części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB ] problem ze wspomaganiem

rambo a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:05
Lokalizacja: bielsko biała

[D2 95 4.2PB ] problem ze wspomaganiem

Post autor: rambo a8 » 05 paź 2009, 18:41

jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to.................................
Ostatnio zmieniony 03 sie 2011, 18:54 przez rambo a8, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 05 paź 2009, 21:34

to syczenie masz napewno przy pełnym skrecie jesli tak to niezwracaj nato uwagi , no apropo jesli pompa była robiona to morze to byc jednak maglownica nowa ok 2500zł po regeneracji ok 600zł no zostaje jeszcze urzywka cena ok 700zł bo raczej nic innego niebedzie

http://moto.allegro.pl/item752173797_pr ... di_a8.html

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 05 paź 2009, 23:39

Magiel do wymiany, ewentualnie regeneracja.
Najlepiej pojedz do jakiegoś gościa od maglownic.
Gdzieś traci ciśnienie przy rozgrzanym płynie.

Płyn i jego stan zakładam, ze jest prawidłowy.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

rambo a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:05
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: rambo a8 » 06 paź 2009, 13:06

syczy jak sie kierownica nie rusza ale przekładnia ani nie jest mokra ani nie stuka wiec po co wymieniac

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 06 paź 2009, 13:59

A odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuka po wymianie pompy ?

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 06 paź 2009, 16:59

tyo ze niejest mokra i ani nie stuka nieznasczy ze jest dobra w maglu masz pełno uszczelniaczy no lepiej zeby magiel był dobry bo troszke roboty przytym jest

jak sie nagrzeje to niech jedna osoba kreci kierownica a ty zobacz czy pasek wtym momencie sie nie slizga na pompie bo jednak moze byc to ona

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 07 paź 2009, 06:48

kuczlaw pisze:A odpowietrzyłeś zgodnie ze sztuka po wymianie pompy ?
jakby nie odpowietrzył to by zaraz wywaliło płyn

zna ktoś miejsce gdzie zmierzą ciśnienie z pompy bez jej zdejmowania?

rambo a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:05
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: rambo a8 » 07 paź 2009, 09:00

i jak ta pompe pidłaczyłem 1 raz to jak jest wszystko zimne to git ajak sie nagrzeje do 90stopni to ciezko idzie i cos lekko stuka w niej i cos syczy ale nie wiem co a co do magla to jakby jakis uszczelniacz był walniety to tam jest zbyt duze cisnienie zeby nie ciekło nie wiem juz sam .................

giwera44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2009, 22:11
Lokalizacja: Olszyna

Post autor: giwera44 » 14 paź 2009, 19:58

witam,ja mam problem ze wspomaganiem,ciezko chodzi, jak skrece to moge jezdzic do okola osi i nic sie nie dzieje a do kazdego manawry trzeba uzyc troche sily a jest to irytujace!!!!!!mysle ze moze to byc maglownic ale n ie jestem pewny, czy jest bardzo duzo roboty z maglownicą?
giwera44

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 14 paź 2009, 22:50

Witam
Tu masz linka
http://translate.google.pl/translate?pr ... ry_state0=
powinno ci pomóc.

giwera44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2009, 22:11
Lokalizacja: Olszyna

Post autor: giwera44 » 15 paź 2009, 12:30

dzieki stary,super stronka!!!!!!!!!!
giwera44

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: [ A8 4.2 95 ] problem ze wspomaganiem

Post autor: 123mielony » 06 paź 2010, 14:34

rambo a8 pisze:jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to.................................
Kolego Rambo i co uporałeś się z tym maglem?

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 03 sie 2011, 13:13

123mielony pisze:rambo a8 napisał/a:
jak jest zimne wspomaganie i silnik to 1 palcem smiga a jak sie nagrzeje to dwoma rekami nie idzie ukrecic pompe robilem i dalej to samo jeszcze kolo przekładni mi cos syczy tak jakby ale ani wyciekow ani nie stuka poradzcie co robic koledzy bo robic przekładnie a jak to nie to.................................
Kolego Rambo i co uporałeś się z tym maglem?
Podpinam się z tym pytaniem.

Mam to samo, dzisiaj byłem na diagnozie magla, powiedzieli mi, że to typowe objawy zużytej pompy. Tylko, że już wcześniej ją zmieniłem na nową, co prawda chińską ale nic się nie zmieniło. Tak samo jak u kolegi rambo a8. Dodam, że jak stoję i zwiększę obroty na N, wzrasta ciśnienie i wspomaganie wraca.
Powiedzieli mi, że magiel miał by wycieki na zewnątrz gdyby gubił ciśnienie i żebym jeszcze raz pompę mienił :-/ ... Nie wydaje mi się jednak żeby to była pompa, ale bądź tu mądry. Może jednak coś z servotronicem, chociaż tu akurat prędkość auta ma wpływ na siłę wspomagania a nie obroty silnika :roll:
Jak by ktoś coś wiedział tym temacie, niech da znaka :->
Pozdro

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 17 sie 2011, 22:23

pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 18 sie 2011, 22:12

Masa pisze:pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi
jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paska

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl