![]() |
![]() |
[D2 94 3.7PB ] Urwany pasek rozrządu
[D2 94 3.7PB ] Urwany pasek rozrządu
Czy ktos sie oriętuje czy w silniku 3.7 b głowice sa kolizyjne?
Skoro pytasz o silnik 3.7V8 PB to czemu w tagach napisałeś "D2 ALL"??
Poprawiłem temat Twojego wątku i mam nadzieję że następne nazwiesz już poprawnie.
Pozdrawiam, FOSS
Skoro pytasz o silnik 3.7V8 PB to czemu w tagach napisałeś "D2 ALL"??
Poprawiłem temat Twojego wątku i mam nadzieję że następne nazwiesz już poprawnie.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 12 lis 2016, 22:29 przez darek.w, łącznie zmieniany 5 razy.
Kolego darek.w, na wstępie zajrzyj tutaj http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Kolego sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze wtedy będziesz wszystko wiedział.Ale znając życie 2głowice do ściągnięcia,wymiana paru zaworów(przy dobrych wiatrach)docieranie planowanie itd.A co do kupowania nowego(używanego)silnika to ja osobiście wolał bym zrobić te głowice i wiedzieć na czym śmigam,chyba że się okaże że jest totalna rozpierducha(tłoki rozwalone,korbowody pogięte itd).Powodzenia
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 13:43 przez merc4891, łącznie zmieniany 1 raz.
tomi26, Jaki koszt części i robocizny ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
