Spoko and juz jest dobrze. ;-)and808 pisze:nie, nie mam zadnego "pomyslu". to jest kwestia moderatorw, do ktorcyh mam kilka pretensji ...
to w koncu zalezy od nas samych co tam napiszemy. wazne, aby ten avatar jak najlepiej oddawal sytuacje obecna, bowiem osoba czytajaca nasze wypowiedzi bedzie brac pod uwage nasze doswiadczenie/wiedze.
czemu a8 to bubel
and808 pisze:OK,
a tak przy okazji ... to gdzie kupiles swoj D3 2009 ? w Polsce u dealera, czy sprowadzany z zagranicy: Niemcy/Szwajcaria/Wlochy ?
Bity sprowadzony. Cos czuje w kosciach ze dzis spac nie mogles ;-) Czasami sa potrzebne takie mocniejsze rozmowy przynajmniej nie jest nudno na forum.Mysle ze sie na mnie nie obraziles ;-)
... ja proponuję kup lepiej Audi 80 B2 albo Merca 123 też nie zawodne, części eksploatacyjne mega ultra tanie. Będzie Pan zadowolony 8-)Inter32 pisze:jak sprzedam to dziadostwo to bede szukał audi a6 c4 2.4 2.6 2.8 lub mercedes w124 2.0 2.2 i najlepiej 3.2 koniecznie w manualu ciężko o takiego, trochę żałuje że nie kupiłem s8 w ręcznej skrzyni wszystkie te silniki chadza na gazie dobrze
... i jeszcze jedno pytanie co niby popsuło się w silniku 4.2 bo dla mnie to jest nie pojęte - że tak się sypie. Widać masz cholernego pecha tylko współczuć stary, sprzedaj to padło bo osiwiejesz z nerwów :-/
Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg
Jezdzilem C4 2.8Q przez 2 lata a teraz A8 4.2Q to moge co nieco powiedziec o tych autach.
I kolego bzdury piszesz, ze C4 jest lepsze, wytrzymalsze itd.
Pozatym raczki w drzwiach sa praktycznie identyczne i w C4 czesto sie urywaja linki.
W C4 jest zdecydowanie glosniej szczegolnie przy wiekszych predkosciach(slychac szum przez drzwi)
Buda nie jest bardziej sztywna podnosilem nieraz jedno i drugie na lewarku i otwieralem drzwi i C4 drzwi nietrafialy precyzyjnie w rygiel a A8 bezproblemu.
Pozatym C4 ma mase wad, ktore niewystepuja w A8 chociazby klimatronik, ktory jest jednostrefowy i kaszaniasto dziala. Jest tego sporo ale niebede sie rozpisywal nad tym.
A8 jest poprostu lepsze
Kupiles A8 ktore ma z milion kilometrow i nikt o nie niedbal.
I kolego bzdury piszesz, ze C4 jest lepsze, wytrzymalsze itd.
Pozatym raczki w drzwiach sa praktycznie identyczne i w C4 czesto sie urywaja linki.
W C4 jest zdecydowanie glosniej szczegolnie przy wiekszych predkosciach(slychac szum przez drzwi)
Buda nie jest bardziej sztywna podnosilem nieraz jedno i drugie na lewarku i otwieralem drzwi i C4 drzwi nietrafialy precyzyjnie w rygiel a A8 bezproblemu.
Pozatym C4 ma mase wad, ktore niewystepuja w A8 chociazby klimatronik, ktory jest jednostrefowy i kaszaniasto dziala. Jest tego sporo ale niebede sie rozpisywal nad tym.
A8 jest poprostu lepsze
Kupiles A8 ktore ma z milion kilometrow i nikt o nie niedbal.
Kolego Inter32 o co Ci wogóle chodzi , wprowadziłeś temat który zaśmieca to forum , nic nie wnosi , tylko kłótnie a każdy kto ma A8 to wie czym jeździ , ,życzę Tobie tego również.Pozdrawiam
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
hipcio,
Nie bardzo się mogę zgodzić z Twoją opinią na temat C4.
Można powiedzieć ,że teraz mam trzecią C4 i linkę wymieniałem tylko raz. Co do wytrzymałości to mogę się zgodzić z kolegą Inter32 , C4 ma solidną konstrukcję.
Drzwi nie trafiały precyzyjnie w rygiel :?: :shock: ładnie już miałeś wylizane te drzwi.
Climatronik w C4 jest jak najbardziej ok. Auta z przebiegami ponad 500 tkm mają fabryczny klimatronik. Poza tym można go naprawić samemu.
C4 jest jednym z najlepszych modeli audi jakie wypuścili.
