[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju
chodzi o to że bez wyciągania kluczyka otwierasz auto naciskając przez 3 sec. ten przycisk na klamce, oczywiście musisz mieć kluczyk w kieszeni, wsiadasz do auta i przyciskiem start go odpalasz oczywiście mając kluczyk przy sobie, jeżeli opuścisz auto na włączonym silniku to masz chyba ok 15 sek na wejście do niego inaczej samo zgaśnie
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
Ja myślę, że to kolega wie, a chodziło o: dlaczego nie hula Przynajmniej tak mi się wydajemazur6662 pisze:chodzi o to że bez wyciągania kluczyka otwierasz auto naciskając przez 3 sec. ten przycisk na klamce, oczywiście musisz mieć kluczyk w kieszeni, wsiadasz do auta i przyciskiem start go odpalasz oczywiście mając kluczyk przy sobie, jeżeli opuścisz auto na włączonym silniku to masz chyba ok 15 sek na wejście do niego inaczej samo zgaśnie
A w ogóle to proponuję założyć nowy temat na temat:) KeyLessGo
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
keyless entry zupelnie nie dziala tak jak opisane powyzej. prosze nie wprowadzaj innych w bladmazur6662 pisze:chodzi o to że bez wyciągania kluczyka otwierasz auto naciskając przez 3 sec. ten przycisk na klamce, oczywiście musisz mieć kluczyk w kieszeni, wsiadasz do auta i przyciskiem start go odpalasz oczywiście mając kluczyk przy sobie, jeżeli opuścisz auto na włączonym silniku to masz chyba ok 15 sek na wejście do niego inaczej samo zgaśnie
mazur6662 pisze:chodzi o to że bez wyciągania kluczyka otwierasz auto...
and808 pisze:keyless entry zupelnie nie dziala tak jak opisane powyzej...
Z problematyką systemu Key Less Go kolega webcomat przeniósł się do tego tematu więc i My właśnie tam go kontynułujmy: http://www.a8team.pl/topics16/3953.htmeXecutorR pisze:A mi się wydaje, że otwierasz tak po prostu, a tym guzikiem to przy wyjściu zamykasz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
keyless entry
kolego mazur6662,
opisalem jak dziala haldex-quattro, bowiem mam taki samochod i zrobilem zdjecie instrukcji do A3, ktore potwierdza moje wczesniejsze wypowiedzi. widac nieuwaznie i wybiorczo czytales tamten watek. a mam nadzieje, ze nie kwestionujsze to co napisane w intrukcji producenta. czy nie, wiesz lepiej ?
jesli chcesz komus pomoc, to zabieraj temat w sprawach w ktorych sie orientujesz. nie wiesz - nie pisz. tylko sluchaj (czytaj). wiec jesli bazujesz na wypowiedziach z wikipedii albo youtube, to prosze albo sprawdz jak to dziala w rzeczywistosci, albo przynajmniej poczytaj instrukcje.
teraz jak to dziala:
pod kazda zewnetrzna klamka od strony wewnetrznej (wiem troche brzmi zawile) sa dwa czujniki, ktore sprawdzaja obecnosc "cial obcych". jesli te czujniki wykryja tak obecnosc i oczywiscie w poblizu samochodu bedzie zeskanowana "obecnosc" kluczyka wtedy samochod zwalnia zamki. uwaga: nie trzeba dotykac klamki, wystarczy wsunac dlon pod klamke. przeciez chodzi tu o to, aby nie ingerowac w naturalne zachowanie czlowieka, ktory chce odtowrzyc drzwi: podchodzisz do klamki, chwytasz ja i otwierasz samochod - czujniki kilka "nanosekund" wczesniej zwalniaja zamki (lock). inaczej wyglada sprawa z zamykaniem samochodu. wychodzac z samochodu zamykasz drzwi i wciskasz widoczny na zewnatrz przycisk na klamce. ale nie trzymasz go 3 sekund. wiciskasz i odchodzisz.
teraz jesli samochod jest wlaczony i wyjdzesz z samochodu z kluczykiem. w zadnym razie samochod nie zgasnie (tym bardziej po zadnych 15 sekundach). to bylyba niebezpieczna procedura. co bedzie jak podczas jazdy przy predkosci 140 km /h na autostradzie wyczerpie sie bateria w kluczyku ? i bedziesz mial 15 sekund na zatrzymanie samochodu ? bowiem inaczej samochod wylaczy silnik (brak wspomagania hamulcow, kierownicy) ? smierc na miejscu. a wiec jesli czujniki nie stwierdza obecnosci kluczyka przy wlaczonym silniku otrzymujesz komunikat na FIS-ie: "brak kluczyka w zasiegu" natomiast mozesz kontynuowac jazde, dopoki sam nie wylaczysz samochodu. rzecz jasna jesli juz wylaczysz, to wiecej nie wlaczysz, dopoki kluczyk nie bedzie w zasiegu, a dokladnie w srodku (to roznica).
system jest na tyle inteligentny, ze odroznia obecnosc kluczyka na zewnatrz i wewantrz. a wiec nie jest mozliwe zatrzasniecie kluczyka wewnantrz samochodu.
na koniec kolego mazur6662 nie kaz mi robic zdjec instrukcji aby potwierdzic moje slowa. zreszta instrukcje zamiescilem gdzies na tym forum wiec poczytaj zanim bedziesz cos pisal.
