Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 3.7PB ] Urwany pasek rozrządu

darek.w
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2011, 12:40
Lokalizacja: lubelskie

[D2 94 3.7PB ] Urwany pasek rozrządu

Post autor: darek.w » 13 lut 2011, 12:50

Czy ktos sie oriętuje czy w silniku 3.7 b głowice sa kolizyjne?




Skoro pytasz o silnik 3.7V8 PB to czemu w tagach napisałeś "D2 ALL"??
Poprawiłem temat Twojego wątku i mam nadzieję że następne nazwiesz już poprawnie.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 12 lis 2016, 22:29 przez darek.w, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 lut 2011, 12:52

Kolego darek.w, na wstępie zajrzyj tutaj http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 13 lut 2011, 13:13

jak najbardziej sa kolizyjne, przeciez to audi. Taniej wyjdzie kupic caly motor

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 13 lut 2011, 13:20

Kolego sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze wtedy będziesz wszystko wiedział.Ale znając życie 2głowice do ściągnięcia,wymiana paru zaworów(przy dobrych wiatrach)docieranie planowanie itd.A co do kupowania nowego(używanego)silnika to ja osobiście wolał bym zrobić te głowice i wiedzieć na czym śmigam,chyba że się okaże że jest totalna rozpierducha(tłoki rozwalone,korbowody pogięte itd).Powodzenia
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 13:43 przez merc4891, łącznie zmieniany 1 raz.

mazur6662
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 289
Rejestracja: 10 kwie 2010, 09:54
Lokalizacja: Nowa Cerkiew

Post autor: mazur6662 » 13 lut 2011, 13:38

najpierw sprawdź ciśnienie na cylindrach, u mnie po pęknięciu łańcuszka poleciały tylko dźwigienki i popychacze, reszta była ok + koszt rozrządu i jego wymiany :) zależy ile obrotów na liczniku miałeś, im więcej tym większy bałagan

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 13 lut 2011, 18:58

Też przez to przechodziłem,u mnie poszło 16 zaworów.
Ja osobiście wolałem zrobić obydwie głowice na glanc,teraz wiem co mam.
Wymieniłem wszystko co się dało.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 lut 2011, 18:59

tomi26, Jaki koszt części i robocizny ???

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 13 lut 2011, 19:11

ja miałem wszystkie części po znajomości ;-) mechanik również wziął mniej,ale niestety partacz i inny musiał po nim poprawiać.
Głowice robiłem u gościa,który tylko tym się zajmuje więc zrobił idealnie.
W sumie poszło coś ok.5 tyś.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 13 lut 2011, 23:45

kup silnik za 1000 zł z anglika będzie w lepszym stanie niż twój przed awarią, a ze swojego jeszcze coś odzyskasz i sprzedasz będziesz miał pokrycie za robociznę
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

darek.w
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2011, 12:40
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: darek.w » 14 lut 2011, 10:03

czy ktos sie orietuje czy głowice z silnika 4.2 będą pasowały do 3.7 ?

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 15 lut 2011, 01:55

powinny pasować, 4,2 różni się od 3,7 jedynie skokiem tłoka, średnice i stopień sprężania jest taki sam
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 15 lut 2011, 15:58

a czy czasem średnica zaworów się nie różni

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 18 lut 2011, 10:05

skok tloka inny w 3.7 82,4 w 4.2 93,0 stopien sprezania ten sam,ilosc zaworow ta sama, sterowanie inne, wtryski inne itd itp Budowa silnika taka sama i zasada jego dzialania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl