Czesc
Miałem swojego czasu problem z gazem. Objawiało się to tym, że gdy wciskałem w podłoge to po dłuższym butowaniu zapal sie CAT i auto szarpało, po zgaszeniu wszystko było ok.
Wyregulowałem to (tzn. gazownik) auto smigało super. Do czasu.
Od paru dni nęka mnie inny problem lecz tez zwiazny z CAT.
Rano auto odpala miodzio, jedzie miodzio. Jednak gdy dogrzeje do ok 60* i np zechce dodac gwałtownie gazu momentalnie zapali sie CAT i auto drgam czuć jakby nie pracował cylinder, dziś stało sie tak, że auto na posotju drgało a podczas jazdy nie. Sprawa dotyczy prkatycznie PB i LPG chociaż na lpg bardziej.
Auto pali więcej niz palilo, dziś kolega PAULO podpiął moja lime pod VAG`a. Wykazało sonde (strona 2) po zagaszeniu błędów, znowu za jakiś czas auto drgało i wyskoczyła sonda.
Potem z kolega sie pożegnałem zrobiłem z 20 km po mieście. Auto jechało najnormalniej w świecie a gdy stałęm na światłach znów drgało. Po postuju jakimś 50 minutowym znowu wsiadłem w auto... i wszysktko było super zero problemów.
Na 99% jest to sonda, jednak czekam na wasze opinie. Jednak czy auto jadąc na LPG korzysta z sondy? przypomne, że błąd sondy wyskakiwał na vagu podczas pracy na PB i LPG. Na lpg było większe drganie.
Pragnę już tu z miejsca podziękować Pawłowi.
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Czasami drga buda, sonda?
[D2 98 4.2PB/LPG ] Czasami drga buda, sonda?
Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 23:03 przez Limbo, łącznie zmieniany 2 razy.
sprawdz je vagiem najpierw... sondy.
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
- Lokalizacja: Skarżysko
Witam , ja mam taki problem może pomożecie... mianowicie od wczoraj moje autko gasnie jak sie zagrzeje !!! pali na dotyk. na zimnym wszystko ok czy PB czy LPG dpiero jak sie zagrzeje gdy sie zatrzymam obroty powoli spadają az w koncu gasnie , ciekawe jest to ze nie "telepie" silnikiem jak gasnie tylko rowniutko obroty spadaja do 0... macie moze jakieś pomysły ?? jeszcze nie podpinałem go nigdzie narazie szukam "na oko" co to moze być.. Dzieki Pozdrawiam
<Kuba>
stawiam na sondę lambdę ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

u mnie jak sonda była walnięta paliło tylko jak smok a CAT zapalał się jak nawalała cewka zapłonowa i to działo sie tylko na ciepłym silniku. Jak padł mi komp od gazu jeździłem bez obu sond i raczej wpływało to na spalanie - do 25-30 l PB a nie na drgania. Sprawdź przewody od sond w miejscu wpięcia kompa od gazu, gazownicy potrafia zrobić to na skrętkę bez lutowania (tak miałem
) i to może być problemem z sondą , jak dalej będzie drgać to szukaj uszkodzonych cewek.
