[D2 01 4.2PB/LPG ] TIP - skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
[D2 01 4.2PB/LPG ] TIP - skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
Witam, posiadam AUDI A8 4.2 quattro ze skrzynią tip-tronic.
Moj problem polega na tym że skrzynia wchodzi w tryb awaryjny(nad zegarami na wyświetlaczu wszystkie pozycje przełożen biegów podwietlaja sie na czerwono), dzieje sie tak tylko i wyłącznie wtedy gdy np. nagle zachamuje powiedzmy z 50km/h do zatrzymania sie- nastepnie przy probie ruszania auto reaguje od 2000obr i jest szarpnięcie.
Po wyłączeniu silnika i włączeniu problem ustaje, poza tym skrzynia nie przeciąga, płynnie zmnienia biegi itd. Prosze o jakies porady, moze ktos mial podobny problem. Pozdrawiam!!
cinek_8_6 poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tak jak koledzy to już poniżej zasygnalizowali używanie dyżych liter tak samo jak ich pogrubienie lub pochylenie oczywiście jest dopuszczalne ale formy tej używamy fragmentarycznie w celu podkreślenia pewnej części wypowiedzi a nie w całości posta i nie w całym tytule.
W celu podkreślenia pewnego fragmentu wypowiedzi dopuszczalne jest także stosowanie innego koloru czcionki ale także to stosujemy w ograniczonej formie i z wyłączeniem koloru czerwonego który zarezerwowany jest wyłącznie dla Administratorów i Moderatorów forum.
Pozdrawiam, FOSS
Moj problem polega na tym że skrzynia wchodzi w tryb awaryjny(nad zegarami na wyświetlaczu wszystkie pozycje przełożen biegów podwietlaja sie na czerwono), dzieje sie tak tylko i wyłącznie wtedy gdy np. nagle zachamuje powiedzmy z 50km/h do zatrzymania sie- nastepnie przy probie ruszania auto reaguje od 2000obr i jest szarpnięcie.
Po wyłączeniu silnika i włączeniu problem ustaje, poza tym skrzynia nie przeciąga, płynnie zmnienia biegi itd. Prosze o jakies porady, moze ktos mial podobny problem. Pozdrawiam!!
cinek_8_6 poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tak jak koledzy to już poniżej zasygnalizowali używanie dyżych liter tak samo jak ich pogrubienie lub pochylenie oczywiście jest dopuszczalne ale formy tej używamy fragmentarycznie w celu podkreślenia pewnej części wypowiedzi a nie w całości posta i nie w całym tytule.
W celu podkreślenia pewnego fragmentu wypowiedzi dopuszczalne jest także stosowanie innego koloru czcionki ale także to stosujemy w ograniczonej formie i z wyłączeniem koloru czerwonego który zarezerwowany jest wyłącznie dla Administratorów i Moderatorów forum.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 21:53 przez cinek_8_6, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego cinek_8_6, w pierwszej kolejności zapraszam tutaj :
http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
w drugiej kolejności proszę ciebie tutaj masz kilka postów związanych ze skrzynią :
http://www.a8team.pl/search.htm?mode=results
Jeśli tam nie znajdziesz odpowiedzi to wtedy zakłada się nowy temat , lub podłącza się do podobnego i tam pisze się prośbę o podpowiedź (pomoc)
http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
w drugiej kolejności proszę ciebie tutaj masz kilka postów związanych ze skrzynią :
http://www.a8team.pl/search.htm?mode=results
Jeśli tam nie znajdziesz odpowiedzi to wtedy zakłada się nowy temat , lub podłącza się do podobnego i tam pisze się prośbę o podpowiedź (pomoc)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Kolego a sprawdzałeś poduszki silnika i skrzyni ??
Jeśli dzieje się to tobie tylko i wyłącznie podczas hamowania to znaczy że może przesuwać się silnik lub skrzynia delikatnie i temu wyskakuje tobie błąd .
Ps : jak piszesz Dużymi literami to oznacza że krzyczysz ;-) , a tu jest oaza spokoju :mrgreen:
Jeśli dzieje się to tobie tylko i wyłącznie podczas hamowania to znaczy że może przesuwać się silnik lub skrzynia delikatnie i temu wyskakuje tobie błąd .
Ps : jak piszesz Dużymi literami to oznacza że krzyczysz ;-) , a tu jest oaza spokoju :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
myślalem nad tym kolego, ale nie bylem pewien czy poduszki moga mieć na to wpływ.
w takim razie jutro postaram sie posprawdzac poduchy.
dziekuje za podpowiedź
aha jeszcze jedno zapomnialem dodac, po podpieciu do cdif pokazuje się błąd: błędne przełożenie biegu
ps. od teraz pisze tylko malymi literami :mrgreen:
w takim razie jutro postaram sie posprawdzac poduchy.
dziekuje za podpowiedź
aha jeszcze jedno zapomnialem dodac, po podpieciu do cdif pokazuje się błąd: błędne przełożenie biegu
ps. od teraz pisze tylko malymi literami :mrgreen:
masz tam przy skrzyni taki pierdolnik który ustawia położenie biegu , możliwe że skrzynia była wyciągana i jak ktoś montował skrzynie to nie ustawił dobrze tego g...a (nie pamiętam jak to się fachowo nazywa )co odpowiada za wrzucenie odpowiedniego biegu w skrzyni i na drążku od zmiany biegów .