do moderatorow: uwazam, ze powinno sie dawac ostrzezenia dla osob, ktore zabieraja glos w sprawach fachowych, a zupelnie nie maja pojecia o faktach.
opisalem jak dziala haldex-quattro, bowiem mam taki samochod i zrobilem zdjecie instrukcji do A3, ktore potwierdza moje wczesniejsze wypowiedzi. widac nieuwaznie i wybiorczo czytales tamten watek. a mam nadzieje, ze nie kwestionujsze to co napisane w intrukcji producenta. czy nie, wiesz lepiej ?
jesli chcesz komus pomoc, to zabieraj temat w sprawach w ktorych sie orientujesz. nie wiesz - nie pisz. tylko sluchaj (czytaj). wiec jesli bazujesz na wypowiedziach z wikipedii albo youtube, to prosze albo sprawdz jak to dziala w rzeczywistosci, albo przynajmniej poczytaj instrukcje.
teraz jak to dziala:
pod kazda zewnetrzna klamka od strony wewnetrznej (wiem troche brzmi zawile) sa dwa czujniki, ktore sprawdzaja obecnosc "cial obcych". jesli te czujniki wykryja tak obecnosc i oczywiscie w poblizu samochodu bedzie zeskanowana "obecnosc" kluczyka wtedy samochod zwalnia zamki. uwaga: nie trzeba dotykac klamki, wystarczy wsunac dlon pod klamke. przeciez chodzi tu o to, aby nie ingerowac w naturalne zachowanie czlowieka, ktory chce odtowrzyc drzwi: podchodzisz do klamki, chwytasz ja i otwierasz samochod - czujniki kilka "nanosekund" wczesniej zwalniaja zamki (lock). inaczej wyglada sprawa z zamykaniem samochodu. wychodzac z samochodu zamykasz drzwi i wciskasz widoczny na zewnatrz przycisk na klamce. ale nie trzymasz go 3 sekund. wiciskasz i odchodzisz.
teraz jesli samochod jest wlaczony i wyjdzesz z samochodu z kluczykiem. w zadnym razie samochod nie zgasnie (tym bardziej po zadnych 15 sekundach). to bylyba niebezpieczna procedura. co bedzie jak podczas jazdy przy predkosci 140 km /h na autostradzie wyczerpie sie bateria w kluczyku ? i bedziesz mial 15 sekund na zatrzymanie samochodu ? bowiem inaczej samochod wylaczy silnik (brak wspomagania hamulcow, kierownicy) ? smierc na miejscu. a wiec jesli czujniki nie stwierdza obecnosci kluczyka przy wlaczonym silniku otrzymujesz komunikat na FIS-ie: "brak kluczyka w zasiegu" natomiast mozesz kontynuowac jazde, dopoki sam nie wylaczysz samochodu. rzecz jasna jesli juz wylaczysz, to wiecej nie wlaczysz, dopoki kluczyk nie bedzie w zasiegu, a dokladnie w srodku (to roznica).
system jest na tyle inteligentny, ze odroznia obecnosc kluczyka na zewnatrz i wewantrz. a wiec nie jest mozliwe zatrzasniecie kluczyka wewnantrz samochodu.
na koniec kolego mazur6662 nie kaz mi robic zdjec instrukcji aby potwierdzic moje slowa. zreszta instrukcje zamiescilem gdzies na tym forum wiec poczytaj zanim bedziesz cos pisal.
do moderatorow: uwazam, ze powinno sie dawac ostrzezenia dla osob, ktore zabieraja glos w sprawach fachowych, a zupelnie nie maja pojecia o faktach.
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
Słuchajcie, mam ciekawostkę. Dziś rano włożyłem bezpiecznik do zegarów i..... pokazała się antenka i ustawił się zegarek i data (od jakiegoś czasu nie chciała się ustawiać), i..... przestało zżerać prąd. Auto stało ponad 4 godziny z bezpiecznikiem i aku jest 100%. Normalnie jakieś dziwy, yyyyy czary
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
... ciekawe,
czy to zaczelo dobrze dzialac od pierwszego razu jak przestawiles na "radio clock" i z powrotem na "quatrz clock" ?
ja "na sile" chcialem pomoc i dlatego zasugerowalem ta zmiane, jednak to rzeczywiscie bylby tak zwany "lut szczescia". raczej sugerowalem ta zmiane, aby wykluczyc kolejna ewentualnosc. moze system zegarow "zbiesil sie" i po przestawieniu kilku parametrow wrocil do normy ?
chyba trzeba uzbroic sie w cierpliwosc i poczekac kilka dni, czy problem powroci...
czy to zaczelo dobrze dzialac od pierwszego razu jak przestawiles na "radio clock" i z powrotem na "quatrz clock" ?
ja "na sile" chcialem pomoc i dlatego zasugerowalem ta zmiane, jednak to rzeczywiscie bylby tak zwany "lut szczescia". raczej sugerowalem ta zmiane, aby wykluczyc kolejna ewentualnosc. moze system zegarow "zbiesil sie" i po przestawieniu kilku parametrow wrocil do normy ?
chyba trzeba uzbroic sie w cierpliwosc i poczekac kilka dni, czy problem powroci...