Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Czasami drga buda, sonda?

Limbo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 104
Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:59
Lokalizacja: Lubin

[D2 98 4.2PB/LPG ] Czasami drga buda, sonda?

Post autor: Limbo » 06 gru 2010, 22:47

Czesc
Miałem swojego czasu problem z gazem. Objawiało się to tym, że gdy wciskałem w podłoge to po dłuższym butowaniu zapal sie CAT i auto szarpało, po zgaszeniu wszystko było ok.
Wyregulowałem to (tzn. gazownik) auto smigało super. Do czasu.
Od paru dni nęka mnie inny problem lecz tez zwiazny z CAT.
Rano auto odpala miodzio, jedzie miodzio. Jednak gdy dogrzeje do ok 60* i np zechce dodac gwałtownie gazu momentalnie zapali sie CAT i auto drgam czuć jakby nie pracował cylinder, dziś stało sie tak, że auto na posotju drgało a podczas jazdy nie. Sprawa dotyczy prkatycznie PB i LPG chociaż na lpg bardziej.
Auto pali więcej niz palilo, dziś kolega PAULO podpiął moja lime pod VAG`a. Wykazało sonde (strona 2) po zagaszeniu błędów, znowu za jakiś czas auto drgało i wyskoczyła sonda.
Potem z kolega sie pożegnałem zrobiłem z 20 km po mieście. Auto jechało najnormalniej w świecie a gdy stałęm na światłach znów drgało. Po postuju jakimś 50 minutowym znowu wsiadłem w auto... i wszysktko było super zero problemów.
Na 99% jest to sonda, jednak czekam na wasze opinie. Jednak czy auto jadąc na LPG korzysta z sondy? przypomne, że błąd sondy wyskakiwał na vagu podczas pracy na PB i LPG. Na lpg było większe drganie.
Pragnę już tu z miejsca podziękować Pawłowi.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 23:03 przez Limbo, łącznie zmieniany 2 razy.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 07 gru 2010, 16:56

Tak kolega korzysta z sondy sterownik Pb nieważne czy jedziesz na Lpg czy na Pb

Wymień sonde i poproblemie, ewentualnie sprawdz najpierw połaczenia może niestyka

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 07 gru 2010, 20:57

sprawdź miejsce wpięcia kompa od gazu w sondy u mnie parchy przewody poskręcały ręcznie :evil: i puściło w jednej sondzie. dopiero jak mechanik zajrzał do sond złapał się za głowę, widać parch od gazu nie umiał lutować przewodów więc skręcał.

Limbo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 104
Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:59
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Limbo » 08 gru 2010, 09:42

Dzięki za uwagi.
Zaglądam jak wygląda połączenie potem kupuję sonde.
Pozdrawiam.
Dam znać o efektach.
Aaa i jaki wynik powinien mi wyjść na omomierzu? jaki wynik jest prawidłowy?

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 08 gru 2010, 13:43

wydaje mi sie ze powinna miec okolo 10 ohma, napewno nie mniej niz 5 ohma

dziq111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2009, 06:44
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 13 gru 2010, 10:22

sprawdz je vagiem najpierw... sondy.
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html

Kuba 3,7 V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: Kuba 3,7 V8 » 22 lut 2011, 18:45

Witam , ja mam taki problem może pomożecie... mianowicie od wczoraj moje autko gasnie jak sie zagrzeje !!! pali na dotyk. na zimnym wszystko ok czy PB czy LPG dpiero jak sie zagrzeje gdy sie zatrzymam obroty powoli spadają az w koncu gasnie , ciekawe jest to ze nie "telepie" silnikiem jak gasnie tylko rowniutko obroty spadaja do 0... macie moze jakieś pomysły ?? jeszcze nie podpinałem go nigdzie narazie szukam "na oko" co to moze być.. Dzieki Pozdrawiam
<Kuba>

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 22 lut 2011, 19:08

stawiam na sondę lambdę ;-)

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 22 lut 2011, 21:52

u mnie jak sonda była walnięta paliło tylko jak smok a CAT zapalał się jak nawalała cewka zapłonowa i to działo sie tylko na ciepłym silniku. Jak padł mi komp od gazu jeździłem bez obu sond i raczej wpływało to na spalanie - do 25-30 l PB a nie na drgania. Sprawdź przewody od sond w miejscu wpięcia kompa od gazu, gazownicy potrafia zrobić to na skrętkę bez lutowania (tak miałem :( ) i to może być problemem z sondą , jak dalej będzie drgać to szukaj uszkodzonych cewek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl