Buble w a8....(piszcie o takich)
znam to auto wiem jak tam chodzi wspomaganie i moje nie ustępuje niczym, tylko że u mnie jest serwotronik i pewnie w 140 też jest serwotronik dlatego sie tak podniecasz , a ty jakie masz w swoim a8? wiesz czy nie , co do hamulców to już pisałem są słabe a w mercedesie są the best nie wspominając o AMG bo tam heble są mega brzytwy !!!
and808 pisze:kolega ma racje. ten watek powinien byc przeznaczony wylacznie dla osob krytycznie nastawionych do a8. chce jak najwiecej dowiedziec sie o usterkach/niedorobkach (wiemy, ze fani a8 przymykaja oczy na niektre wady).dzik pisze:jedna osoba zrobiła tyle zamieszania na forum ... proponuje zostawić ten wątek dla kolegi Inter by codziennie lub co jakiś czas dokonywał aktualizacji bubli które wystąpiły w jego egzemplarzu
Inter32, prosze o wiecej spostrzezen
oczywiscie, ze A8 ma wiele wad.. nie da sie zaprzeczyc, ale opinia powinna miec uzasadnienie ... samo twierdzenie ze zle "wchodzi" sie do A8 powoduje tylko irytacje,. zle wochdzi sie przez szyberdach to fakt, ale drzwiami? .. zle sie wchodzi, bo......? a tak to mozemy bawic sie w opowiesci dziwnej tresci....
Hamulce, drewniane wstawki wewnatrz, odplywy z podszybia ktorych zapchanie powoduje wode pod wykladzina, kiepska widocznosc do tylu,.. pewnie pare innych jeszcze sie znajdzie, ale "zle wchodzenie" do srodka nic mi nie mowi :-/ :-/
rubio, nic dodać nic ująć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2011-02-27, 22:22 ]
może tylko to że jak koledze Inter32, źle się wchodziło to może on korzystał z rękawa na narty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[ Dodano: 2011-02-27, 22:22 ]
może tylko to że jak koledze Inter32, źle się wchodziło to może on korzystał z rękawa na narty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
mdamian, z tym rękawem to mnie powaliłeś :mrgreen: hehe, ja nie wiem... u mnie hamulce działają fajnie a ze hamuje może gorzej niż jakiś kompakt... to auto ma prawie 2t :-P Jeśli kolega Inter32, lubi ostro hamować... polecam toyote yaris... hamulec działa jak kotwica... no i z wysiadaniem nie będzie już problemów... przy takim hamowaniu wysiada sie przez przednią szybe :-P
a ja jestem neutralny wobec Inter32. sluchajcie, on jest sam "przeciwko" calemu a8team.pl. uwazam, ze nie zasluguje na to, jednak tez Inter32 nie potrafi przytoczyc autentycznych mankamentow a8.
uwazam, ze warto stworzyc "baze wiedzy" o bublach w A8, bowiem, dla przyszlych kupujacych bedzie to wspaniale kompendium wiedzy przy zakupie uzywanego samochodu (czesto lamiace sie podlokietniki itp, itd)
oczywiscie, jesli problemem w a8 jest sposob wysiadania/wsiadania do samochodu, to takie posty powinny byc automatycznie czyszczone przez moderatora.
uwazam, ze warto stworzyc "baze wiedzy" o bublach w A8, bowiem, dla przyszlych kupujacych bedzie to wspaniale kompendium wiedzy przy zakupie uzywanego samochodu (czesto lamiace sie podlokietniki itp, itd)
oczywiscie, jesli problemem w a8 jest sposob wysiadania/wsiadania do samochodu, to takie posty powinny byc automatycznie czyszczone przez moderatora.
oj z tym nie zgodzę się (rozumiem, ze wciąż mówisz o Mercu W140 ? ) bo jeśli tak to BOSE z audi jednak nie oddaje tego co zestaw w "starym" Mercu W140, różnic Kowalski nie pozna ale dla mnie jest in plus w Mercu, a oba te auta rozwala nagłośnienie z Volva XC90, tam to amfiteatr i Audi, BMW, Merc wszystkie do kupy razem nie mają szans ... sorry chłopaki ale tak jestInter32 pisze:dobry zestaw muzyczny w a8 czego nie ma w mercedesie..
