic się nie zmieniło. Jakieś jeszcze propozycje?
Ostatnio wyskoczyły mi kontrolki CAT + Trakcja.
Autem na niskich obrotach strasznie trzęsie, nie ma mocy.
Problem wcześniej znikał po zgaszeniu auta i odpaleniu lecz po mrozie -22,50 zostało
Błędy w VAG
SILNIK
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
ABS
761 Uszkodzenie w pamięci sterownika silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Wymiana modułu zapłonu POMOGŁA DZIĘKI FORUM!!!
130ZŁ dwa moduły zapłonu z uchwytem
Autem na niskich obrotach strasznie trzęsie, nie ma mocy.
Problem wcześniej znikał po zgaszeniu auta i odpaleniu lecz po mrozie -22,50 zostało
Błędy w VAG
SILNIK
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
ABS
761 Uszkodzenie w pamięci sterownika silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Wymiana modułu zapłonu POMOGŁA DZIĘKI FORUM!!!
130ZŁ dwa moduły zapłonu z uchwytem
Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem )
dzięki wielkie Pepek, ale moja 8mka mnie rozwala, najpierw nie chciała zapinać skrzynia a silnik cacy nawet po półrocznym staniu, a potem kuleje silnik z wypadaniem zapłonu, błędem regulatora wolnych i zaworem odpowietrzania zbiornika paliwa (żadnego nad- ani podciśnienia w zbiorniku nie było), jak już po odpaleniu korygowałem wolne pedałem gazu aby nie zgasł, tak co 15 sekund podnosi obroty (również podczas jazdy) o 500rpm w górę i odpuszcza..
Masz patent, jak na krótko rozwiązać kwestię czujnika hamulców, aby cały czas sterownik skrzyni otrzymywał sygnał wciśniętego hebla?
Masz patent, jak na krótko rozwiązać kwestię czujnika hamulców, aby cały czas sterownik skrzyni otrzymywał sygnał wciśniętego hebla?
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Co to ma na celu?
Widzę że masz silnik AKG. Tam z tego co pamiętam były, z uwagi na spełnienie norm emisji, kombinacje z odprowadzeniem par paliwa z wtryskiwaczy z powrotem do dolotu. Weź porozbieraj osłony silnika i popatrz czy wszystkie węże i złączki tego eksperymentu są całe.
Widzę że masz silnik AKG. Tam z tego co pamiętam były, z uwagi na spełnienie norm emisji, kombinacje z odprowadzeniem par paliwa z wtryskiwaczy z powrotem do dolotu. Weź porozbieraj osłony silnika i popatrz czy wszystkie węże i złączki tego eksperymentu są całe.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
aaaaa do ostatniej mojej odpowiedzi zapomniałęm dopisać, że z chwilą jak silnik zaczął kuleć skrzynia przeniosła moment na półosie..
[ Dodano: 2024-12-25, 23:23 ]
normy jakieś były, ale co z tego skoro w FL już z tego zrezygnowali..
[ Dodano: 2024-12-31, 20:05 ]
[ Dodano: 2024-12-25, 23:23 ]
normy jakieś były, ale co z tego skoro w FL już z tego zrezygnowali..
[ Dodano: 2024-12-31, 20:05 ]
Jaano pamiętasz, czy to czasem nie zerwało sie gniazdo gwintowane tej środkowej śruby z tuleją dystansową, w której pomiędzy śrubą a tą plastikową tuleją jest/było jakieś aluminium?jaano pisze:..na domiar zlego nie moge odkrecic tych modulow, bo zewrwal sie gwint pod spodem pod sruba i nie moge odkrecic sruby, wiec czeka mnie chyba ciecie lub rozwiercenie sruby, zeby je miejscami zamienic..