Musiał byś wejść pod samochód i z lewej strony skrzyni masz połączenie skrzyni i drążka , musiał byś w tym miejscu najpierw ustawić położenie drążka .
Musiał byś wejść pod samochód i z lewej strony skrzyni masz połączenie skrzyni i drążka , musiał byś w tym miejscu najpierw ustawić położenie drążka .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
17114 - Kontrola biegów / przełożenia skrzyni, błędny współczynnik przełożenia. Komputer sterujący skrzyni biegów poprzez kontrolę biegów sprawdza współczynnik przełożenia przez porównanie liczby obrotów wyjściowych silnika i wyjściowych skrzyni biegów.
Usterka ta zostaje wyświetlona w chwili pojawienia się, niedopuszczalnego
współczynnika przełożenia. Podczas sprawdzania stałej liczby obrotów przy hamowaniu, liczba obrotów wejściowychskrzyni biegów przekładniku /sprzęgle/ przy załączonym biegu musi w bezruchu być bliska 0.
Jeśli tak nie jest, usterka ta także zostaje wyświetlona.
(odczytać blok wartości mierzonych 001).
Co może być tego przyczyną.
1 - Nieprawidłowy poziom płynu ATF. /nie sądzę/.
2 - Zanieczyszczony płyn ATF. /odpada/.
3 - Hamulec C obraca się z poślizgiem [ jest uszkodzony lub zawór
elektromagnetyczny jest zanieczyszczony / uszkodzony]. /to może być/.
4 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wejściowych skrzyni biegów (G182). /raczej nie, wykazałoby błąd samego czujnika/.
5 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wyjściowych skrzyni biegów (G195). /podobnie jak wyżej/.
6 - Nieprawidłowy lub źle zakodowany komputer sterujący automatycznej
skrzyni biegów (J217). /raczej nie/.
7 - Uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne. /jeżeli nie było regenerowane, to tak/.
Usterka ta zostaje wyświetlona w chwili pojawienia się, niedopuszczalnego
współczynnika przełożenia. Podczas sprawdzania stałej liczby obrotów przy hamowaniu, liczba obrotów wejściowychskrzyni biegów przekładniku /sprzęgle/ przy załączonym biegu musi w bezruchu być bliska 0.
Jeśli tak nie jest, usterka ta także zostaje wyświetlona.
(odczytać blok wartości mierzonych 001).
Co może być tego przyczyną.
1 - Nieprawidłowy poziom płynu ATF. /nie sądzę/.
2 - Zanieczyszczony płyn ATF. /odpada/.
3 - Hamulec C obraca się z poślizgiem [ jest uszkodzony lub zawór
elektromagnetyczny jest zanieczyszczony / uszkodzony]. /to może być/.
4 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wejściowych skrzyni biegów (G182). /raczej nie, wykazałoby błąd samego czujnika/.
5 - Uszkodzony czujnik liczby obrotów wyjściowych skrzyni biegów (G195). /podobnie jak wyżej/.
6 - Nieprawidłowy lub źle zakodowany komputer sterujący automatycznej
skrzyni biegów (J217). /raczej nie/.
7 - Uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne. /jeżeli nie było regenerowane, to tak/.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
witam Panowie, przyczyna okazala sie byc bardzo prosta. stan oleju byl zdecydowanie zbyt niski, dolałem go i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu :shock: do prawidłowego stanu brakowało 3,5 LITRA !!
tak wiec polecam kazdemu kto kupuje a8 sprawdzic stan oleju.
teraz wszystko jest w porządku, skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny.
z uwagi na okolicznosci oczywiscie bede wimieniał caly olej w skrzyni, pozdrawiam i dziekuje za porady.
tak wiec polecam kazdemu kto kupuje a8 sprawdzic stan oleju.
teraz wszystko jest w porządku, skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny.
z uwagi na okolicznosci oczywiscie bede wimieniał caly olej w skrzyni, pozdrawiam i dziekuje za porady.
a jakim cudem brakowało tobie 3,5 litra oleju ??cinek_8_6 pisze:do prawidłowego stanu brakowało 3,5 LITRA
Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 21:50 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
O ile dobrze kojarzę to kolega SERGIO ma do sprzedania olej do skrzyni - musicie się tylko porozumieć czy do Twojej jest ten sam co On nalewał do swojej...cinek_8_6 pisze:mam jeszcze jedno pytanie, gdzie najlepiej kupic caly wszystko co niezbedne do wymiany oleju??
macie moze jakies namiary czy czesci w aso a olej np na allegro ustrzelic??
tutaj masz do niego namiary: http://www.a8team.pl/profiles/437.htm
Korzystaj póki go jeszcze ma bo cena będzie pewnie lepsza niż od obcego na Alledrogo.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-