czemu a8 to bubel
wahacze mają bardzo dużo do gadania, od prowadzenia poprzez komfort resorowania a przez to bezpieczeństwo.Inter32 pisze:a co maja się wahacze po 100 zł czy nawet jak by był za 500 zł skoro samochód został tak zrobiony że nie zapewnia takiego komfortu jak na ta klasę przystało.Mój nie był w promocyjnej cenie. 900 tyś niezły wynik
Naprawdę autko na którym nie oszczędzano - bankowo będzie dłuuuugo sprawiać przyjemność.
colln pisze:nie no... zrób fotkę :shock:Inter32 pisze:900 tyś niezły wynik
to autka należące do elektrowni szczecińskich, tata kolegi jest tam dyrektorem i jest wożony tym autkiem. Będę widział ziomka, poproszę o fotkę ale to zadbany samochód na maxa, ciągle lata nim jeden kierowca i wiadomo o takie autko dba.
Stąd moje zdanie na temat limuzynek pokroju A8, jeśli odpowiednio o nie dbasz to 400-500 tyś a nawet więcej nie stanowi ani dla silnika problemu a już na pewno nie dla wnętrza o które naprawde się dba.
Masz rację, ale auto serwisowane, a na palcach jednej ręki można policzyć ilu kolegów z tego forum regularnie serwisuje auto w ASO.dzik pisze: Stąd moje zdanie na temat limuzynek pokroju A8, jeśli odpowiednio o nie dbasz to 400-500 tyś a nawet więcej nie stanowi ani dla silnika problemu a już na pewno nie dla wnętrza o które naprawde się dba.
W serwisie Bełtowski jeszcze nigdy nie widziałem na przeglądzie, czy naprawie D2, C5, oprócz firmówek.
W mojej okolicy jest parę D2, same perełki, nawet jedna jest na forum, do żadnej nie wsiadłbym nawet w gumowcach .
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
postaraj się o zdjęcia tej co ma 900 tyś
[ Dodano: 2011-02-08, 13:02 ]
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=l33nzvexsqsz
tej nie mogli długo sprzedać to zdjęli jej 200 tyś normalnie miała 570 tyś
[ Dodano: 2011-02-08, 13:02 ]
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=l33nzvexsqsz
tej nie mogli długo sprzedać to zdjęli jej 200 tyś normalnie miała 570 tyś
Nawet jak by miała 10km przebiegu to bym tego zajechańca nie wziął , mój był tańszy , a w wiele lepszym stanie , o niebo Lepszym .Inter32 pisze:http://www.autoscout24.pl...id=l33nzvexsqsz
tej nie mogli długo sprzedać to zdjęli jej 200 tyś normalnie miała 570 tyś
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
ja swoj kupilem jak miala 220tys km przebiegu od razu rozrzad wymienialem i musze sie przyznac ze jechalem az do Swarzedza gdzie spotkalem sie z gosciem z okolic Płocka i zamienilem BMW 5 rok 2000 po lifcie w kombi co blo gluwnym powodem zamiany na A8 zreszta jak staly obok siebie A8 wygladala dostojniej od 5 klient jak wsiadl do BM-ki powiedzial"k..wa jaka ona wąska" i to fakt A8 jest naprawde szeroka do tego stopnia ze przy tych sniegach co to byly w grudniumijajac sie z mondeo zderzylismy sie lusterkami mi sie zlozylo lusterko i szklo wypielo sie
poruszylismy tu temat ASO itd
wiec chialbym zapytac ile pieniedzy juz przeznaczyliscie na swoje cacka na ich dopieszczenie i utrzymanie w stanie nalezytym bo A8 nieatpliwie na to zasluguje
mi juz wyszlo ok 10000PLN staram sie nie oszczedzac na nim aby dlugo cieszyc sie bezawaryjna jazda
[ Dodano: 2011-02-10, 22:26 ]
ale bubel wiadomo głównym mialo byc ale szybko pisząc człowiek błędy robi
przepraszam:)
poruszylismy tu temat ASO itd
wiec chialbym zapytac ile pieniedzy juz przeznaczyliscie na swoje cacka na ich dopieszczenie i utrzymanie w stanie nalezytym bo A8 nieatpliwie na to zasluguje
mi juz wyszlo ok 10000PLN staram sie nie oszczedzac na nim aby dlugo cieszyc sie bezawaryjna jazda
[ Dodano: 2011-02-10, 22:26 ]
ale bubel wiadomo głównym mialo byc ale szybko pisząc człowiek błędy robi
przepraszam:)
Mi wystarczy w zupełności :mrgreen:Inter32 pisze:a8 jak na tą klasę też tak sobie
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
dla mnie tez miejsca jest sporo zreszta nie jezdze z tylu takze nie narzekam fotel ustawiam w kazdej pozycji i jest pompowany gdzie w 5 mimo ze byly w skorze itd to nie byly pompowane,
a wracajac do mojego pytania prosze abyscie sie koledzy wypowiedzieli na temat kosztow eksploatacji waszych autek
pozdrawiam
a wracajac do mojego pytania prosze abyscie sie koledzy wypowiedzieli na temat kosztow eksploatacji waszych autek
pozdrawiam