PS. Co do kwestii wygody w Audi to o fotelach to ja już ponad pół roku temu "narzekałem", potem się przyzwyczaiłem ale to ale zostało... idealnego bzyka nigdy nie było więc nie ma się co bać że ktoś obsmaruje na forum że plastik obłazi pod klamką, a niech tam a innemu resorki skrzypią, a trzeciemu i czwartemu się silnik poci, no i co z tego przecież mówimy o autach które nie pamiętają co to gwarancja :d
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Guzik prawda... z racji swojej pracy jeździłem już tyloma modelami/markami aut że ciężko mi to zliczyć i twierdzę autorytatywnie (tak samo jak Ty wygłaszasz swoje opinie) że same bzdury tutaj wypisujesz.Inter32 pisze:kolego kojot przejedz się w140 zobaczysz co to wspomaganie a hamulce w140 brzytwa jedziesz wolniutko naciśniesz hamulec i już leżysz na szybie trzeba się przyzwyczaić do tych hamulców.
Noi ponowię prośbę swoją i kolegów: jak Ci się A8 nie podoba to sprzedaj je jak najszybciej i kup sobie jakąś Toyotę albo Mazdę, przenieś się na forum Toyoty lub Mazdy i tam rozgłaszaj wszem i wobec jakież to Toyota lub Mazda robi cudowne samochody bo tutaj zwolenników swoich twierdzeń raczej wielu nie znajdziesz ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie należę do osób ślepo zapatrzonych w A8, czego wyraz dałem niejednokrotnie na forum.
Ale krytyka kolegi inter32 to takie trochę wymachiwanie szabelką na oślep.
Zrozumiałbym odniesienia do Lexusa, ale do Toyoty, czy Mazdy? Budżetowych aut, których zadaniem jest przewiezienie czterech liter z punktu A, do punktu B oraz nie psucie się?
Albo złe/niewygodne wsiadanie do A8? Powsiadania trochę do BMW E46 życzę, tam to jest gimnastyka dopiero.
A8 ma kilka wad, powszechnie znanych na tym forum, część z nich można wyeliminować zupełnie, lub częściowo, jak choćby praca zawieszenia, czy prowadzenie auta, co mnie szczególnie dokuczało. Za to mamy dziedziny, w których A8 pozostaje bezkonkurencyjne i unikalne w tym segmencie i dlatego głównie kupujemy i kochamy te auta.
Dla quattro i alu jestem w stanie pójść na kompromis. Trzeba mi było zimy, i to takiej jak w tym roku, żeby szybko się o tym przekonać.
Widzę ile parchów powychodziło na samochodach znajomych, moje D2 ma sie dobrze, ilekroć ktoś mówi "umyłbyś auto z tej soli", odpowiadam - "ona uwielbia solne kąpiele".
Ostatnio przejechałem się BMW E90 z 2005r, auto super, prowadzenie, zawieszenie bajka aż do.... pierwszego skrętu z mocniej wciśniętym gazem. Dupką mimo DSC troszkę zabujało, mówiąc szczerze ja o takim zjawisku dawno już zapomniałem
Ale krytyka kolegi inter32 to takie trochę wymachiwanie szabelką na oślep.
Zrozumiałbym odniesienia do Lexusa, ale do Toyoty, czy Mazdy? Budżetowych aut, których zadaniem jest przewiezienie czterech liter z punktu A, do punktu B oraz nie psucie się?
Albo złe/niewygodne wsiadanie do A8? Powsiadania trochę do BMW E46 życzę, tam to jest gimnastyka dopiero.
A8 ma kilka wad, powszechnie znanych na tym forum, część z nich można wyeliminować zupełnie, lub częściowo, jak choćby praca zawieszenia, czy prowadzenie auta, co mnie szczególnie dokuczało. Za to mamy dziedziny, w których A8 pozostaje bezkonkurencyjne i unikalne w tym segmencie i dlatego głównie kupujemy i kochamy te auta.
Dla quattro i alu jestem w stanie pójść na kompromis. Trzeba mi było zimy, i to takiej jak w tym roku, żeby szybko się o tym przekonać.
Widzę ile parchów powychodziło na samochodach znajomych, moje D2 ma sie dobrze, ilekroć ktoś mówi "umyłbyś auto z tej soli", odpowiadam - "ona uwielbia solne kąpiele".
Ostatnio przejechałem się BMW E90 z 2005r, auto super, prowadzenie, zawieszenie bajka aż do.... pierwszego skrętu z mocniej wciśniętym gazem. Dupką mimo DSC troszkę zabujało, mówiąc szczerze ja o takim zjawisku dawno już zapomniałem
zaawansowany zestaw audio, Premium Sound, zawiera cyfrowy wzmacniacz klasy D produkcji Alpine z układem ICE Power opracowanym przez Bang & Olufsen Powerhouse, Dolby Pro Logic II Surround Subwooferem oraz głośnikami Dynaudio - jednymi z najdoskonalszych na świecie.maciu pisze:a to audio w XC90
i to auto nowe wcale nie jest droższe od A8
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2