Nie chcę porównywać, jako ja, A8 z C4 ponieważ nie posiadałem A8 (mało brakowało)
Mogę napisać tylko jedno, że A8 nie był wyposażony w 2.5 TDI R5 co w porównaniu z wkładanymi 2,5 TDI V6, można uznać za wadę :-P
Kolego Inter32, sądze po Twoich postach, że rzuciłeś się na limuzynę. Ostatnimi czasy też miałem taki zamiar, ale przemyślałem sobie sprawy głównie finansowe i stwierdziłem, że jeszcze nie teraz. Następne planuję A8 teraz C4 w Q :mrgreen: . A8 jest auto wdzięczne ale jak o nie zadbasz i nie będziesz skąpił na wymianę potrzebnych części. Ta sama zasada co namiot jak nie będziesz dbał o niego to pod chmura nie będzie dbał o Ciebie.
Nie bardzo się mogę zgodzić z Twoją opinią na temat C4.
Można powiedzieć ,że teraz mam trzecią C4 i linkę wymieniałem tylko raz. Co do wytrzymałości to mogę się zgodzić z kolegą Inter32 , C4 ma solidną konstrukcję.
Drzwi nie trafiały precyzyjnie w rygiel :?: :shock: ładnie już miałeś wylizane te drzwi.
Climatronik w C4 jest jak najbardziej ok. Auta z przebiegami ponad 500 tkm mają fabryczny klimatronik. Poza tym można go naprawić samemu.
C4 jest jednym z najlepszych modeli audi jakie wypuścili.
Nie chcę porównywać, jako ja, A8 z C4 ponieważ nie posiadałem A8 (mało brakowało)
Mogę napisać tylko jedno, że A8 nie był wyposażony w 2.5 TDI R5 co w porównaniu z wkładanymi 2,5 TDI V6, można uznać za wadę :-P
Kolego Inter32, sądze po Twoich postach, że rzuciłeś się na limuzynę. Ostatnimi czasy też miałem taki zamiar, ale przemyślałem sobie sprawy głównie finansowe i stwierdziłem, że jeszcze nie teraz. Następne planuję A8 teraz C4 w Q :mrgreen: . A8 jest auto wdzięczne ale jak o nie zadbasz i nie będziesz skąpił na wymianę potrzebnych części. Ta sama zasada co namiot jak nie będziesz dbał o niego to pod chmura nie będzie dbał o Ciebie.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 21:50 przez Lechu, łącznie zmieniany 3 razy.
Wnosze propozycje zamkniecia tego drazliwego tematu i usuniecia go.Te forum jest po to by opisywac np problemy zwiazane z audi a8 a nie pytaniu sie dlaczego a8 to bubel
.Mysle ze to typowa prowokacja ze strony zakladajacego ten temat wiec jesli moderatorzy mysla podobnie prosze o usuniecie tego tematu i tym podobnych.Przez jednego czlowieka prawdziwi milosnicy a8 zaczynaja sie porozniac i klocic.Ja z tego tematu nie wyciagnelem nic pozytywnego poza tym ze mnie ponioslo a kto wie niektorych zniechecilo do naszego forum i a osemek.Pozdrawiam
.Mysle ze to typowa prowokacja ze strony zakladajacego ten temat wiec jesli moderatorzy mysla podobnie prosze o usuniecie tego tematu i tym podobnych.Przez jednego czlowieka prawdziwi milosnicy a8 zaczynaja sie porozniac i klocic.Ja z tego tematu nie wyciagnelem nic pozytywnego poza tym ze mnie ponioslo a kto wie niektorych zniechecilo do naszego forum i a osemek.Pozdrawiam
miałem S4 C4, miałem V8 4.2 (dla nieobeznanych - poprzednik A8ki) , mam A8 4.2
C4 do V8ki się nie umywa - zawieszeniowo, jakkolwiek, V8 to flagowy model
w który szła cała kasa, C4 to jak biedny kuzyn
A8 to też inna liga ale też już niesetty nie te czasy i nie te inwestycje co za czasów V8ki
ale od klimatronika w C4 się odczepcie - jest to dokładnie to samo co w A8
za wyjątkiem podziału na 2 strefy
C4 do V8ki się nie umywa - zawieszeniowo, jakkolwiek, V8 to flagowy model
w który szła cała kasa, C4 to jak biedny kuzyn
A8 to też inna liga ale też już niesetty nie te czasy i nie te inwestycje co za czasów V8ki
ale od klimatronika w C4 się odczepcie - jest to dokładnie to samo co w A8
za wyjątkiem podziału na 2 strefy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020